Skocz do zawartości


"); //]]>
Zdjęcie

Najnowsze oprogramowanie do GHOST-S już za chwilę!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
86 odpowiedzi w tym temacie

#61

Bandi

Bandi

    Newbie

  • Użytkownik
  • 15 postów
  • Miejscowość:Wodzisław Śląski
  • Kamera: Drift Ghost - S
  • Karta pamięci: ScanDisc 32GB

Odświeżę trochę temat czy ktoś instalował ostatni najnowszy soft 1.0.2.1 do naszej kamerki, co on daje? od poprzedniego softu 1.0.0.0 czy są jakieś widoczne poprawki? Ja dzisiaj wgrałem i testuje zobaczymy czy coś wniesie nowego?

Dla leniwych skrót to softu:



#62

Kosa

Kosa

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 83 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: Szukam nowej
  • Karta pamięci: SanDisk Extreme SDXC 64 GB

@Bandi

I jak ten sofcik ? Jakie wnioski ? Warto zmieniać ?



#63

Bandi

Bandi

    Newbie

  • Użytkownik
  • 15 postów
  • Miejscowość:Wodzisław Śląski
  • Kamera: Drift Ghost - S
  • Karta pamięci: ScanDisc 32GB

Jak do tej pory wszystko chodzi jak należy ale za krótko żeby coś powiedzieć,  więcej po testuje ja na nartach w lutym. Wtedy będę mógł się wypowiedzieć coś więcej. Ale jak na razie jest wszystko OK.



#64

Hubert

Hubert

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 60 postów
  • Miejscowość:Wrocław
  • Kamera: Drift Ghost-s
  • Karta pamięci: Sandisk 32GB Extreme(10)

Wgrałem. Wszystko działa, ale różnicy jeszcze nie zauważyłem. Szkoda, że nie dali więcej fps, albo wyższej rozdzielczości, tak jak w niektórych kamerach po aktualizacji softu.


 - zapraszam na mojego rowerowego bloga. 

  - polub na fejsbuku :)


#65

Michal

Michal

    Alpha i Omega

  • Senior Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 5198 postów
  • Miejscowość:Polska
  • Kamera: Hero 3
  • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)

Wyższa rozdzielczość :)



#66

Hubert

Hubert

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 60 postów
  • Miejscowość:Wrocław
  • Kamera: Drift Ghost-s
  • Karta pamięci: Sandisk 32GB Extreme(10)

Zauważyłem już jedną rzecz. Nie wiem czy coś mi sięzrypało podczas aktualizacji softu, ale podczas każdego włączania kamery (już ponad 5 razy) pokazuje mi się komunikat wifi initilizing. Macie jakiś pomysł dlaczego?

 

Wyższa rozdzielczość :)

Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi :)


 - zapraszam na mojego rowerowego bloga. 

  - polub na fejsbuku :)


#67

michals

michals

    Newbie

  • Użytkownik
  • 46 postów
  • Miejscowość:Poznań
  • Kamera: Dritf Ghost-S
  • Karta pamięci: Sandisk Extreme 32GB

Zauważyłem już jedną rzecz. Nie wiem czy coś mi sięzrypało podczas aktualizacji softu, ale podczas każdego włączania kamery (już ponad 5 razy) pokazuje mi się komunikat wifi initilizing. Macie jakiś pomysł dlaczego?

 

Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi :)

Pisałem w tej sprawie do dystrybutora. Taki jest to urok softu, wg nich raczej nie można tego wyłączyć. Mnie również to irytuje. Generalnie komunikat sam w sobie tragedią nie jest, ale uniemożliwia rozpoczęcie nagrywania zaraz po włączeniu urządzenia. Efekt tego jest taki, że kamerę można nazwać gotową do użytku nie po sekundzie, a po 4-5 sekundach od włączenia.

