Skocz do zawartości


"); //]]>
Zdjęcie

GoPro Hero3 + Mac - problemy


8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pierko

Pierko

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 4 postów

    Napisano 18 styczeń 2013 - 03:04

    Kolega odparł jak widać zarzut sam ... "problem z zacinaniem się obrazu i dzwięku leży po stronie zbyt słabego sprzętu komputerowego" polecam do filmów mac'a ;)

    Witam,czytam wszystkie wpisy na tym forum i szukam kogoś kto z Hero3 Black Series pracuje na iMacu. Mam sporo problemów i z kamera i np z CineForm - nie mogę zaimportowanych filmów,ani bezpośrednio z kamery,ani już zrzuconych na Maca - po prostu nie importuja sie. Robiłem update i nic.Bardzo uczynny pracownik Freewaya pare dni mi "pomagał", ale i tak sie nie udało. Co do innych wątków- podzielam Wasze zdanie - rzeczywiście kamerami są conajmniej "dziwne" .3 lata bawilem sie pierwsza GoPro i była rewelacyjne,żadnych problemów,świetne filmy,bateria starczyło praktycznie na cały "narciarski"dzień .Z Hero 3 - same kłopoty. Mich sie ktoś odezwie z Mac'iem ,może wymieniamy sie spostrzezeniami nt współpracy sprzętu,pozdrawiam

    #2 hacik

    hacik

      Member

    • Użytkownik
    • Pip
    • 16 postów

      Napisano 19 styczeń 2013 - 06:00

      Witam,czytam wszystkie wpisy na tym forum i szukam kogoś kto z Hero3 Black Series pracuje na iMacu. Mam sporo problemów i z kamera i np z CineForm - nie mogę zaimportowanych filmów,ani bezpośrednio z kamery,ani już zrzuconych na Maca - po prostu nie importuja sie. Robiłem update i nic.Bardzo uczynny pracownik Freewaya pare dni mi "pomagał", ale i tak sie nie udało. Co do innych wątków- podzielam Wasze zdanie - rzeczywiście kamerami są conajmniej "dziwne" .3 lata bawilem sie pierwsza GoPro i była rewelacyjne,żadnych problemów,świetne filmy,bateria starczyło praktycznie na cały "narciarski"dzień .Z Hero 3 - same kłopoty. Mich sie ktoś odezwie z Mac'iem ,może wymieniamy sie spostrzezeniami nt współpracy sprzętu,pozdrawiam


      Hejka

      Ja pracuję na MacBooku Pro i nie mam żadnych problemów z importowaniem nagrań w CineForm. Podłączam kamerę przez USB i montuje mi się jako dodatkowy dysk. Program bez problemu widzi te pliki i można na nich pracować. Tak samo jest z importem bezpośrednio z karty mocroSD przez przejściówkę do SD. Dodam tylko, że zrezygnowałem z CineForm na rzecz Final Cut Pro. Jeśli masz jakieś pytania to wal. Posiadam Hero 3 BE. Niestety kamera nie jest wolna od wad i nie wiem czy nie będę jej reklamował.

      Pozdrawiam

      #3 Krzysiek27

      Krzysiek27

        Ekspert

      • Użytkownik
      • PipPipPip
      • 84 postów

        Napisano 19 styczeń 2013 - 09:45

        Trochę ot: o jakich wadach mówisz?

        #4 hacik

        hacik

          Member

        • Użytkownik
        • Pip
        • 16 postów

          Napisano 19 styczeń 2013 - 12:37

          Trochę ot: o jakich wadach mówisz?


          Mówię o wadach w oprogramowaniu sprzętowym kamery, które to wady niby miały być usunięte przez update z 15 grudnia. U mnie np samoczynnie załącza się wifi i później mimo iż je wyłączam zarówno przyciskiem jak i w menu kamery to po wyłączeniu urządzenia wifi się samo włącza i nie da się normalnie wyłączyć. Skutkuje to rozładowaniem kamery w kilka godzin gdy jest ona wyłączona. Pomaga jedynie wyjęcie baterii i reset urządzenia. Jednak problem często powraca i cała procedura od nowa. Sprzedawca zaproponował mi abym odesłał kamerę na serwis ale nie wiem czy to coś da? Trudno mi się z nią rozstać :). Zobaczę jak w weekend będzie się sprawować i najwyżej odeślę. Oby tylko naprawa/wymiana nie trwała zbyt długo. Szykuje mi się podróż i ze względu na nią zakupiłem hero3. Najgorsze jest to, że GoPro na swoim facebooku wypisuje, że wszystkie błędy zostały usunięte. Jeśli macie problemy z funkcjonowaniem waszych kamer spamujcie ich support i stronę na fb niech coś z tym robią.

