Skocz do zawartości


"); //]]>
Zdjęcie

co sie stało, że się zepsuło???


9 odpowiedzi w tym temacie

#1 gynnek

gynnek

    Specjalista

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 31 postów

    Napisano 18 sierpień 2013 - 16:26

    Witam,

    Panowie i Panie mam pierwszy problem z GoPro Hero 3 BE. Od Marca działała bez zarzutów, jednak teraz coś złego sie stało. Ładowała się wyjątkowo długo - ok 2h. Patrze, że lampka nie gaśnie i nie gaśnie - mysle po 2 h ze cos jest nie tak i ją odłączyłęm od kabla i próbowałem włączyć - jednak cam nie odpowiada - nie wiem o co chodzi...

    z tyu swieci się czerwona małą lampeczka (ciagle) i nic wiecej sie nie dzieje. oczywiscie wyjecie bateri, karty itp nic nie daje.

    wielka prosba o pomoc, z gory dzieki

    #2 gynnek

    gynnek

      Specjalista

    • Użytkownik
    • PipPip
    • 31 postów

      Napisano 18 sierpień 2013 - 17:00

      Grr zaraz czkawki dostanę. A za 2 tyg wakacje w Chorwacji i mega wizje na filmy ;(

      #3 leeon1981

      leeon1981

        Member

      • Użytkownik
      • Pip
      • 27 postów
      • Miejscowość:węgorzewo
      • Kamera:
        GoPro HERO3 Black
      • Karta pamięci:
        32GB SanDisk (10)

      Napisano 18 sierpień 2013 - 18:05

      nie wiem czy dobrze czaje ale gdzies czytalem o tym i ktos wyslal na gwarancji i wymienili na nowa. mialem cos takiego podobnego w tel galaxy s 3 i okazalo sie ze padla plyta glowna. oczywiscie na gw zroBili i napisali ze wymienili OPROGRAMOWANIE!!!

      #4 gynnek

      gynnek

        Specjalista

      • Użytkownik
      • PipPip
      • 31 postów

        Napisano 18 sierpień 2013 - 18:07

        Dzięki. Tez nie wiem czy dobrze bo sklepu w którym kupowałem nie ma na liście freeway. Mimo, ze papiery oczywiście mam.

        #5 Sebastian

        Sebastian

          I'm a Pro!

        • Moderator
        • PipPipPipPipPip
        • 853 postów
        • Miejscowość:Poznań
        • Kamera:
          3BE/3BE+
        • Karta pamięci:
          16/32/64

        Napisano 18 sierpień 2013 - 18:08

        Mialem to samo, nicwiecej jak szybka wysylka do holandi. Przed urlopem zdarza ci przyslac nowa

        Wysyłane z mojego GT-N8010 za pomocą Tapatalk 2

        Pozdrawiam

        Sebastian


        #6 gynnek

        gynnek

          Specjalista

        • Użytkownik
        • PipPip
        • 31 postów

          Napisano 18 sierpień 2013 - 18:30

          why do holandii? kupiłem w sklepie i widze, ze mam roczna gwarancje. ale nie ma tego sklepu na liscie dystrybutorow freway. bedzie problemo ?

          #7 Sebastian

          Sebastian

            I'm a Pro!

          • Moderator
          • PipPipPipPipPip
          • 853 postów
          • Miejscowość:Poznań
          • Kamera:
            3BE/3BE+
          • Karta pamięci:
            16/32/64

          Napisano 18 sierpień 2013 - 20:13

          Jesli wyslesz prosto do producenta temat zalatwisz maks 10 dni, najdluzej idzie paczka od nas do nich.
          Freeway jest jedynie dystrybutorem i nie ma serwisu ale jak najbardziej mysle ze mozesz do nich sie zglosic.
          Jednak nie licz ze ci zalatwia w tym samym czasie, bo na pewno oni sami do tego serwisu wysylaja

          Wysyłane z mojego GT-N8010 za pomocą Tapatalk 2

          Pozdrawiam

          Sebastian


          #8 gynnek

          gynnek

            Specjalista

          • Użytkownik
          • PipPip
          • 31 postów

            Napisano 18 sierpień 2013 - 21:21

            Czyli raczej do sklepu sie zgłosić w którym kupowałem? Czy jakoś inaczej - bezpośrednio do NL wysylalas?

            #9 Sebastian

            Sebastian

              I'm a Pro!

            • Moderator
            • PipPipPipPipPip
            • 853 postów
            • Miejscowość:Poznań
            • Kamera:
              3BE/3BE+
            • Karta pamięci:
              16/32/64

            Napisano 19 sierpień 2013 - 04:25

            Nie wiem gdzie kupowales.Jesli zalezy ci na czasie to polecam zglosic sie bezposrednio do producenta.Po prosza skan dokumentu zakupu i numer seryjny kamery.Jesli nie interesuje cie ta opcja to jak najbardziej do sklepu w ktorym kupiles lub do dystrybutora na polske.
            Nie wiem jak w polsce ale czasami glowni dystrybutorzy nie przyjmuja jak kamera przez nich nie byla dostarczana (duzo sklepow z stanow sciaga)

            Wysyłane z mojego GT-N8010 za pomocą Tapatalk 2

            Pozdrawiam

            Sebastian


            #10 karaamba

            karaamba

              Member

            • Użytkownik
            • Pip
            • 20 postów
            • Miejscowość:Radomsko
            • Kamera:
              GP 3 BE
            • Karta pamięci:
              Adata 16Gb (10)x2

            Napisano 19 sierpień 2013 - 16:57

            Witam
            Miałem kiedyś problem z klawiszem wifi, napisz do Freeway, podaj nr seryjny kamery. Ja nawet ksero dowodu zakupu nie musiałem im przesyłać i sprawdzą czy możesz przysłać do nich bezpośrednio. U mnie temat był załatwiony w ciągu jednego tygodnia, wysłałem w pon, w piątek była u mnie. Dostałem nową kamerę.Generalnie byłem na plus zaskoczony obsługa i serwisem co zresztą opisałem na forum.
            Pozdrawiam


            Wróć do GoPro Hero3 · Następny nieczytany temat →