 

Ogólnie rzecz ujmując, jestem dość mocno rozczarowany kamerą od Drifta. Bardzo długo zastanawiałem się nad zakupem innych kamer od konkurencji. Wybór padł jednak na Ghost-S z racji wbudowanego ekranu, świetnej baterii i w sumie małej ilości negatywnych komentarzy. Oprogramowanie ma jednak wiele wad po dzień dzisiejszy (kamerę mam blisko dwa lata), z producentem nie ma żadnej rozmowy - piszą, że oprogramowanie "zaraz będzie wypuszczone", a po roku nie mogą dotrzymać słowa. Dystrybutor nic nie wie, bo tyle co producent udostępni. Ponadto kamerę reklamowałem chyba 6 razy. Z powodu oprogramowania, z powodu samej pękniętej klapki i z powodu zalania przez pękniętą klapkę. Moim zdaniem nie jest to sprzęt warty swoich pieniędzy, za który oferuje go dystrybutor. Powinien ułatwiać życie i urozmaicać wykonywanie codziennych treningów, a w gruncie rzeczy utrudnia je i powoduje, że zamiast skupiać się na wykonywaniu treningu skupiamy się na tym czy sprzęt działa, a jeśli działa, to czy tak jak powinien. 



#68

Kosa

Kosa

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 83 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: Szukam nowej
  • Karta pamięci: SanDisk Extreme SDXC 64 GB

A już mnie korciło żeby w takim razie zmienić soft skoro nie było przez chwilę problemów :mrgreen:  Czyli dobrze, że jednak nie aktualizowałem. Zależało mi trochę na poprawie Low Light, który niby został dopracowany, ale wolę tymczasowo "bezawaryjność" niż postrzał w kolano z wi-fi.

 

Ja ogólnie nie narzekam na mojego Ghosta, ale z perspektywy rocznego użytkowania przyznaję, że gdyby GoPro miało lepszą baterię to pewnie bym się skusił i zmienił.

Strasznie mi brakuje gimbala do Drifta i dobrej stabilizacji obrazu :-(



#69

Michal

Michal

    Alpha i Omega

  • Senior Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 5198 postów
  • Miejscowość:Polska
  • Kamera: Hero 3
  • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)

Pisałem w tej sprawie do dystrybutora. Taki jest to urok softu, wg nich raczej nie można tego wyłączyć. Mnie również to irytuje. Generalnie komunikat sam w sobie tragedią nie jest, ale uniemożliwia rozpoczęcie nagrywania zaraz po włączeniu urządzenia. Efekt tego jest taki, że kamerę można nazwać gotową do użytku nie po sekundzie, a po 4-5 sekundach od włączenia.

 

Ogólnie rzecz ujmując, jestem dość mocno rozczarowany kamerą od Drifta. Bardzo długo zastanawiałem się nad zakupem innych kamer od konkurencji. Wybór padł jednak na Ghost-S z racji wbudowanego ekranu, świetnej baterii i w sumie małej ilości negatywnych komentarzy. Oprogramowanie ma jednak wiele wad po dzień dzisiejszy (kamerę mam blisko dwa lata), z producentem nie ma żadnej rozmowy - piszą, że oprogramowanie "zaraz będzie wypuszczone", a po roku nie mogą dotrzymać słowa. Dystrybutor nic nie wie, bo tyle co producent udostępni. Ponadto kamerę reklamowałem chyba 6 razy. Z powodu oprogramowania, z powodu samej pękniętej klapki i z powodu zalania przez pękniętą klapkę. Moim zdaniem nie jest to sprzęt warty swoich pieniędzy, za który oferuje go dystrybutor. Powinien ułatwiać życie i urozmaicać wykonywanie codziennych treningów, a w gruncie rzeczy utrudnia je i powoduje, że zamiast skupiać się na wykonywaniu treningu skupiamy się na tym czy sprzęt działa, a jeśli działa, to czy tak jak powinien. 

