Witam.Kupiłem kamerkę hero 3+ z pierwszych partii.Skontaktowałem sie z gopro.com w celu oceny jakości zdjęć.Powiedzieli,że jest problem z ostrością i kazali odesłać kamerę do Holandii,co uczyniłem 19 grudnia.Dostałem maila,ze kamerka dotarła i w ciągu 2-5 dni roboczych zostanie odesłana do mnie.Dziś zadzwoniłem do obsługi klienta i poinformowano mnie ,że na chwile obecna nie maja tych modeli kamerek w magazynie i mam czekać-nie powiedzieli jak dlugo.Sprawdziłem na stronie gopro i maja w ofercie wszystkie modele,wiec o co tu chodzi?Spotkał sie ktos z tym?

gopro store
Rozpoczęty przez marek1234 , 08 sty 2014 14:43
#3 
Napisano 08 styczeń 2014 - 14:55
Dużo dostawców sprzętu ma teraz ten problem. Co by nie pisać pewnie za tak długie oczekiwanie dadzą Ci jakiś gift. Ktoś z forum chyba tak miał.
Za tydzien lece do Afryki i naprawde nie potrzebuje gadzetow ,a kamerki Skoro kamera jest dostepna w sklepie internetowym to dlaczego mowia,ze nie ma?