Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

GoPro App - problemy z łącznością


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
40 odpowiedzi w tym temacie

#1

raVonline

raVonline

    Newbie

  • Użytkownik
  • 1 postów
    Mój iphone 4s mimo tego że łączy się przez wifi z GoPro, aplikacja znajduje kamerę
    to jak klikam CONNECT CONTROL + to wyskakuje komunikat jak na załączonym obrazku :(
    Ponowny restart nie pomaga.
    Co ciekawe - jak łączę się przez iPada 3gen = jest ok = wszystko działa.

    Pomożecie? :)

    Załączone pliki

    • Załączony plik  IMG_2382.PNG   137,75 KB   258 Ilość pobrań


    #2

    Filonnet

    Filonnet

      Administrator

    • Admin
    • 632 postów
    • Miejscowość:Poznań
    • Kamera: GoPro Hero3 Black Edition
    • Karta pamięci: Sandisk, 64GB, (10)
    Przenoszę do działu Edycja video oraz oprogramowanie.

    FORUM | |    |

     


    #3

    Barthas

    Barthas

      Specjalista

    • Użytkownik
    • Pip
    • 166 postów
      Witam,

      Mam podobny problem z GP3 Silver.
      Próbuje łączyć z Sony Ericssonem Neo V - Android 4.1, kiedy włączam wifi w GP to do tej pory telefon tylko raz odnalazł GoPro, a kiedy się połączył to nie można było zobaczyć podglądu z kamery. Kolejne próby podłączenia GP z telefonem nie udały się - telefon nie znajduje GP. Wiecie dlaczego się tak dzieje ? Pozdrawiam

      #4

      kozlos

      kozlos

        Newbie

      • Użytkownik
      • 26 postów
        Ja u siebie w telefonie (Galaxy S3) miałem taki problem na początku. U mnie pomaga Wyłączenie i natychmiastowe włączenie Wifi (co za tym idzie rozłączenie telefonu z połączoną obecnie siecią WiFi), taki zabieg pomaga w 100%. Telefon automatycznie łączy się wtedy z GoPro. Może dlatego, że priorytet ma u mnie sieć domowa, ale wyżej wspomniany sposób pomaga, przynajmniej u mnie, a problem miałem identyczny.

        #5

        Barthas

        Barthas

          Specjalista

        • Użytkownik
        • Pip
        • 166 postów
          Witam,

          Opiszę jak to zrobiłem u mnie, może innym to pomoże :)

          Kupiłem GP3 Silver wczoraj, udało mi się je połączyć na chwilkę z WiFi w SE Neo V ( Android 4.1 ), ale nie miałem podglądu tego co nagrywam. Dziś zabrałem się za temat ponownie zaczynając od aktualizacji ( na stronie GoPro ) bez problemu przechodzi ona przez kabel, wszystko ładnie pięknie się aktualizuje tam też zarejestrowałem GoPro i wpisałem jak ma nazywać się w sieci.

          Po aktualizacji w moim GP pojawiła się opcja Phone Tablet w opcjach Wifi. Kliknąłem i zacząłem szukać urządzenia w wifi telefonu komórkowego, trzeba poczekać chwilę około minuty i pojawiła się. Potem już połączenie jest bezproblemowe. Nie wiem czy u mnie czy u wszystkich tak jest.

          Podsumowując chyba trzeba po prostu zaktualizować soft w GP bo inaczej połączenie nie będzie możliwe.

          Kilka słów o App na Androida : obraz podawany jest z 2 sekundowym opóźnieniem. Reszta wszystko ładnie pięknie śmiga.

