Skocz do zawartości


"); //]]>
Zdjęcie

pilot traci połączenie z kamerą


6 odpowiedzi w tym temacie

#1 gpr

gpr

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 5 postów

    Napisano 14 maj 2013 - 21:36

    Czy zdarza się wam taka sytuacja, że pilot traci połączenie z kamerą ? Zazwyczaj dzieje się to przy próbie zakończenia nagrywania filmu. Na kamerze czas leci dalej , a na pilocie pojawia się symbol wyszukiwania WiFi.
    Czy to normalne, że przy parowaniu pilota z kamerą , po pomyślnym sparowaniu na pilocie nie pojawia się komunikat "connect another ? yes/no ". Jest natomiast symbol kamery z cyfrą "1" i strzałki "->

    #2 Guest__*

    Guest__*
    • Guests

    Napisano 16 maj 2013 - 18:33

    Czy pilota kopiłeś razem z GP3? Którą masz wersje oprogramowania na pilocie?

    #3 gpr

    gpr

      Użytkownik

    • Użytkownik
    • 5 postów

      Napisano 16 maj 2013 - 20:03

      Czy pilota kopiłeś razem z GP3? Którą masz wersje oprogramowania na pilocie?


      v2.1.7 razem z hero 3 black edition , kamera ma najnowszy firmware, czasem chodzi ok , czasem traci połączenie, przy parowaniu nie pojawia się checkbox "OK" na pilocie, tylko symbol kamery i "1", brak pytania czy ma łączyć się z następną kamerą

      #4 Guest__*

      Guest__*
      • Guests

      Napisano 16 maj 2013 - 20:19

      Znalazłem film na youtube z procedurą połączenia. Sprawdzić czy jest identycznie jak u Ciebie.



      Jeśli chodzi o utratę łączności, to sprawdź kiedy to się dzieje, czy np. gdy jesteś daleko od różnych źródeł elektromagnetycznych czy ten problem występuje, czy np. gdy jesteś tylko w domu.

      #5 gpr

      gpr

        Użytkownik

      • Użytkownik
      • 5 postów

        Napisano 16 maj 2013 - 20:35

        Znalazłem film na youtube z procedurą połączenia. Sprawdzić czy jest identycznie jak u Ciebie.


        Jeśli chodzi o utratę łączności, to sprawdź kiedy to się dzieje, czy np. gdy jesteś daleko od różnych źródeł elektromagnetycznych czy ten problem występuje, czy np. gdy jesteś tylko w domu.


        u mnie wygląda to jak na tym filmie około 2:30


        utrata łączności występuje w różnych miejscach, nawet w lesie z dala od ewentualnych zakłóceń

        #6 Guest__*

        Guest__*
        • Guests

        Napisano 16 maj 2013 - 20:55

        Jeśli chodzi o łączenie urządzeń to chyba wszystko ok, skoro jest jak na filmie. Skoro masz najnowszy soft w kamerze, to pewnie wgrywałeś, przed zmianą softu było tak samo? Warto byś sprawdził swoja kamerę z innym pilotem. u mnie taki problem się nie zdarza, że ni stąd ni zowąd występuje utrata połączenia. Skoro nic więcej nie można zrobić, powinieneś złożyć reklamacje. Chyba, ze ktoś ma jeszcze jakiś pomysł.

        #7 gpr

        gpr

          Użytkownik

        • Użytkownik
        • 5 postów

          Napisano 16 maj 2013 - 21:02

          a ile czasu mija od włączenia pilota to uruchomienia kamery ?


          Wróć do GoPro Hero3 · Następny nieczytany temat →