Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

czy mogę wykonać aktualizację?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1

soohy

soohy

    Newbie

  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: GoPro HERO3
  • Karta pamięci: SanDisk 32GB

witam, tak jak w powitalni pisałem, zostałem szczęśliwym posiadaczem kamery HERO3 BE, została wyłowiona z dna morza i kilka mam pytań:

-czy posiadamy soft jest najnowszy: {
"info version":"1.1",
"firmware version":"HD3.03.02.39",
"wifi version":"0.0.0.0",
"wifi bootloader version":"0.0.0",
"wifi mac":"000000000000",
"camera type":"Hero3-Black Edition",
}

-czy jeśli będę chciał zaktualizować soft i podam nr seryjny na sronie gopro to może kamera zostać jakoś zblokowana jeśli ten kto zgubił ją gdzieś zgłosił?

-hasło do wifi zostało zmienione i nie znam go, rozumiem, że muszę zresetować kamerę poprzez nowy soft?

z góry dziękuję za pomoc!

 



#2

Michal

Michal

    Alpha i Omega

  • Senior Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 5158 postów
  • Miejscowość:Polska
  • Kamera: Hero 3
  • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)

No ciekawy post! Na poważnie poczytaj forum! Co do zgubienia kamery tą wątpie czy kamera będzie jakoś zastrzeżona itp! Nikt Ci jej zdalnie nie namierzy!



#3

soohy

soohy

    Newbie

  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: GoPro HERO3
  • Karta pamięci: SanDisk 32GB

dobra, poczytałem, zadziałałem, wszystko gra! temat chyba można usunąć bo za dużo nie wnosi...