Witam,
Opiszę sytuację, która właśnie mnie spotkała i mam nadzieję otrzymam od Was jakieś rady.
W skrócie:
Kamera kupiona w USA, zaczęły się z nią problemy, po kontakcie z obsługą klienta GoPro zapadła decyzja o wymianie w ramach gwarancji. Stara kamera odesłana do Holandii a dziś przykra niespodzianka. Email z FedEx z prośbą o przetłumaczenie listu przewozowego. Szybki kontakt telefoniczny z Fedex i okazało się, że przy przesyłce nie było faktury (pani poodwiedzała, że być może jest w paczce) a w liście przewozowym firmy FedeX zadeklarowana wartość wraz z kosztami przesyłki to ok 160$. Oznacza to, że będę musiał zapłacić cło i wat w wysokości ok 200 zł. Przesyłka jest jeszcze w USA. Jestem bardzo rozczarowany i nie bardzo wiem co zrobić w tej sytuacji. Paczka jeszcze nie wyleciała z USA. Jeśli odmówię przyjęcia przesyłka wróci do USA. Co ciekawe według opisu w liście przewozowym w paczce jest zwykłe Hero 3 BE (bez +), czy to możliwe?
Czy ktoś miał podobny przypadek? Co poradzilibyście mi zrobić w tej sytuacji?