Skocz do zawartości


"); //]]>
Zdjęcie

Oświadczenie Nicholas-a Woodman-a z 15.01.2013


6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Filonnet

Filonnet

    Administrator

  • Admin
  • 525 postów
  • Miejscowość:Poznań
  • Kamera:
    GoPro Hero3 Black Edition
  • Karta pamięci:
    Sandisk, 64GB, (10)

Napisano 16 styczeń 2013 - 17:32

Wczoraj na oficjalnym fanpagu GoPro pojawiło się oświadczenie założyciela i prezesa GoPro, w którym przeprasza za błędy, które pojawiły się w oprogramowaniu pierwszej edycji kamery. Nicholas nadmienił, że: "nie jest to w porządku i czujemy się z tym bardzo źle. Wierzymy, że wszystkie znane błędy zostały poprawione w aktualizacji oprogramowania, która została opublikowana 15 grudnia. Tym samym większość GoPro obecnie znajdujących się w sprzedaży mają najbardziej aktualne oprogramowanie."

Jednocześnie Nicholas zwrócił uwagę na problemy z aktualizacją oprogramowania. Wszystkim tym zaleca kontakt, z biurem obsługi klienta GoPro za pośrednictwem oficjalnej strony. Jak sam powiedział: "Nie ma dla tego usprawiedliwienia. Po prostu nie byliśmy przygotowani na popytu na kamery HERO3 ani wynikające z tego tytułu zapytań serwisowych związanych z błędami oprogramowania znalezionych w pierwszych jednostkach produkcyjnych. Jesteśmy tak sfrustrowany jak Wy."
Na koniec oświadczenia znalazło się sformułowanie: ...GoPro, światowy bestseller i najbardziej wszechstronna kamera. Oznacza to, że ​​powinniśmy być także najlepszym na świecie dostawcą. Ja i reszta zespołu GoPro jesteśmy całkowicie skupieni na tym, będziemy głęboko wdzięczni za cierpliwość i wyrozumiałość aby tak się stało.

Nick zachęca również aby zapoznać się z filmem ukazującym proces aktualizacji krok po kroku.
http://www.youtube.com/watch?v=uIkT86yqCZk

Wersja polska wrzucona była przeze mnie na forum.

Jakieś komentarze do oświadczenia ?

Mój jest taki... Dlaczego oświadczenia nie ma na stronie polskiego dystrybutora ?


 


#2 Jaco

Jaco

    Ekspert

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 63 postów

    Napisano 16 styczeń 2013 - 20:34

    Ja napiszę tylko tyle....
    Nastawili się na czysty zysk wydając kamery z masą błędów przed świętami, teraz odbija im się to czkawką.
    Nie wiem czy czasem pierwsze modele nie mają błędu w konstrukcji i sama aktualizacja oprogramowania tu nie pomoże.
    Druga sprawa to baterie! jak to jest że innym działają 1,5h a innym 40 minut coś tu chyba jest nie tak.
    Ja swoją szybko zwróciłem póki jeszcze mogłem. Czekam aż poprawią wszystkie błędy i wtedy zastanowię się nad ponownym zakupem.
    Może narażę się niektórym sprzedawcą, ale uważajcie na kamery z allegro. Atrakcyjną cenę mają w większości te wadliwe pierwsze modele sprowadzane z USA. Swoją drogą nie rozumiem jak na allegro ta sama kamera może kosztować 2200zł i jeszcze czasem sprzedawca zaznacza ze pochodzi z USA. Nie lepiej kupić taniej z polskiej dystrybucji ?

    #3 Żółwik

    Żółwik

      Wyjadacz

    • Użytkownik
    • PipPipPipPip
    • 150 postów

      Napisano 16 styczeń 2013 - 22:56

      a moim zdaniem nawet ta aktualizacja jest niedorobiona. Co do polityki tych firm to jest tylko propaganda...

      Odnośnie jakości - z doświadczenia wiem, że pierwsze serie są wykonane z "lepszej jakości materiałów" dotyczy to wielu dziedzin - zarówno motoryzacji jak i elektroniki.

