Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

Reklamacja


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1

art80

art80

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 80 postów
  • Miejscowość:gdansk
  • Kamera: gopro hero 3+ black
  • Karta pamięci: 32 gb lexar class 10
Jaki jest mnie wiecej czas od wyslania wadliwego sprzetu do gopro i powrotu nowej lub naprawionej kamerki gopro do wlasciciela? Skontaktowalem sie w sprawie nieszczesnej uszczelki,kazali mi przyniesc pudelko z kamera i wyslali wszystko do producenta.Troche dziwne,bo problem tkwil w kiepskiej uszczelce w obudowie wodoodpornej,a zabrali mi rowniez kamere z ktora nie bylo problemow.Poinformowali,ze potrwa to kilka tygodni....wiec wedlug mnie troche dlugo.Po jakim czasie srednio odbieraliscie sprzet z naprawy?

#2

Ro83rt

Ro83rt

    Specjalista

  • Użytkownik
  • Pip
  • 240 postów
  • Miejscowość:TM
  • Kamera: GoPro Hero3 White
  • Karta pamięci: Sandisk 32GB (10)
Jeżeli idzie to przez sklep gdzie kupiłeś kamerkę moze to tyle trwać, bo zanim wyślą etc. Jeśli byś załatwił to sam kontaktujac sie z freeway'em bądź gopro to myśle, ze w tydzień byś dał radę.

#3

art80

art80

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 80 postów
  • Miejscowość:gdansk
  • Kamera: gopro hero 3+ black
  • Karta pamięci: 32 gb lexar class 10
dzieki,nic pozostaje tylko czekac

#4

ruti

ruti

    Ekspert

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 325 postów
  • Miejscowość:Stalowa Wola
  • Kamera: GoPro Hero 3 Black
  • Karta pamięci: 64
miales tylko napisac do freeway w sprawie uszczelki a teraz bedziesz czekal na caly sprzet
"Kolarstwo to jedna z najtrudniejszych dyscyplin sportu. Nawet najgorszy kolarz jest wciąż wybitnym sportowcem" [Marco Pantani]

#5

LeoDogg

LeoDogg

    Wyjadacz

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 1025 postów
  • Miejscowość:Ciechanów
  • Kamera: GoPro 3 Black
  • Karta pamięci: Sandisk Extreme 32 GB
Szkoda ze oddales im wszystko zamiast samej uszczelki. Teraz troche poczekasz. Ciekawe czy z uwagi na wade uszczelki wymienia ci csla kamere.

Ja i cała ta moja twórczość ;)

 




 


#6

ruti

ruti

    Ekspert

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 325 postów
  • Miejscowość:Stalowa Wola
  • Kamera: GoPro Hero 3 Black
  • Karta pamięci: 64

Szkoda ze oddales im wszystko zamiast samej uszczelki. Teraz troche poczekasz. Ciekawe czy z uwagi na wade uszczelki wymienia ci csla kamere.


moga wymienic kamere... ktora przyjdzie uszkodzona :D oby nie!
"Kolarstwo to jedna z najtrudniejszych dyscyplin sportu. Nawet najgorszy kolarz jest wciąż wybitnym sportowcem" [Marco Pantani]

#7

skrzynia

skrzynia

    Newbie

  • Użytkownik
  • 41 postów
    Czasami tak właśnie jest, że reklamując coś trzeba oddać cały kompletny zestaw - spotkałem się z tym już kilka razy oddając na gwarancji jakiś sprzęt.

    #8

    art80

    art80

      Użytkownik

    • Użytkownik
    • 80 postów
    • Miejscowość:gdansk
    • Kamera: gopro hero 3+ black
    • Karta pamięci: 32 gb lexar class 10

    Szkoda ze oddales im wszystko zamiast samej uszczelki. Teraz troche poczekasz. Ciekawe czy z uwagi na wade uszczelki wymienia ci csla kamere.

    Nie ode mnie to zalezalo,zreszta zaznaczylem,ze kamera jest sprawna,problem tkwi jedynie w obudowie.Facet mowil,ze kamera ma jedynie 1,5 tygodnia i jest czescia zestawu na ktory mam gwarnacje,stad chcieli wszystko.Raczej nie sadze,ze zwroca mi uszkodzona kamere....to jakby strzelic sobie w kolano,bo bubel wroci do nich predzej niz sie spodziewaja.Mozliwe,ze dostane nowy zestaw na ktorym mi az tak bardzo nie zalezy,bo ciezko zaliczyc tygodniowa kamere do starego sprzetu.

    #9

    ruti

    ruti

      Ekspert

    • Użytkownik
    • PipPip
    • 325 postów
    • Miejscowość:Stalowa Wola
    • Kamera: GoPro Hero 3 Black
    • Karta pamięci: 64

    Szkoda ze oddales im wszystko zamiast samej uszczelki. Teraz troche poczekasz. Ciekawe czy z uwagi na wade uszczelki wymienia ci csla kamere.

    Nie ode mnie to zalezalo,zreszta zaznaczylem,ze kamera jest sprawna,problem tkwi jedynie w obudowie.Facet mowil,ze kamera ma jedynie 1,5 tygodnia i jest czescia zestawu na ktory mam gwarnacje,stad chcieli wszystko.Raczej nie sadze,ze zwroca mi uszkodzona kamere....to jakby strzelic sobie w kolano,bo bubel wroci do nich predzej niz sie spodziewaja.Mozliwe,ze dostane nowy zestaw na ktorym mi az tak bardzo nie zalezy,bo ciezko zaliczyc tygodniowa kamere do starego sprzetu.



    sluchaj moga ci wyslac nowa kamere ktora okaze sie wadliwa i znow bedziesz czekal
    mogles napisac do freeway tak jak ja, ze przyciski w obudowie mi sie zacinaja, po paru dniach w skrzynce mialem awizo ze czeka na mnie paczka a w paczce obudowa ! teraz mam dwie :) obstawiam ze wyslali by ci oszczelke i caly proces to 2-3 dni a teraz czekaj czekaj i jeszcze raz czekaj...
    "Kolarstwo to jedna z najtrudniejszych dyscyplin sportu. Nawet najgorszy kolarz jest wciąż wybitnym sportowcem" [Marco Pantani]

    #10

    Sebastian

    Sebastian

      Wyjadacz

    • Moderator
    • PipPipPip
    • 1316 postów
    • Miejscowość:Poznań
    • Kamera: 3BE/3BE+
    • Karta pamięci: 16/32/64
    No chłopaki widać ze sklepu nigdy nie mieli doczynienia z reklamacją GoPro. Najpierw telefonicznie lub drogą mailową uzgadnia się tryb naprawy, czyli czy będzie wymiana wadliwego elementy czy też naprawa(z dystrybutorem lub producentem) . A dopiero później się wysyła się sam element.
    Oczywiście nie miałeś z dystrybucji polskiej bo tak byś mógł skontaktować się bezpośrednio z dystrybutorem w Polsce. Nawet jeśli z innej to mogłeś gadać z GoPro, czas naprawy max 7 dni ale to wchodzi wyższy koszt wysłania elementu.


    Wysyłane z mojego HTC One dual sim za pomocą Tapatalk 2

    Pozdrawiam

    Sebastian

    MacBooK Retina ME294 15"2.3GHz/16GB/512GB

     

    Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !!