Skocz do zawartości


"); //]]>
Zdjęcie

Komputer nie widzi kamery


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1

Vegan

Vegan

    Newbie

  • Użytkownik
  • 10 postów
  • Miejscowość:Mikołów
  • Kamera: gopro hero3
  • Karta pamięci: 64

Witajcie. Mam problem z gopro hero 3, kiedy podłączam moją kamerę do komputera kablem USB, mój komp jej nie widzi (sprawdzałem też na innym kompie, to samo) ale ją ładuje. Kiedy wyjmę kartę z kamery i włożę do komputera to on ją widzi, nic z tego nie rozumie, skoro ją ładuje to dlaczego jej nie widzi jako dysku? Dzięki za wszelką pomoc.



#2

mistrzCK

mistrzCK

    I'm a Pro!

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1984 postów
  • Miejscowość:Kielce
  • Kamera: H, H2, H3B, H3+S, H4B
  • Karta pamięci: Lexar, Adata, Toshiba 6x 32 GB

Pozdrawiam



#3

Vegan

Vegan

    Newbie

  • Użytkownik
  • 10 postów
  • Miejscowość:Mikołów
  • Kamera: gopro hero3
  • Karta pamięci: 64

Zrobiłem aktualizację, co prawda całkiem inaczej to wyglądało na ten stronce GoPro. Musiałem włożyć samą kartę do kompa i pobrać update na kartę, a potem dopiero do kamery. Po włączeniu kamery z kartą w środku kamera się zaktualizowała, choć miałem tę samą wersję. Niestety nic to nie dało, moja komputer w dalszym ciągu nie widzi kamery po podłączeniu kablem, czy to normalne? Przecież powinien ją widzieć jako wymienny dysk? Pooooooomocy ;-)



#4

kotlar

kotlar

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 67 postów

    Ale czy kamere włączasz?

    Po podłaczeniu do kompa kamera sie ładuje ale system jej nie widzi aby ja zabaczył należy kamere właczyć! Robisz to???



    #5

    Vegan

    Vegan

      Newbie

    • Użytkownik
    • 10 postów
    • Miejscowość:Mikołów
    • Kamera: gopro hero3
    • Karta pamięci: 64

    Wyłączoną kamerkę podłączam do kompa i ją włączam, komp jej nie widzi, ale ładuje. Próbowałem też podłączać kamerkę włączoną do kompa i również komp jej nie widzi, ale ładuje. Robiłem próby na 2 komputerach. Nie mam pojęcia co się dzieje :-(



    #6

    Cyga

    Cyga

      Specjalista

    • Użytkownik
    • Pip
    • 164 postów
    • Miejscowość:Częstochowa
    • Kamera: Hero 3 Black edition
    • Karta pamięci: Samsung 64GB (10) microSDXC

    Napisz do freeway jeśli kupowałeś w Polsce i jak oni nie pomogą to ślij na gwaranncję



    #7

    Huberto203

    Huberto203

      Ekspert

    • Użytkownik
    • PipPip
    • 337 postów
    • Miejscowość:Rzeszów
    • Kamera: Hero 3+BE
    • Karta pamięci: Sandisk 32GB 10

    Nie musiał kupować kamerki w Polsce aby pisać do freeway o pomoc :) W przypadku gwarancji ma to znaczenie :P Chodzi tu raczej o dystrybucję. 


    Zapraszam na mój kanał Youtube  Subskrypujcie i oglądajcie filmy :)


    #8

    Sebastian

    Sebastian

      Wyjadacz

    • Moderator
    • PipPipPip
    • 1316 postów
    • Miejscowość:Poznań
    • Kamera: 3BE/3BE+
    • Karta pamięci: 16/32/64
    Serwis nie unikniony.
    Przypadek był już opisany na forum ponad pół roku temu jak nie więcej.
    Wymienią ci kamerę na nową.

    Rada, przestań ładować baterie bezpośrednio przez kamerę. Użytkuj zewnętrzna ładowarkę

    Best regards

    Sebastian


    Pozdrawiam

    Sebastian

    MacBooK Retina ME294 15"2.3GHz/16GB/512GB

     

    Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !! 


    #9

    Vegan

    Vegan

      Newbie

    • Użytkownik
    • 10 postów
    • Miejscowość:Mikołów
    • Kamera: gopro hero3
    • Karta pamięci: 64

    Dzięki serdeczne za pomoc. Myślę, że jest uszkodzona. Ja tę kamerkę odkupiłem, od kogoś kto ją kupił na Amazonie. Kamera ma 4 miesiące, jej były właściciel mówi, że nigdy nie przesyłał danych za pomocą kabla, on zawsze wyciągał kartę i wkładał bezpośrednio do kompa. Mówi, że nie był świadom tego, że to połączenie nie chodzi. Moglibyście doradzić jak wygląda ta cała procedura gwarancyjna, gdzie mam ją wysłać i jak to powinno się odbyć?