 

Dół może to na co góra pozwoli. A szkoda trochę bo się chłopaki swego czasu starali. Natomiast samej firmie ewidentnie brak dobrych programistów. Choć to w tych czasach nie problem.



#70

Hubert

Hubert

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 60 postów
  • Miejscowość:Wrocław
  • Kamera: Drift Ghost-s
  • Karta pamięci: Sandisk 32GB Extreme(10)

W mojej kamerze ostatnio przestał się pokazywać ten komunikat o wifi- samo z siebie. Nic nie zmieniałem :)


 - zapraszam na mojego rowerowego bloga. 

  - polub na fejsbuku :)


#71

ropa2

ropa2

    Ekspert

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 441 postów
  • Miejscowość:Janikowo
  • Kamera: H3B,H4S,yi,ghost S
  • Karta pamięci: transcend 64GB i inne

W mojej kamerze ostatnio przestał się pokazywać ten komunikat o wifi- samo z siebie. Nic nie zmieniałem :)

nowa kamerka z euroagd  , pokazuje taki komunikat za każdym razem



#72

Michal

Michal

    Alpha i Omega

  • Senior Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 5198 postów
  • Miejscowość:Polska
  • Kamera: Hero 3
  • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)

Ropa jakiego Contoura masz?



#73

ropa2

ropa2

    Ekspert

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 441 postów
  • Miejscowość:Janikowo
  • Kamera: H3B,H4S,yi,ghost S
  • Karta pamięci: transcend 64GB i inne

Contour HD 1080p , ale dokonał żywota....popękały mocowania akumulatora wewnątrz kamerki, dlatego wybór padł na gosth S , łatwość montażu na kasku. jest troche cieższy od contoura...ale chyba przeżyję :-P



#74

Michal

Michal

    Alpha i Omega

  • Senior Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 5198 postów
  • Miejscowość:Polska
  • Kamera: Hero 3
  • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)

contour-001.jpg

 

O ta powiadasz :)



#75

ropa2

ropa2

    Ekspert

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 441 postów
  • Miejscowość:Janikowo
  • Kamera: H3B,H4S,yi,ghost S
  • Karta pamięci: transcend 64GB i inne
Dokładne ten model. Skończył swój żywot

#76

Michal

Michal

    Alpha i Omega

  • Senior Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 5198 postów
  • Miejscowość:Polska
  • Kamera: Hero 3
  • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)

A troche szkoda. Swego czasu fajne były te Contoury. Teraz spółka niemal bankrutuje. Tzn nie daje żadnych znaków życia. 



#77

ropa2

ropa2

    Ekspert

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 441 postów
  • Miejscowość:Janikowo
  • Kamera: H3B,H4S,yi,ghost S
  • Karta pamięci: transcend 64GB i inne

Miałem dwie sztuki , kilka lat służyły dzielnie. Czas teraz na gostha s , ciekawe czy jeszcze jakiś nowy soft firma udostępni dla tego modelu? ostatni bodajże ze stycznia tego roku?



#78

Michal

Michal

    Alpha i Omega

  • Senior Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 5198 postów
  • Miejscowość:Polska
  • Kamera: Hero 3
  • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)

Ta firma na szczęście jeszcze jakoś działa. 


  • ropa2 lubi to

#79

ropa2

ropa2

    Ekspert

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 441 postów
  • Miejscowość:Janikowo
  • Kamera: H3B,H4S,yi,ghost S
  • Karta pamięci: transcend 64GB i inne

Także może jeszcze kiedyś coś poprawią i nowy soft będzie dostępny.

Dochodzę do wniosku że jednak sony 200 mogłem kupić......ech.....



#80

Michal

Michal

    Alpha i Omega

  • Senior Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 5198 postów
  • Miejscowość:Polska
  • Kamera: Hero 3
  • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)

aaaaaaaaaaaaaaaaaa ile dni temu kupiłeś kamerę? Może można jeszcze zwrócić?