          pozdrawiam

          #5 Pierko

          Pierko

            Użytkownik

          • Użytkownik
          • 4 postów

            Napisano 21 styczeń 2013 - 11:41

            Dzięki za info,ja niestety nic na CineForm Studio zrobić nie mogę,w żaden sposób nie importuja sie zdjęcia. Kłopoty zaczęły sie od blokowania kamery zaraz po włączeniu- nie przechodziła do trybu kamery tylko "zostawiła" na opcji wyświetlania - ciagle musiałem wyjmowac baterie. Potem ( także podczas wyjazdu ) praktycznie wszystkie ustawienia powodowały,ze kamera samoczynnie wyłączala sie ( i nadal sie wyłącza ) po 11-12 sekundach nagrywania. Dotyczy to WSZYSTKICH ustawień z włączonym Protune !!!! Jest jeszcze sporo innych mankamentow i mimo,ze z GoPro jestem związany od kilku lat ( pierwsza Hero kupiłem 2-3 dni po wprowadzeniu jej do sprzedaży we Francji ) to z TYM egzemplarzem nie mogę sobie poradzić. Na szczęście przedstawiciel Freeway'a próbował wielokrotnie mailową mi pomoc,w efekcie dzisiaj odeslalem I'm kamerę i czekam na wymianę. Pan Michal Hajduk z Freeway'a jest bardzo uczynnym i kompetentnym człowiekiem,aż miło.Oby tylko jak najszybciej przysłali mi inna kamerę,bo zima w pełni,narty czekają i kupiłem już kolejne dyski i karty SD,pozdrawiam :D

            #6 hacik

            hacik

              Member

            • Użytkownik
            • Pip
            • 16 postów

              Napisano 21 styczeń 2013 - 15:27

              Dzięki za info,ja niestety nic na CineForm Studio zrobić nie mogę,w żaden sposób nie importuja sie zdjęcia. Kłopoty zaczęły sie od blokowania kamery zaraz po włączeniu- nie przechodziła do trybu kamery tylko "zostawiła" na opcji wyświetlania - ciagle musiałem wyjmowac baterie. Potem ( także podczas wyjazdu ) praktycznie wszystkie ustawienia powodowały,ze kamera samoczynnie wyłączala sie ( i nadal sie wyłącza ) po 11-12 sekundach nagrywania. Dotyczy to WSZYSTKICH ustawień z włączonym Protune !!!! Jest jeszcze sporo innych mankamentow i mimo,ze z GoPro jestem związany od kilku lat ( pierwsza Hero kupiłem 2-3 dni po wprowadzeniu jej do sprzedaży we Francji ) to z TYM egzemplarzem nie mogę sobie poradzić. Na szczęście przedstawiciel Freeway'a próbował wielokrotnie mailową mi pomoc,w efekcie dzisiaj odeslalem I'm kamerę i czekam na wymianę. Pan Michal Hajduk z Freeway'a jest bardzo uczynnym i kompetentnym człowiekiem,aż miło.Oby tylko jak najszybciej przysłali mi inna kamerę,bo zima w pełni,narty czekają i kupiłem już kolejne dyski i karty SD,pozdrawiam :D


              No kamery niestety mają swoje wady. Jestem w stanie to wybaczyć tylko jeśli kamera zostanie szybko i sprawnie wymieniona na nową lub naprawiona. Ja swoją również jutro wysyłam na wymianę do mojego sklepu, który bardzo profesjonalnie podszedł do moich problemów i obiecał mi szybką wymianę. Kamera jest zresztą fantastyczna i kręci super filmy. Bardzo podobają mi się jej możliwości w zakresie mocowań i wodoodporności. Mam co do niej bardzo szerokie plany i mam nadzieję, że zostanie wymieniona na w pełni sprawny model.

              pozdrawiam

              #7 Pierko

              Pierko

                Użytkownik

              • Użytkownik
              • 4 postów

                Napisano 25 styczeń 2013 - 20:57

                Psioczycie na Freeway'a a ja jestem ZACHWYCONY !!!! Kilka razy mailowalem z Konsultantem - pan Michal Hajduk,w końcu zaproponował mi odesłanie kamery,co zrobiłem POCZTEX'em em w poniedziałek ok 13 i w ....... ŚRODĘ O 11 rano dostałem NOWA KAMERĘ !!!! Bardzo profesjonalny ,miły i uczynny przedstawiciel Freeway'a. Kamera działa,nie blokuje sie,nie zaczną -wszystko SUPER. Jedynie w dalszym ciagu nie mogę nic zrobić z CineForm Studio ( mam Mac'a z najnowszym oprogramowaniem), nie mogę za nic na świecie zaimportowanych żadnego clipu. Forumowicze !!!! Złego słowa na Freeway'a nie powiem : świetni,szybcy i uprzejmi - to moja opinia. Jestem akurat na nartach,barwie sie kamera i jedyne co przeszkadza oprócz minutowych ( i to bardzo ) temperatur - to ŻYWOTNOŚĆ BATERII - KLĘSKA, myśle,ze ja dokupić przynajmniej jeszcze dwie to może na dzień zabaw na śniegu- wystarczy :D

                #8 Pierko

                Pierko

                  Użytkownik

                • Użytkownik
                • 4 postów

                  Napisano 30 styczeń 2013 - 16:30

                  Czy jest jakis " patent " na ściągnięcie CineForm Studio z App Store'a ? Jeśli ktoś zna,byłbym bardzo wdzięczny . W żaden sposób nie jestem w stanie zainstalować CineForm Studio,gdyż ,ten program nie figuruje na oficjalnej liście uprawnionych " producentów" w rozumieniu Apple'a. Myśle,ze to jest właśnie powodem tego,ze mimo,iż mam zainstalowany ten program - nie mogę zaimportowanych ani jednego klipu,ani bezpośrednio z kamery,ani z foldery w komputerze. Powiedzie,w czy edytowac i koncertować klipy,by potem bawić sie nimi w iMovie ? Nie wiem dlaczego,ale " upadłej sie", aby pobawić sie właśnie w tym CineForm Studio. Ściągając- importujac filmiki do wydarzeń w iMovie ( by można było je zmontować ) rozrastaja sie one tak niewyobrażalne,ze mając np 150-200 Gb wolnego i importuja coś co ma na karcie np. 10-12 Gb - w efekcie brakuje już mi pamięci ,by to " obronić". Sorry,ze zawracam Wam głowę,ale czy rzeczywiście ze mnie taka D..... komputerowa ? :oops:

                  #9 hacik

                  hacik

                    Member

                  • Użytkownik
                  • Pip
                  • 16 postów

                    Napisano 31 styczeń 2013 - 21:54

                    Czy jest jakis " patent " na ściągnięcie CineForm Studio z App Store'a ? Jeśli ktoś zna,byłbym bardzo wdzięczny . W żaden sposób nie jestem w stanie zainstalować CineForm Studio,gdyż ,ten program nie figuruje na oficjalnej liście uprawnionych " producentów" w rozumieniu Apple'a. Myśle,ze to jest właśnie powodem tego,ze mimo,iż mam zainstalowany ten program - nie mogę zaimportowanych ani jednego klipu,ani bezpośrednio z kamery,ani z foldery w komputerze. Powiedzie,w czy edytowac i koncertować klipy,by potem bawić sie nimi w iMovie ? Nie wiem dlaczego,ale " upadłej sie", aby pobawić sie właśnie w tym CineForm Studio. Ściągając- importujac filmiki do wydarzeń w iMovie ( by można było je zmontować ) rozrastaja sie one tak niewyobrażalne,ze mając np 150-200 Gb wolnego i importuja coś co ma na karcie np. 10-12 Gb - w efekcie brakuje już mi pamięci ,by to " obronić". Sorry,ze zawracam Wam głowę,ale czy rzeczywiście ze mnie taka D..... komputerowa ? :oops:


                    Hejka. Piszesz, że nie możesz zainstalować tego programu ale zaraz potem, że jednak masz go zainstalowany? Nic nie rozumiem. Na Macu można zainstalować każdy program przeznaczony na Mac OS X pod intela. Wystarczy w preferencjach systemowych zmienić ustawienia w ochrona i prywatność aby można było instalować programy z każdego źródła. Wystarczy, że wyłączysz tę opcję na czas instalacji CineForm i potem znów dla bezpieczeństwa zmienisz na programy tylko z MacApp Store. Program działa już bezproblemowo. Tak więc nie wiem czy akurat ta opcja ma wpływ na to, że CineForm nie importuje tych plików. Najlepiej wywal ten program, zmień tą opcję i zainstaluj ponownie. Może zadziała. Powodzenia


                    Wróć do GoPro Hero3 · Następny nieczytany temat →