Witajcie. Mam problem z gopro hero 3, kiedy podłączam moją kamerę do komputera kablem USB, mój komp jej nie widzi (sprawdzałem też na innym kompie, to samo) ale ją ładuje. Kiedy wyjmę kartę z kamery i włożę do komputera to on ją widzi, nic z tego nie rozumie, skoro ją ładuje to dlaczego jej nie widzi jako dysku? Dzięki za wszelką pomoc.
Komputer nie widzi kamery
Rozpoczęty przez Vegan , 04 lut 2014 10:28
#3
Napisano 04 luty 2014 - 13:40
Zrobiłem aktualizację, co prawda całkiem inaczej to wyglądało na ten stronce GoPro. Musiałem włożyć samą kartę do kompa i pobrać update na kartę, a potem dopiero do kamery. Po włączeniu kamery z kartą w środku kamera się zaktualizowała, choć miałem tę samą wersję. Niestety nic to nie dało, moja komputer w dalszym ciągu nie widzi kamery po podłączeniu kablem, czy to normalne? Przecież powinien ją widzieć jako wymienny dysk? Pooooooomocy
#8
Napisano 05 luty 2014 - 06:11
Serwis nie unikniony.
Przypadek był już opisany na forum ponad pół roku temu jak nie więcej.
Wymienią ci kamerę na nową.
Rada, przestań ładować baterie bezpośrednio przez kamerę. Użytkuj zewnętrzna ładowarkę
Best regards
Sebastian
Przypadek był już opisany na forum ponad pół roku temu jak nie więcej.
Wymienią ci kamerę na nową.
Rada, przestań ładować baterie bezpośrednio przez kamerę. Użytkuj zewnętrzna ładowarkę
Best regards
Sebastian
Pozdrawiam
Sebastian
MacBooK Retina ME294 15"2.3GHz/16GB/512GB
Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !!
#9
Napisano 05 luty 2014 - 11:34
Dzięki serdeczne za pomoc. Myślę, że jest uszkodzona. Ja tę kamerkę odkupiłem, od kogoś kto ją kupił na Amazonie. Kamera ma 4 miesiące, jej były właściciel mówi, że nigdy nie przesyłał danych za pomocą kabla, on zawsze wyciągał kartę i wkładał bezpośrednio do kompa. Mówi, że nie był świadom tego, że to połączenie nie chodzi. Moglibyście doradzić jak wygląda ta cała procedura gwarancyjna, gdzie mam ją wysłać i jak to powinno się odbyć?
#11
Napisano 09 luty 2014 - 00:07
Dziś napisaliśmy drugą wiadomość do GoPro wraz z załączonym filmem na którym pokazaliśmy, że komp nie widzi kamery. Na pierwszą wiadomość GoPro nie odpowiedziało, choć dostaliśmy informację, że do 48 godzin odpiszą, to chyba nie jest w porządku. Napisałem też do tego polskiego przedstawiciela, ale to było wczoraj wieczorem, więc mam nadzieję, że dostanę jakieś info co dalej z moją kamerą. Mam nadzieję, że uda mi się uzyskać pomoc od GoPro. Poinformuję Was jak będę coś wiedział
#14
Napisano 12 luty 2014 - 12:54
Cześć.
Zarejestrowałem się specjalnie po to, by może Ci pomóc.
Dziś kupiłem używaną GoPro Hero 3 BE, dosłownie 2 godziny temu. W świetnym stanie, raz użytą itp. Kamera bez żadnych zarzutów, no ale miałem ten sam problem, komputer nie widział podłączonej kamery (windows 7) nie było też dźwięku podpięcia do usb, no zupełnie nic. Oprócz tego, że kamera się ładowała.
Pierwsze co zrobiłem, to zrobiłem na stronie go pro WIFI UPDATE ONLY, i połączyłem się poprzez aplikację mobilną z kamerą, i w ten sposób zobaczyłem, że filmy są, że się nagrywa itd. nie mam adaptera do micro więc to była jedyna opcja.
Potem metodą prób i błędów znalazłem przyczynę: KABEL. Mam identyczny kabel do domowego dysku przenośnego, podłączyłem go pro do komputera drugim kablem i EUREKA, zobaczyłem DYSK WYMIENNY czyli kamerkę Dla sprawdzenia podłączyłem kablem który dostałem z kamerką dysk do kompa, i podobna sytuacja: dioda się świeci, czyli jest prąd, ale komp go nie widzi.
