Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

GoPro Hero 3+ - ziarno na materiale


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#1

adrianpop16

adrianpop16

    Ekspert

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 375 postów
  • Miejscowość:Bystrzyca Kłodzka
  • Kamera: GoPro Hero 3+ Black
  • Karta pamięci: Sandisk Extreme 32 GB
Witam. Jako iż jestem początkujący odnośnie GoPro i posiadam Hero 3+ od niespełna kilku godzin kilka pytań:
1) Czy ziarno na nagraniach to norma??
1.1) Jeśli tak to czy da się to zniwelować??
1.2) Jeśli nie to co mam zrobić aby go nie było??
Ustawienia nagrywanego filmu to 1080p, 60 FPS, Auto low light - ON, Protune - OFF. Poniżej zamieszczam zdjęcie

Dołączona grafika

beznazwy-1q8y6q.jpg

Mój sprzęt:
| Laptop Y580 - i7 3610QM / GTX 660M / Matryca HD / 1000 GB HDD 5400 rpm / 4 GB ram / Windows 7 Home Premium 64-bit
| Smartfon - Xperia U


#2

Ro83rt

Ro83rt

    Specjalista

  • Użytkownik
  • Pip
  • 240 postów
  • Miejscowość:TM
  • Kamera: GoPro Hero3 White
  • Karta pamięci: Sandisk 32GB (10)
Przy słabym oświetleniu to norma.

#3

adrianpop16

adrianpop16

    Ekspert

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 375 postów
  • Miejscowość:Bystrzyca Kłodzka
  • Kamera: GoPro Hero 3+ Black
  • Karta pamięci: Sandisk Extreme 32 GB
A da się to jakoś zniwelować?? Specjalnie kupiłem kamerkę aby pracowała w mniej doświetlonych miejscach :roll: ( bo już zwykły tryb kamery z przeciętnej lustrzanki daje lepszy obraz :? ).

beznazwy-1q8y6q.jpg

Mój sprzęt:
| Laptop Y580 - i7 3610QM / GTX 660M / Matryca HD / 1000 GB HDD 5400 rpm / 4 GB ram / Windows 7 Home Premium 64-bit
| Smartfon - Xperia U


#4

Ro83rt

Ro83rt

    Specjalista

  • Użytkownik
  • Pip
  • 240 postów
  • Miejscowość:TM
  • Kamera: GoPro Hero3 White
  • Karta pamięci: Sandisk 32GB (10)
Jeśli zamierzasz firmować w słabo doswietlonych miejscach to zakupiłes nieodpowiednia kamerkę :P zniwelować możesz dodatkowym źródłem światła :)

#5

adrianpop16

adrianpop16

    Ekspert

  • Użytkownik