Wczoraj na oficjalnym fanpagu GoPro pojawiło się oświadczenie założyciela i prezesa GoPro, w którym przeprasza za błędy, które pojawiły się w oprogramowaniu pierwszej edycji kamery. Nicholas nadmienił, że: "nie jest to w porządku i czujemy się z tym bardzo źle. Wierzymy, że wszystkie znane błędy zostały poprawione w aktualizacji oprogramowania, która została opublikowana 15 grudnia. Tym samym większość GoPro obecnie znajdujących się w sprzedaży mają najbardziej aktualne oprogramowanie."
Jednocześnie Nicholas zwrócił uwagę na problemy z aktualizacją oprogramowania. Wszystkim tym zaleca kontakt, z biurem obsługi klienta GoPro za pośrednictwem oficjalnej strony. Jak sam powiedział: "Nie ma dla tego usprawiedliwienia. Po prostu nie byliśmy przygotowani na popytu na kamery HERO3 ani wynikające z tego tytułu zapytań serwisowych związanych z błędami oprogramowania znalezionych w pierwszych jednostkach produkcyjnych. Jesteśmy tak sfrustrowany jak Wy."
Na koniec oświadczenia znalazło się sformułowanie: ...GoPro, światowy bestseller i najbardziej wszechstronna kamera. Oznacza to, że powinniśmy być także najlepszym na świecie dostawcą. Ja i reszta zespołu GoPro jesteśmy całkowicie skupieni na tym, będziemy głęboko wdzięczni za cierpliwość i wyrozumiałość aby tak się stało.
Nick zachęca również aby zapoznać się z filmem ukazującym proces aktualizacji krok po kroku.
http://www.youtube.com/watch?v=uIkT86yqCZk
Wersja polska wrzucona była przeze mnie na forum.
Jakieś komentarze do oświadczenia ?
Mój jest taki... Dlaczego oświadczenia nie ma na stronie polskiego dystrybutora ?