          Pozdrawiam

          #6

          klima

          klima

            Newbie

          • Użytkownik
          • 7 postów
          • Miejscowość:Krotoszyn
          • Kamera: GoPro Hero 3 Black Edition
          • Karta pamięci: SanDisk Ultra CL 10 32GB
          Co masz na myśli piszac, że wszystko ok ?
          Wcześniej pisales, że nie widzisz nagrywanego obrazu, teraz już wszystko widzisz ?
          Chodzi mi o podgląd aktualnie nagrywanego materiału a nie sam podglad na to co kamera aktualnie widzi, czy ktos oświadczył tego ?
          Ogole myslalem, że przez GoPro App będzie możliwość oglądania sobie już nagranych filmikow bądź zrobionych zdjęć a tu zoonk.
          Dobrze że zachowałem sobie LCD z 2ki :)

          Pozdrawiam :)

          #7

          Barthas

          Barthas

            Specjalista

          • Użytkownik
          • Pip
          • 166 postów
            App'ka nie pozwala na podgląd nagrywanego materiału. Obraz na komórce wyłącza się z momentem włączenia nagrywania.

            #8

            LeoDogg

            LeoDogg

              Wyjadacz

            • Użytkownik
            • PipPipPip
            • 1025 postów
            • Miejscowość:Ciechanów
            • Kamera: GoPro 3 Black
            • Karta pamięci: Sandisk Extreme 32 GB
            Wlasnie sie zastanawiam co rwentulanie dokupic czy wifi backpacka czy lcd back packa ale jak czytam to i to i to ma spore wady.

            Ja i cała ta moja twórczość ;)

             




             


            #9

            Barthas

            Barthas

              Specjalista

            • Użytkownik
            • Pip
            • 166 postów
              Mi w zupełności wystarcza podgląd obrazu na wifi przed włączeniem nagrywania, później i tak już bym na to nie patrzył nawet gdyby była możliwość oglądania LIVE tego co się nagrywa. A sam podgląd nagranego filmiku skutecznie skróciłby żywotność baterii przez co i tak nie oglądałbym go np. na stoku tylko w domu na kompie :) wcześniej bawiłem się GoPro1 i kwestia ustawienia kamery na kasku była do wyuczenia się, a na wysięgniku praktycznie zawsze ustawia się na czuja. Także samo Wifi to w moim odczuciu taki tam o bajerek, który nie jest konieczny do używania kamery :)

              #10

              kotlar

              kotlar

                Użytkownik

              • Użytkownik
              • 67 postów
                Witam,
                Jako że wczoraj miałem chwilkę czasu postanowiłem podłączyć swoją kamerkę do telefonu.
                Napisze więc co zrobiłem i jak to działa:)

                Telefon: Samsung Galaxy S Advance z Androidem 2.3.6
                Kamerka: GoPro HERO 3 Silver

                1. Z pobrałem i zainstalowałem GoPro App.
                2. W kamerce włączyłem WiFi z opcją Phone & Tablet.
                3. Włączyłem WiFi w telefonie i połączyłem się z siecią GoPro wpisując hasło: "goprohero"
                4. Odpaliłem GoPro App w telefonie, nastąpiło wyszukanie kamerki i od tej chwili mogę zdalnie z telefonu:
                - włączyć/wyłączyć kamerkę,
                - zmieniać ustawienia kamerki,
                - mieć podgląd na to co aktualnie kamerka widzi,
                - zrobić zdjęcie, włączyć timelapse, włączyć nagrywanie,
                - podczas nagrywania MAM podgląd na żywo(lagi 1-2s) na telefonie tego co jest aktualnie nagrywane!
                - na telefonie nie mam opcji oglądania materiału(zdjęcia/filmy) zarejestrowanego na kamerze.

                Także w moim przypadku połączenie kamerki z telefonem przebiegli sprawnie i bez komplikacji :D

                #11

                Darro

                Darro

                  Ekspert

                • Użytkownik
                • PipPip
                • 364 postów
                • Miejscowość:Warszawa
                • Kamera: Hero 4 silver, Hero 3 Black, Drift Ghost
                • Karta pamięci: 3 x Sandisk Ultra 64GB (10)

                - podczas nagrywania MAM podgląd na żywo(lagi 1-2s) na telefonie tego co jest aktualnie nagrywane!

                A w jakiej jakości nagrywasz. U mnie na fullhd nie mam podglądu podczas nagrywania.