Zatem moja rada - zmień kabel
Oby pomogło.
Pozdrawiam,
G.
#15
Napisano 13 luty 2014 - 12:37
Dzięki Freg.Nice za chęć pomocy.Mój problem polega na tym, że zrobiłem już aktualizację do najnowszej wersji, choć najnowszą miałem, ale ktoś pisał, że to pomoże, więc spróbowałem, ale nic to nie dało. Jeżeli chodzi o kable, to sprawdziłem na 6-ciu kablach i historia jest ta sama, kamera się ładuje, ale komp jej nie widzi, sprawdzałem na trzech kompach i nic. Sprawa jest oczywista, uszkodzony port w kamerze. Koresponduję z GoPro a oni chyba mnie mają za nie w pełni rozumu i napisali, że są gotowi i chętni do udzielenia pomocy i proszą o sprawdzenie innym kablem, który z chęcią mogą mi wysłać, chyba wcale nie przeczytali mojego maila, w którym wyraźnie napisałem, że sprawdziłem na 6-ciu kablach, które są dobre. Napisali jeszcze, żebym poszedł do jakiegoś sklepu i poprosił, żeby pracownik sklepu sprawdził, pewnie myślą, że sprzedawca ma jakiś magiczny kabelek, który przewodzi drogą powietrzną i że to zadziała. Moje wrażenie jest takie, że GoPro poprostu robi wszystko, żeby tej kamery nie wymienić, bądź naprawić, a mnie mają za debila. Ja mogę pojechać do sklepu i kupić 100 kabli i sprawdzać, ale to nic nie da. Wysłałem im krótki film na którym widać wszystko co opisuję i to , że kamera nie działa, mam nadzieję, że tym razem mi pomogą. Szczerze powiem, że nie spodziewałem się takich problemów z tą firmą i już na pewno nic więcej od GoPro nie kupię.
#16
Napisano 15 luty 2014 - 18:17
Po długich bojach z GoPro w końcu dostalem odpowiedź z adresem na który mam wysłać kamerę. Mam nadzieję, że teraz już pójdzie sprawnie. Kamerę wyślę za dwa tygodnie jak wrócę z urlopu, bo teraz będzie mi potrzebna. Dam znać kiedy sprawę do końca załatwię. Dużo pomógł filmik , który nakręciłem i wysłalem. Na filmie dokładnie pokazałem w czym leży problem, bo mailowanie opisujące problem z kamerą to droga przez mękę
#17
Napisano 27 luty 2014 - 23:55
Czy nie ma innej możliwości jak wysyłanie na gwarancję? Mam ten sam problem, ogólnie pojawił się jakiś czas po aktualizacji kamerki do v3.00, niestety ludzie z oficjalnej strony GoPro nie raczą mi odpowiedzieć na żadnego maila... Kamerkę mam od paręnastu miesięcy po podpisaniu umowy z Play'em i do Play'a będę pisał w razie ewentualnej reklamacji.
I czemu koniecznie trzeba ładować z domowego gniazdka poprzez ładowarkę a nie z gniazda USB? Wiem, że były tematy ale jedyny wniosek jaki wyciągnąłem to taki, że ładowanie z gniazda USB grozi zniszczeniem i kamerki i akumulatora w przypadku spięcia w gnieździe. Ufam swojej płycie głównej i jestem pewien, że do żadnego spięcia nie dojdzie. Prosiłbym jednak o wiadomości prywatne odnośnie tego zagadnienia, żeby nie robić offtopa w tym temacie.
#19
Napisano 08 kwiecień 2015 - 07:12
Witam Serdecznie,
Po aktualizacji 03.00 mam ten sam problem co kolega Vegan, wpinając kamerkę do komputera wyskakuje mi komunikat o braku karty w kamerze.
Kamera działa, kręci filmy, robi zdjęcia, ale żeby je przenieść na komputer, muszę wypinać kartę i za pomocą zewnętrznego czytnika dopiero wtedy jestem w stanie przenieść materiał na komputer.
Kamerkę brałem w sieci Play. Pani z infolinii powiedziała, żebym udał się z nią do najbliższego salonu.
Orientujecie się może, czy aby reklamować kamerę, muszę im zostawić kamerę ze wszystkim co było w chwili przekazania jej od nich?
Z kolei mój kolega ma problem, po wgraniu softu 03.00 jego Silver 3 bardzo cicho nagrywa dźwięk, wiecie może czym to jest spowodowane?
Dziękuję.