    #10

    Huberto203

    Huberto203

      Ekspert

    • Użytkownik
    • PipPip
    • 337 postów
    • Miejscowość:Rzeszów
    • Kamera: Hero 3+BE
    • Karta pamięci: Sandisk 32GB 10

    Napisz zgłoszenie na oficjalnej stronie gopro jest taka opcja, napiszą Ci w e-mailu co powinieneś zrobić ew na jaki adres wysłać kamerkę. Albo skontaktuj się z freeway oni też Ci pomogą.


    Zapraszam na mój kanał Youtube  Subskrypujcie i oglądajcie filmy :)


    #11

    Vegan

    Vegan

      Newbie

    • Użytkownik
    • 10 postów
    • Miejscowość:Mikołów
    • Kamera: gopro hero3
    • Karta pamięci: 64

    Dziś napisaliśmy drugą wiadomość do GoPro wraz z załączonym filmem na którym pokazaliśmy, że komp nie widzi kamery. Na pierwszą wiadomość GoPro nie odpowiedziało, choć dostaliśmy informację, że do 48 godzin odpiszą, to chyba nie jest w porządku. Napisałem też do tego polskiego przedstawiciela, ale to było wczoraj wieczorem, więc mam nadzieję, że dostanę jakieś info co dalej z moją kamerą. Mam nadzieję, że uda mi się uzyskać pomoc od GoPro. Poinformuję Was jak będę coś wiedział ;-) 



    #12

    guru

    guru

      Specjalista

    • Użytkownik
    • Pip
    • 164 postów
    • Miejscowość:Wrocław / Lublin
    • Kamera: GoPro Hero 3+ Black
    • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB (10)
    48 godzin roboczych, weekend teraz jest :)

    Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka


    Korzystaj z Dropboxa aby przechowywać swoje zdjęcia i filmy. Z mojego linku dostaniesz 500MB więcej na start ;)


    #13

    Vegan

    Vegan

      Newbie

    • Użytkownik
    • 10 postów
    • Miejscowość:Mikołów
    • Kamera: gopro hero3
    • Karta pamięci: 64

    Tak, ale pierwszą wiadomość wysłałem w środę ;-)



    #14

    Greg.Nice

    Greg.Nice

      Newbie

    • Użytkownik
    • 1 postów
    • Miejscowość:Wrocław
    • Kamera: GoPro Hero3
    • Karta pamięci: Sandisk, 32GB

    Cześć.
    Zarejestrowałem się specjalnie po to, by może Ci pomóc.
    Dziś kupiłem używaną GoPro Hero 3 BE, dosłownie 2 godziny temu. W świetnym stanie, raz użytą itp. Kamera bez żadnych zarzutów, no ale miałem ten sam problem, komputer nie widział podłączonej kamery (windows 7) nie było też dźwięku podpięcia do usb, no zupełnie nic. Oprócz tego, że kamera się ładowała.

    Pierwsze co zrobiłem, to zrobiłem na stronie go pro WIFI UPDATE ONLY, i połączyłem się poprzez aplikację mobilną z kamerą, i w ten sposób zobaczyłem, że filmy są, że się nagrywa itd. nie mam adaptera do micro więc to była jedyna opcja.

    Potem metodą prób i błędów znalazłem przyczynę: KABEL. Mam identyczny kabel do domowego dysku przenośnego, podłączyłem go pro do komputera drugim kablem i EUREKA, zobaczyłem DYSK WYMIENNY czyli kamerkę :) Dla sprawdzenia podłączyłem kablem który dostałem z kamerką dysk do kompa, i podobna sytuacja: dioda się świeci, czyli jest prąd, ale komp go nie widzi.

    Zatem moja rada - zmień kabel :)

    Oby pomogło.
    Pozdrawiam,
    G.

     



    #15

    Vegan

    Vegan

      Newbie

    • Użytkownik
    • 10 postów
    • Miejscowość:Mikołów
    • Kamera: gopro hero3
    • Karta pamięci: 64

    Dzięki Freg.Nice za chęć pomocy.Mój problem polega na tym, że zrobiłem już aktualizację do najnowszej wersji, choć najnowszą miałem, ale ktoś pisał, że to pomoże, więc spróbowałem, ale nic to nie dało. Jeżeli chodzi o kable, to sprawdziłem na 6-ciu kablach i historia jest ta sama, kamera się ładuje, ale komp jej nie widzi, sprawdzałem na trzech kompach i nic. Sprawa jest oczywista, uszkodzony port w kamerze. Koresponduję z GoPro a oni chyba mnie mają za nie w pełni rozumu i napisali, że są gotowi i chętni do udzielenia pomocy i proszą o sprawdzenie innym kablem, który z chęcią mogą mi wysłać, chyba wcale nie przeczytali mojego maila, w którym wyraźnie napisałem, że sprawdziłem na 6-ciu kablach, które są dobre. Napisali jeszcze, żebym poszedł do jakiegoś sklepu i poprosił, żeby pracownik sklepu sprawdził, pewnie myślą, że sprzedawca ma jakiś magiczny kabelek, który przewodzi drogą powietrzną i że to zadziała. Moje wrażenie jest takie, że GoPro poprostu robi wszystko, żeby tej kamery nie wymienić, bądź naprawić, a mnie mają za debila. Ja mogę pojechać do sklepu i kupić 100 kabli i sprawdzać, ale to nic nie da. Wysłałem im krótki film na którym widać wszystko co opisuję i to , że kamera nie działa, mam nadzieję, że tym razem mi pomogą. Szczerze powiem, że nie spodziewałem się takich problemów z tą firmą i już na pewno nic więcej od GoPro nie kupię. 



