Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

GoPole Reach - złamane mocowanie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1

cubus1

cubus1

    Newbie

  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Miejscowość:Wwa
  • Kamera: GoPro Hero 3 Silver Edition
  • Karta pamięci: 2X Sandisk, 32 GB, (10)

Hej :)

Mam mały/duży problem z GoPole Reach. Otóż złamał mi się uchwyt do mocowania kamery; akurat ta część ze śrubką :/ Próbowałem sklejać ale pękło w takim miejscu, że niestety ta część w tym miejscu pracuje i pęka znów. Nie chciałem używać mocniejszych klejów typu Poxipol, gdyż miałem nadzieję na jakąkolwiek pomoc od producenta. Problem tkwi w tym, że nie wiem gdzie wsadziłem paragon (chociaż wątpie czy takie uszkodzenie obejmuje gwarancja). Ponadto, wysyłanie tego do serwisu jak domnienam, który jest w USA, to trochę nieopłacalne ;)

Zastanawiałem się gdzie można dokupić tą część z mocowaniem kamery...ewentualnie (co byłoby najlepszym wyjściem) coś podobnego, tylko np. z aluminium. Mam kilka akcesoriów, z których mógłbym coś wymodzić jednak nie lubię prowizorek, a nie mam pomysłów jak naprawić to porządnie. Zależy mi bardzo na kształcie mocowania tak jak w oryginale gdyż w wielu konfiguracjach montażu dają pożądany kąt nagrywania - w skrócie - tak jak powinno być bez konieczności podglądu np. na telefonie (wiem, że piszę trochę zawile, ale nie wiem jak to dokładnie opisać ;) ).

Załączony plik  Pole reach.JPG   15,33 KB   15 Ilość pobrań

Tak to mniej więcej wygląda - linia pęknięcia (0,5mm od podstawy mocowania górnego). Nit, który zaznaczyłem można śmiało rozwiercić i zastąpić śrubką...brak mi tylko pomysłu.

Jeśli macie jakieś pomysły jak to naprawić, kupić oryginalną część lub metalowy zamiennik...byłbym wdzięczny.

 

Pozdrawiam :)

 



#2

Tworek

Tworek

    Specjalista

  • Użytkownik
  • Pip
  • 270 postów
  • Miejscowość:Głogów
  • Kamera: GoPro Hero 3+ Black
  • Karta pamięci: 32GB SanDisk Extreme

Jak bym był w takiej sytuacji jak Ty, to na początek bym to rozwiercił i zdjął całą czarną części mocowania. Zmierzyłbym wew średnice i wytoczyłbym wałek z jakiegoś elastomera (lekkie polimerowe tworzywo sztuczne).

 

PUR_walek_2.jpg

 

Przez środek wałka puściłbym otwór, żeby wpuścić do wew śrubę mocującą tripod. Na drugiej stronie elastomeru, zamocowałbym tripod. Całość umieściłbym w końcówce Reach, i zabezpieczyłbym jakąś ładną śrubką przez otwór, gdzie był pierwotnie nit. Mam nadzieję że w miarę jasno opisałem Ci mój pomysł. W takim rozwiązaniu, gdy złamiesz kolejne mocowanie masz możliwość wymiany na nowy tripod. Również takie rozwiązanie nie będzie wyglądało jak druciarstwo.


  • cubus1 lubi to

GoPro Hero 3+ Black + Battery BacPac + SanDisk Extreme 32GB


#3

cubus1

cubus1

    Newbie

  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Miejscowość:Wwa
  • Kamera: GoPro Hero 3 Silver Edition
  • Karta pamięci: 2X Sandisk, 32 GB, (10)

Świetny pomysł! Właśnie o to mi chodziło. Bardzo dziekuję :) Zabieram się za szukanie tworzywa.

 

ps. zdam relację z naprawy



#4

cray

cray

    Newbie

  • Użytkownik
  • 43 postów
  • Miejscowość:Poznań
  • Kamera: GoPro Hero3+ Black Edition
  • Karta pamięci: SanDisk Extreme, 64GB, (10)

Spróbuj wypełnić formularz gwarancyjny tutaj i zobacz co oni na to. ;)



#5

Tworek

Tworek

    Specjalista

  • Użytkownik
  • Pip
  • 270 postów
  • Miejscowość:Głogów
  • Kamera: GoPro Hero 3+ Black
  • Karta pamięci: 32GB SanDisk Extreme

cubus1  jak tam sytuacja  ? Dałeś radę coś ciekawego wymodzić  ?


GoPro Hero 3+ Black + Battery BacPac + SanDisk Extreme 32GB


#6

cubus1

cubus1

    Newbie

  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Miejscowość:Wwa
  • Kamera: GoPro Hero 3 Silver Edition
  • Karta pamięci: 2X Sandisk, 32 GB, (10)

cubus1  jak tam sytuacja  ? Dałeś radę coś ciekawego wymodzić  ?

Niestety nie miałem czasu ale dziś biorę się za robotę :) Dam znać i pochwalę się efektami ;)

ps. pisałem do polskiego dystrybutora gopro i gopole ale jak narazie nikt się nie odezwał (pytałem o części zamienne).

 

Edit: napisałem jeszcze do GoPole przez formularz gwarancyjny, który podał kolega powyżej...zobaczymy co odpiszą oni ;)



#7

cubus1

cubus1

    Newbie

  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Miejscowość:Wwa
  • Kamera: GoPro Hero 3 Silver Edition
  • Karta pamięci: 2X Sandisk, 32 GB, (10)

Dostałem odpowiedź od GoPole

Załączony plik  gopole_mail1.JPG   76,21 KB   8 Ilość pobrań

(proszę nie zwracać uwagi na mój poziom j. angielskiego ale pisałem w pośpiechu ;) )

 

Byłem trochę zaskoczony...

 

Następnie dostałem drugą wiadomość...

Załączony plik  gopole_mail2.JPG   67,85 KB   7 Ilość pobrań

 

I teraz szczęśliwy czekam na paczkę :D

 

Będę relacjonował co i jak...oczywiście wszystko udokumentuję :)

 



#8

cray

cray

    Newbie

  • Użytkownik
  • 43 postów
  • Miejscowość:Poznań
  • Kamera: GoPro Hero3+ Black Edition
  • Karta pamięci: SanDisk Extreme, 64GB, (10)

No to widzę, że strona, którą podałem działa! :) Z opisu w drugim mailu wychodzi na to, że wysyłają cały nowy GoPole Reach. :) W takim razie mój Reach będzie katowany ostro w te wakacje. :) Tylko żeby kamerki nie zgubić. :P



#9

cubus1

cubus1

    Newbie

  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Miejscowość:Wwa
  • Kamera: GoPro Hero 3 Silver Edition
  • Karta pamięci: 2X Sandisk, 32 GB, (10)

No to widzęm, że strona, którą podałem działa! :) Z opisu w drugim mailu wychodzi na to, że wysyłają cały nowy GoPole Reach. :) W takim razie mój Reach będzie katowany ostro w te wakacje. :) Tylko żeby kamerki nie zgubić. :P

Też tak mi się wydaje ;)

Oczywiście uszkodzony sprzęt naprawię i będę używał w trudniejszych warunkach ;)

ps. klej puścił na 99% z uwagi na działanie bardzo słonej wody z morza czerwonego...choć za każdym razem płukałem. Coż...czekam niecierpliwie ;)



#10

cubus1

cubus1

    Newbie

  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Miejscowość:Wwa
  • Kamera: GoPro Hero 3 Silver Edition
  • Karta pamięci: 2X Sandisk, 32 GB, (10)

Jak obiecałem tak wrzucam ;)

Czekałem 6 dni od daty otrzymania maila o przekazaniu przedmiotu do wysyłki.

Dziś zjawił się kurier/doręczyciel (nie chciał pokwitowania - nie był to lokalny lisotnosz ani kurier z żadnej z firm funkcjonujących w PL) (???).

Najważniejsze, że zawartość paczki się zgadza ;)

Reszta poniżej na zdjęciach :)

 

Załączony plik  33.jpg   168,73 KB   8 Ilość pobrań

Załączony plik  44.jpg   231,5 KB   8 Ilość pobrań

Załączony plik  22.jpg   181,37 KB   7 Ilość pobrań

Załączony plik  11.jpg   169,93 KB   7 Ilość pobrań

 

Polecam firmę GoPole ;)

 

 



#11

mistrzCK

mistrzCK

    I'm a Pro!

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1888 postów
  • Miejscowość:Kielce
  • Kamera: H, H2, H3B, H3+S, H4B
  • Karta pamięci: Lexar, Adata, Toshiba 6x 32 GB

To ja przyjmę ten złamany :P

Pozdrawiam



#12

alvinek

alvinek

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 134 postów
  • Miejscowość:Żagań
  • Kamera: Hero 3 White
  • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)
;)

Tapnięte z TapaTalkiem pod Nexus 5



#13

enforces

enforces

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 148 postów
  • Miejscowość:Kalisz
  • Kamera: GoPro Hero3+ Black
  • Karta pamięci: brak

Mam ten sam problem. Wczoraj ułamało mi sie całe mocowanie w SP Pov Pole 36". Kupione było w media markt. Jadę dziś złożyć reklamację. Zobaczymy co powiedzą.



#14

pacula79

pacula79

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 66 postów
  • Miejscowość:Sośnie
  • Kamera: Gopro hero 5 black
  • Karta pamięci: Samsung Pro plus 32gb
Mam zamiar kupić uchwyt SP Uchwyt POV POLE 20 cali i mam pytanie, czy te mocowania uszkodziły się poprzez jakieś mocne uderzenie, czy to jakaś wada konstrukcyjna.

#15

cray

cray

    Newbie

  • Użytkownik
  • 43 postów
  • Miejscowość:Poznań
  • Kamera: GoPro Hero3+ Black Edition
  • Karta pamięci: SanDisk Extreme, 64GB, (10)

Skoro temat został odkopany, to dodam, że firma GoPole już nie jest taka super w kwestii gwarancji. Już nie wysyłają nowego kijka po otrzymaniu maila ze zdjęciami jak to miało miejsce na początku. Za drugim razem chcieli, aby wysłać im uszkodzony Reach (siedziba w USA), co wiązało się z dużymi kosztami i długim czasem całej procedury, a potrzebowałem mieć sprzęt na wakacje dlatego nie odesłałem im uszkodzonego kija tylko kupiłem nowego (już nowszą wersję). Ta również się rozsypała, więc napisałem im maila i znów chcieli otrzymać uszkodzoną sztukę. Wtedy dość dosadnie im napisałem, że sporo wydałem na zakup tych dwóch kijków, żeby jeszcze tyle kasy na wysyłkę wydawać i wtedy przysłali mi nowy kijek. Niestety trzeci kijek również się rozpadł i kolejny mail napisany, ale tym razem chcą mi wysłać nowy kijek ale mam pokryć koszty wysyłki (25$)... Tym sposobem mam 3 uszkodzone monopody GoPole Reach (łącznie kosztowały 720 zł :|). Więcej tej firmy nie kupię...