      Bliska mi osoba miała pierwszego iPhona 4 w województwie Łódzkim, jednego z pierwszych w Polsce... jakieś pół roku później mieliśmy okazję porównać go z innym iPhonem 4. Na tych samych ustawieniach, tym samym sofcie, tej samej tapecie / filmie. iPhone z pierwszej serii miał bez porównania lepsze kolory, jasność głębię. Drugi iPhone wyglądał tak jakby miał folię z jakimś dziwnym filtrem...

      Żeby historia nie była zbyt piękna dodam info, iż po następnych paru miesiącach uszkodził się przycisk wzbudzania... telefon oddany na gwarancję i wymieniony na nowy ...

      Przykładów jest pełno - jednak warto się zastanowić - co jeśli te wszystkie testy telefonów komórkowych i gadżetów są "sztucznie podkręcone". Co jeśli właśnie te pierwsze serie są wykonane z lepszych materiałów ? a my jesteśmy oszukiwani ?

      #4 mariograf

      mariograf

        Ekspert

      • Użytkownik
      • PipPipPip
      • 63 postów

        Napisano 27 styczeń 2013 - 16:59

        To się może zdarzyć i bardzo doceniam odwagę do przyznania się i przeprosin. Nie wybaczę polskiemu dystrybutorowi FreeWay którego pracownicy idą w zaparte i w prywatnych mailach zaprzeczali jakoby były jakieś problemy. Przed wymianą uszkodzonej Hero2 próbowali zrobić ze mnie oszusta. A przy problemach z Hero3 mam wrażenie, że lekceważą wszystko co się do nich pisze, odpisują nie na temat i czasami nawet kłamią. Niszczą wizerunek GoPro bardziej niż usterki tych kamer. Jak GoPro nie chce stracić klientów w Polsce musi zmienić albo rozszerzyć ofertę dystrybutorów na Polskę. Nawet na tym Forum kłamali, że odpowiadają zawsze na maile i że udzielają niezbędnej pomocy. Tak na prawdę o wszystko trzeba się domagać na siłę. Kłamią piszą teksty wyssane z palca bez szacunku dla rozmówcy. Przez 3 miesiące nie pomogli w niczym nic nie wytłumaczyli.
        Mario

        #5 Jendruś

        Jendruś

          Ekspert

        • Użytkownik
        • PipPipPip
        • 63 postów

          Napisano 11 marzec 2013 - 07:54

          Potwierdzam wypowiedź kolegi wyżej. Zadałem pytanie na ich stronie - zero odpowiedzi, a minął miesiąc. :evil:

          #6 michau

          michau

            Wyjadacz

          • Użytkownik
          • PipPipPipPip
          • 115 postów

            Napisano 11 marzec 2013 - 11:33

            Potwierdzam wypowiedź kolegi wyżej. Zadałem pytanie na ich stronie - zero odpowiedzi, a minął miesiąc. :evil:


            To trzeba powtórzyć po tygodniu a nie czekać. Ja nie czekałem dłużej niż 3 dni na odpowiedź.
            GoPro Hero3 Black Edition & Wi-Fi Remote + SanDisk Ultra® microSDXC UHS-I 64GB + GoPro Battery BacPac

            #7 Sebastian

            Sebastian

              I'm a Pro!

            • Moderator
            • PipPipPipPipPip
            • 853 postów
            • Miejscowość:Poznań
            • Kamera:
              3BE/3BE+
            • Karta pamięci:
              16/32/64

            Napisano 18 marzec 2013 - 12:50

            I co z tego że przeprasza że wiedział to jeszcze gorzej dla Niego.
            Jak można wypuścić nie kompletny produkt. Widać ewidentnie że soft nie współgra z sprzętem, jak już ktoś ma minimum BateryPack doświadczył co najmniej jednego zwisa na dzień.

            Btw 3 miesiące czekać za aktualizacją badziewia(soft) to chyba bardzo dużo albo mają jednego programistę a reszta to graficy do robienia dobrej reklamy.

            Pozdrawiam

            Sebastian



            Wróć do GoPro Hero3 · Następny nieczytany temat →