                #12

                kotlar

                kotlar

                  Użytkownik

                • Użytkownik
                • 67 postów

                  - podczas nagrywania MAM podgląd na żywo(lagi 1-2s) na telefonie tego co jest aktualnie nagrywane!

                  A w jakiej jakości nagrywasz. U mnie na fullhd nie mam podglądu podczas nagrywania.


                  Nagrywam 720p - 50 klatek w sumie na FullHD nie testowałem to nie wiem teraz ale przetestuje wieczorem to napisze:)

                  #13

                  kosmal1098

                  kosmal1098

                    Newbie

                  • Użytkownik
                  • 23 postów
                    Pokombinujcie ze zmianą sterownika w aplikacji.Są trzy pozycje- AUTO,SOFTWARE i HARDWARE.U mnie po przestawieniu na HARDWARE chodzi podgląd w 1080p 60/s.Mój tel to SONY Xperia S

                    #14

                    kotlar

                    kotlar

                      Użytkownik

                    • Użytkownik
                    • 67 postów

                      - podczas nagrywania MAM podgląd na żywo(lagi 1-2s) na telefonie tego co jest aktualnie nagrywane!

                      A w jakiej jakości nagrywasz. U mnie na fullhd nie mam podglądu podczas nagrywania.


                      Nagrywam 720p - 50 klatek w sumie na FullHD nie testowałem to nie wiem teraz ale przetestuje wieczorem to napisze:)


                      Przy 1080p i 25 klatek mam podgląd nagrywania na żywo:)

                      #15

                      Darro

                      Darro

                        Ekspert

                      • Użytkownik
                      • PipPip
                      • 364 postów
                      • Miejscowość:Warszawa
                      • Kamera: Hero 4 silver, Hero 3 Black, Drift Ghost
                      • Karta pamięci: 3 x Sandisk Ultra 64GB (10)

                      Przy 1080p i 25 klatek mam podgląd nagrywania na żywo:)


                      A przy 60 klatkach możesz sprawdzić?

                      #16

                      kotlar

                      kotlar

                        Użytkownik

                      • Użytkownik
                      • 67 postów

                        Przy 1080p i 25 klatek mam podgląd nagrywania na żywo:)


                        A przy 60 klatkach możesz sprawdzić?

                        Silver Edition nie wyciąga 60 klatek przy 1080p.

                        #17

                        Darro

                        Darro

                          Ekspert

                        • Użytkownik
                        • PipPip
                        • 364 postów
                        • Miejscowość:Warszawa
                        • Kamera: Hero 4 silver, Hero 3 Black, Drift Ghost
                        • Karta pamięci: 3 x Sandisk Ultra 64GB (10)

                        Pokombinujcie ze zmianą sterownika w aplikacji.Są trzy pozycje- AUTO,SOFTWARE i HARDWARE.U mnie po przestawieniu na HARDWARE chodzi podgląd w 1080p 60/s.Mój tel to SONY Xperia S


                        A gdzie można zmienić te sterowniki?

                        #18

                        Bulczas

                        Bulczas

                          Specjalista

                        • Użytkownik
                        • Pip
                        • 237 postów
                          w ustawieniach aplikacji


                          #19

                          Darro

                          Darro

                            Ekspert

                          • Użytkownik
                          • PipPip
                          • 364 postów
                          • Miejscowość:Warszawa
                          • Kamera: Hero 4 silver, Hero 3 Black, Drift Ghost
                          • Karta pamięci: 3 x Sandisk Ultra 64GB (10)

                          w ustawieniach aplikacji

                          A bliżej coś... nie widzę tej funkcji...

                          Oczywiście mam na myśli poniższą aplikację:
                          .

                          #20

                          Bulczas

                          Bulczas

                            Specjalista

                          • Użytkownik
                          • Pip
                          • 237 postów
                            u góry jest kluczyk sugerujący ustawienia...

                            Załączone pliki

                            • Załączony plik  Screenshot_2013-04-12-15-53-47.png   122,22 KB   46 Ilość pobrań