    #16

    Vegan

    Vegan

      Newbie

    • Użytkownik
    • 10 postów
    • Miejscowość:Mikołów
    • Kamera: gopro hero3
    • Karta pamięci: 64

    Po długich bojach z GoPro w końcu dostalem odpowiedź z adresem na który mam wysłać kamerę. Mam nadzieję, że teraz już pójdzie sprawnie. Kamerę wyślę za dwa tygodnie jak wrócę z urlopu, bo teraz będzie mi potrzebna. Dam znać kiedy sprawę do końca załatwię. Dużo pomógł filmik , który nakręciłem i wysłalem. Na filmie dokładnie pokazałem w czym leży problem, bo mailowanie opisujące problem z kamerą to droga przez mękę ;-) 



    #17

    SirHawk

    SirHawk

      Newbie

    • Użytkownik
    • 2 postów
    • Miejscowość:Gdańsk
    • Kamera: GoPro Hero3 White Edition
    • Karta pamięci: Kingston,8GB, (4)

    Czy nie ma innej możliwości jak wysyłanie na gwarancję? Mam ten sam problem, ogólnie pojawił się jakiś czas po aktualizacji kamerki do v3.00, niestety ludzie z oficjalnej strony GoPro nie raczą mi odpowiedzieć na żadnego maila... Kamerkę mam od paręnastu miesięcy po podpisaniu umowy z Play'em i do Play'a będę pisał w razie ewentualnej reklamacji.

     

    I czemu koniecznie trzeba ładować z domowego gniazdka poprzez ładowarkę a nie z gniazda USB? Wiem, że były tematy ale jedyny wniosek jaki wyciągnąłem to taki, że ładowanie z gniazda USB grozi zniszczeniem i kamerki i akumulatora w przypadku spięcia w gnieździe. Ufam swojej płycie głównej i jestem pewien, że do żadnego spięcia nie dojdzie. Prosiłbym jednak o wiadomości prywatne odnośnie tego zagadnienia, żeby nie robić offtopa w tym temacie.



    #18

    Edi730

    Edi730

      Użytkownik

    • Użytkownik
    • 95 postów
    • Miejscowość:Łódź
    • Kamera: GoPro Hero 3+ Silver
    • Karta pamięci: Samsung 32GB microSDHC Pro

    Osobiście bym się nie zastanawiał tylko reklamował. Play bierze kamerki od FreeWay i w ogóle nie ma problemu. Na 99% będziesz miał nową, a może nawet wyższy model tak jak to było u mnie. :) Gdzieś w moich postach była opisana cała przygoda z reklamacją w Play.



    #19

    Motorsickle

    Motorsickle

      Newbie

    • Użytkownik
    • 5 postów
    • Miejscowość:Dąbrowa Górnicza
    • Kamera: GoPro Hero black 3+
    • Karta pamięci: none

    Witam Serdecznie,

     

    Po aktualizacji 03.00 mam ten sam problem co kolega Vegan, wpinając kamerkę do komputera wyskakuje mi komunikat o braku karty w kamerze.

    Kamera działa, kręci filmy, robi zdjęcia, ale żeby je przenieść na komputer, muszę wypinać kartę i za pomocą zewnętrznego czytnika dopiero wtedy jestem w stanie przenieść materiał na komputer.

    Kamerkę brałem w sieci Play. Pani z infolinii powiedziała, żebym udał się z nią do najbliższego salonu.

    Orientujecie się może, czy aby reklamować kamerę, muszę im zostawić kamerę ze wszystkim co było w chwili przekazania jej od nich?

     

    Z kolei mój kolega ma problem, po wgraniu softu 03.00 jego Silver 3 bardzo cicho nagrywa dźwięk, wiecie może czym to jest spowodowane?

     

    Dziękuję.



    #20

    Priders

    Priders

      Alpha i Omega

    • Moderator
    • PipPipPipPipPip
    • 2545 postów
    • Miejscowość:Śrem
    • Kamera: Gopro
    • Karta pamięci: SanDisk

    Czy tak wielki problem przesyłać przez czytnik ? To nawet plus, bo usb jest 2.0 a czytnik może więcej ;)


    Pozdrawiam,

     

     

    Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !!