Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

Wymiana


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1

Przemek

Przemek

    Newbie

  • Użytkownik
  • 12 postów
  • Miejscowość:Poland
  • Kamera: GoPro Hero HD 3+ Silver
  • Karta pamięci: GoodRam 16Gb (10)

Czy jak będe chciał zamienić starą kamerę Hero 2 na Hero 3 white lub silver w ramach gwarancji, która trwa do października tego roku( mam dowód zakupu) to czy bez żadnych problemów wymienia mi ją na hero 3 white lub silver jeśli 2 nie jest uszkodzona? 

 

Nie wiem czy liczy się to że bateria nie ładuje się do końca



#2

marcin_730

marcin_730

    Specjalista

  • Użytkownik
  • Pip
  • 175 postów
  • Kamera: Hero 3 Black Edytion
Jedyne co Ci wymienia to bateria...

#3

Gravis

Gravis

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 146 postów
  • Miejscowość:Łct4Life
  • Kamera: GoPro HERO3+ BE
  • Karta pamięci: Kingston, 32GB, (10)

Przemek a dlaczego mieliby wymienić Ci działający sprzęt? Gwarancja to nie jest przywilej wymiany działającego sprzętu na nowy .. lepszy..

Skoro podejrzewasz jakieś problemy i masz kamerkę z pl dystrybucji to pisz do Freeway.



#4

Przemek

Przemek

    Newbie

  • Użytkownik
  • 12 postów
  • Miejscowość:Poland
  • Kamera: GoPro Hero HD 3+ Silver
  • Karta pamięci: GoodRam 16Gb (10)

Ok, dzięki nawet jeśli by mieli wymienić samą baterię to i tak dobrze



#5

skiper83

skiper83

    Ekspert

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 672 postów
  • Miejscowość:Lubuskie
  • Kamera: GoPro 3 Silver & Phantom 3 pro
  • Karta pamięci: 2x SanDisk 16GB (10)

Siema nie wiem jak się to tyczy kamer ale wiem że jeśli masz np telefon zamknięty tak że nie można wymienić samemu baterii tak jak np jest w xperii Z1 lub 2 to bateria ma gwarancję 24m-cy jak dobrze pamiętam a jak jest wyjmowana przez użytkownika to 6 m-cy. Wiem to od ludzi z salonu z telefonami :) znanej sieci mobilnej :D