Reklamacja
Rozpoczęty przez art80 , 04 lis 2013 10:36
#1
Napisano 04 listopad 2013 - 10:36
Jaki jest mnie wiecej czas od wyslania wadliwego sprzetu do gopro i powrotu nowej lub naprawionej kamerki gopro do wlasciciela? Skontaktowalem sie w sprawie nieszczesnej uszczelki,kazali mi przyniesc pudelko z kamera i wyslali wszystko do producenta.Troche dziwne,bo problem tkwil w kiepskiej uszczelce w obudowie wodoodpornej,a zabrali mi rowniez kamere z ktora nie bylo problemow.Poinformowali,ze potrwa to kilka tygodni....wiec wedlug mnie troche dlugo.Po jakim czasie srednio odbieraliscie sprzet z naprawy?
#6
Napisano 04 listopad 2013 - 16:23
Szkoda ze oddales im wszystko zamiast samej uszczelki. Teraz troche poczekasz. Ciekawe czy z uwagi na wade uszczelki wymienia ci csla kamere.
moga wymienic kamere... ktora przyjdzie uszkodzona oby nie!
"Kolarstwo to jedna z najtrudniejszych dyscyplin sportu. Nawet najgorszy kolarz jest wciąż wybitnym sportowcem" [Marco Pantani]
#8
Napisano 04 listopad 2013 - 21:28
Nie ode mnie to zalezalo,zreszta zaznaczylem,ze kamera jest sprawna,problem tkwi jedynie w obudowie.Facet mowil,ze kamera ma jedynie 1,5 tygodnia i jest czescia zestawu na ktory mam gwarnacje,stad chcieli wszystko.Raczej nie sadze,ze zwroca mi uszkodzona kamere....to jakby strzelic sobie w kolano,bo bubel wroci do nich predzej niz sie spodziewaja.Mozliwe,ze dostane nowy zestaw na ktorym mi az tak bardzo nie zalezy,bo ciezko zaliczyc tygodniowa kamere do starego sprzetu.Szkoda ze oddales im wszystko zamiast samej uszczelki. Teraz troche poczekasz. Ciekawe czy z uwagi na wade uszczelki wymienia ci csla kamere.
#9
Napisano 04 listopad 2013 - 22:33
Nie ode mnie to zalezalo,zreszta zaznaczylem,ze kamera jest sprawna,problem tkwi jedynie w obudowie.Facet mowil,ze kamera ma jedynie 1,5 tygodnia i jest czescia zestawu na ktory mam gwarnacje,stad chcieli wszystko.Raczej nie sadze,ze zwroca mi uszkodzona kamere....to jakby strzelic sobie w kolano,bo bubel wroci do nich predzej niz sie spodziewaja.Mozliwe,ze dostane nowy zestaw na ktorym mi az tak bardzo nie zalezy,bo ciezko zaliczyc tygodniowa kamere do starego sprzetu.Szkoda ze oddales im wszystko zamiast samej uszczelki. Teraz troche poczekasz. Ciekawe czy z uwagi na wade uszczelki wymienia ci csla kamere.
sluchaj moga ci wyslac nowa kamere ktora okaze sie wadliwa i znow bedziesz czekal
mogles napisac do freeway tak jak ja, ze przyciski w obudowie mi sie zacinaja, po paru dniach w skrzynce mialem awizo ze czeka na mnie paczka a w paczce obudowa ! teraz mam dwie obstawiam ze wyslali by ci oszczelke i caly proces to 2-3 dni a teraz czekaj czekaj i jeszcze raz czekaj...
"Kolarstwo to jedna z najtrudniejszych dyscyplin sportu. Nawet najgorszy kolarz jest wciąż wybitnym sportowcem" [Marco Pantani]
#10
Napisano 05 listopad 2013 - 06:59
No chłopaki widać ze sklepu nigdy nie mieli doczynienia z reklamacją GoPro. Najpierw telefonicznie lub drogą mailową uzgadnia się tryb naprawy, czyli czy będzie wymiana wadliwego elementy czy też naprawa(z dystrybutorem lub producentem) . A dopiero później się wysyła się sam element.
Oczywiście nie miałeś z dystrybucji polskiej bo tak byś mógł skontaktować się bezpośrednio z dystrybutorem w Polsce. Nawet jeśli z innej to mogłeś gadać z GoPro, czas naprawy max 7 dni ale to wchodzi wyższy koszt wysłania elementu.
Wysyłane z mojego HTC One dual sim za pomocą Tapatalk 2
Oczywiście nie miałeś z dystrybucji polskiej bo tak byś mógł skontaktować się bezpośrednio z dystrybutorem w Polsce. Nawet jeśli z innej to mogłeś gadać z GoPro, czas naprawy max 7 dni ale to wchodzi wyższy koszt wysłania elementu.
Wysyłane z mojego HTC One dual sim za pomocą Tapatalk 2
Pozdrawiam
Sebastian
MacBooK Retina ME294 15"2.3GHz/16GB/512GB
Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !!