Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

Gwarancyjna wymiana Hero3 BE - wysyłka z USA i podatki do zapłaty :(


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1

daniel4g

daniel4g

    Newbie

  • Użytkownik
  • 22 postów

    Witam,

     

    Opiszę sytuację, która właśnie mnie spotkała i mam nadzieję otrzymam od Was jakieś rady.

     

    W skrócie:

    Kamera kupiona w USA, zaczęły się z nią problemy, po kontakcie z obsługą klienta GoPro zapadła decyzja o wymianie w ramach gwarancji. Stara kamera odesłana do Holandii a dziś przykra niespodzianka. Email z FedEx z prośbą o przetłumaczenie listu przewozowego. Szybki kontakt telefoniczny z Fedex i okazało się, że przy przesyłce nie było faktury (pani poodwiedzała, że być może jest w paczce) a w liście przewozowym firmy FedeX zadeklarowana wartość wraz z kosztami przesyłki to ok 160$. Oznacza to, że będę musiał zapłacić cło i wat w wysokości ok 200 zł. Przesyłka jest jeszcze w USA. Jestem bardzo rozczarowany  i nie bardzo wiem co zrobić w tej sytuacji. Paczka jeszcze nie wyleciała z USA. Jeśli odmówię przyjęcia przesyłka wróci do USA. Co ciekawe według opisu w liście przewozowym w paczce jest zwykłe Hero 3 BE (bez +), czy to możliwe?

     

    Czy ktoś miał podobny przypadek? Co poradzilibyście mi zrobić w tej sytuacji?



    #2

    Sebastian

    Sebastian

      Wyjadacz

    • Moderator
    • PipPipPip
    • 1316 postów
    • Miejscowość:Poznań
    • Kamera: 3BE/3BE+
    • Karta pamięci: 16/32/64

    Bardzo dziwna sytuacja ponieważ moja jedna kamera też jest kupiona w USA. Miałem ją dwa razy wymienianą i zawsze przesyłka była wysyłana z Azji. 

    Czy ty nie załatwiałeś tego z dystrybutorem GoPro w Stanach ??

     

    Dobra, jednak wysyłają ci z USA to pogadaj z nimi że nie jest to zakup nowego urządzenia a wymiana na nowy. W takim razie gwarant powinien pokryć wszystkie koszty dostawy wymienionego lub naprawionego sprzętu.


    Pozdrawiam

    Sebastian

    MacBooK Retina ME294 15"2.3GHz/16GB/512GB

     

    Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !! 


    #3

    daniel4g

    daniel4g

      Newbie

    • Użytkownik
    • 22 postów
      Pani z fedexu twierdzi ze z ich punktu widzenia nie na znaczenia czy to wymiana czy zakup a liczy sie ze sprzet jest wprowadzany na terytorium UE. Zalatwialem wymiane z supportem na stronie gopro.com

      #4

      Sebastian

      Sebastian

        Wyjadacz

      • Moderator
      • PipPipPip
      • 1316 postów
      • Miejscowość:Poznań
      • Kamera: 3BE/3BE+
      • Karta pamięci: 16/32/64

      Rozumiem Cię ale nie rozmawiaj z firmą, która dostarcza ponieważ ona nic nie może zmienić. Zgłoś się do firmy, która wysłała,czyli do GoPro.

      Gwarant ponosi wszystkie koszty związane z wymianą na nowy wg Europejskiego prawa. 

       

      Tu masz wątek świeży osoby, której też wymieniono kamerę na nową. Tu jeszcze lepiej bo nie musiał płacić za przesyłkę do Holandii.

      http://kamerypov.pl/...edziwne-humory/


      Pozdrawiam

      Sebastian

      MacBooK Retina ME294 15"2.3GHz/16GB/512GB

       

      Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !! 


      #5

      daniel4g

      daniel4g

        Newbie

      • Użytkownik
      • 22 postów
        Napisałem do GoPro, odpowiedzieli ze spróbują coś z tym zrobić, ale bez konkretów. Zobaczymy jak się to skończy, ale bardzo mi się to nie podoba póki co. Przecież muszą sobie zdawać sprawę z tego, że każda paczka wysłana do UE drogą lotniczą trafia na cło, wiec po co tak realizują wymianę? :/

        #6

        daniel4g

        daniel4g

          Newbie

        • Użytkownik
        • 22 postów

          Sprawa została zakończona pozytywnie. Wszystkie opłaty zostały pokryte przez nadawcę, ja musiałem tylko wysłać opis zawartości przesyłki i jej wartość (przepisałem z listu przewozowego otrzymanego mailem od fedex).



          #7

          pepik

          pepik

            Ekspert

          • Moderator
          • PipPip
          • 381 postów
          • Miejscowość:Przemyśl- Warszawa
          • Kamera: GoPro Hero 3 Black x2
          • Karta pamięci: SanDisk Extreme 32GB x2
          A na jaką kamerę Ci wymienili?

          Wysłane z G... S4


          Be a HERO.

           

          MacBook Air/ Dji Phantom 2/ Zenmuse H3-3D/ full FPV

           

           


          #8

          daniel4g

          daniel4g

            Newbie

          • Użytkownik
          • 22 postów

            Na Hero 3 BE czyli identyczną jak miałem. Kamera refubrished. Wychodzi na to, że Go Pro zmienia politykę wymian gwarancyjnych i niestety koniec już ery wymiany starszych kamer na najnowsze modele.

             

            Muszę jeszcze zapytać czy na wymienioną kamerę dają kolejny rok gwarancji, ale obawiam się, że z tym też już koniec.



            #9

            pepik

            pepik

              Ekspert

            • Moderator
            • PipPip
            • 381 postów
            • Miejscowość:Przemyśl- Warszawa
            • Kamera: GoPro Hero 3 Black x2
            • Karta pamięci: SanDisk Extreme 32GB x2
            To jak się tylko dowiesz to daj znać co z tą gwarancją.

            Wysłane z G... S4


            Be a HERO.

             

            MacBook Air/ Dji Phantom 2/ Zenmuse H3-3D/ full FPV

             

             


            #10

            Sebastian

            Sebastian

              Wyjadacz

            • Moderator
            • PipPipPip
            • 1316 postów
            • Miejscowość:Poznań
            • Kamera: 3BE/3BE+
            • Karta pamięci: 16/32/64
            Muszą dawać po wymianie jak to wcześniej robili. Ja mam tak dwie kamery i jedna po wymianie wymieniali mi po 10 mesiacach tak samo jakby była nowa

            Pozdrawiam

            Sebastian

            MacBooK Retina ME294 15"2.3GHz/16GB/512GB

             

            Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !! 


            #11

            daniel4g

            daniel4g

              Newbie

            • Użytkownik
            • 22 postów

              Niestety mylisz się. Otrzymałem odpowiedź, że na wymienioną kamerę obowiązuje okres gwarancji oryginalnej kamery. Jeśli więc kamerę wymienią Ci miesiąc przed końcem gwarancji, to na nową kamerę również masz tylko miesiąc.



              #12

              Sebastian

              Sebastian

                Wyjadacz

              • Moderator
              • PipPipPip
              • 1316 postów
              • Miejscowość:Poznań
              • Kamera: 3BE/3BE+
              • Karta pamięci: 16/32/64

              Daj mi ich odpowiedz, chętnie z nimi porozmawiam ponieważ ja dwukrotnie dostałem inne odpowiedzi. Poza tym 10 miesięcy później jak pisałem po wymianie, gdzie gwarancja wg Twojej informacji nie powinna już być została mi kamera wymieniona na nową :)


              Pozdrawiam

              Sebastian

              MacBooK Retina ME294 15"2.3GHz/16GB/512GB

               

              Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !! 


              #13

              daniel4g

              daniel4g

                Newbie

              • Użytkownik
              • 22 postów
                Kiedyś też kamery były wymieniane na najnowszy model. Wszyscy na forum na prawo i lewo tak twierdzili. Mi hero 3 Black wymienili miesiąc temu na dokładnie taki sam model. Zmienili zasady i tyle.

                #14

                Sebastian

                Sebastian

                  Wyjadacz

                • Moderator
                • PipPipPip
                • 1316 postów
                • Miejscowość:Poznań
                • Kamera: 3BE/3BE+
                • Karta pamięci: 16/32/64

                Wiesz co może i wymieniali ale tego nie doświadczyłem. Jedynie zawsze przy kamerze dostawałem gratis i to jest fakt u mnie. Bateria lub frame z kamerą przychodziło.

                Fakt że od jakiś 6 miesięcy gorzej się z nimi rozmawia, ponieważ kiedyś po prostu kazali przysłać i wszystko.A teraz za nim wyślę musi minąć około 2 tygodni i sprawdzania setka aby im udowodnić że wina leży po ich stronie. 

                Co do samej gwarancji jeśli masz wymieniane urządzenie gwarancja leci od nowa. To jest zasada ogólnoświatowa a nie tylko Polska. Do tego nigdy żaden gwarant nie powinien mieć obiekcji.


                Pozdrawiam

                Sebastian

                MacBooK Retina ME294 15"2.3GHz/16GB/512GB

                 

                Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !! 


                #15

                kociu8422

                kociu8422

                  Użytkownik

                • Użytkownik
                • 81 postów
                • Miejscowość:szczecin
                • Kamera: GoPro Hero 4 silver
                • Karta pamięci: San Disk extreme 64GB

                stary temacik ale odpowiem :) wygląda na to, że polski dostawca jest o niebo lepszy od producenta bo mi ostatnio wymienili 3+black na 4 silver z dopiskiem, że kamera posiada 2 letnia gwarancję także nam to lepiej wychodzi



                #16

                Fox_pl

                Fox_pl

                  Newbie

                • Użytkownik
                • 5 postów
                • Miejscowość:Kraków
                • Kamera: GoPro 4 Silver Edition
                • Karta pamięci: Samsung PRO 64GB

                Też coś dodam. Wysyłałem ostatnio 3+ Black do Holandii, ponieważ aby kamera złapała ostrość na zdjęciach musiała znajdować się w perfekcyjnych warunkach oświetleniowych, w innym przypadku przy dobrym ale nie bardzo dobrym oświetleniu zdjęcie było całkowicie rozmazane. Napisałem maila bezpośrednio do producenta z opisem problemu, odesłali formularz dzięki któremu przesyłka do Holandii była opłacona z góry. Cała procedura reklamacyjna od wysłania kamery do przybycia paczki z Singapuru trwała 2 tyg. Kontakt z GoPro był perfekcyjny - odpisywali na wiadomości w ciągu godziny. Niestety, gdy otworzyłem paczkę trochę się rozczarowałem, w pudełku była nowa 3+ Black z obudową i baterią, nie spodziewałem się 4 Silver ale liczyłem że dołączą chociaż jakiś liścik z przeprosinami lub jakiś gadżet, mocowanie, lub chociaż naklejki niestety nie otrzymałem nic takiego. Liczyłem, że od początku do końca będę zadowolony z ich podejścia do klienta a niestety się rozczarowałem, gdy nie znalazłem nawet żadnej wiadomości z wyjaśnieniem itp. w paczce. Następnym razem będe kupował tylko kamery z dystrybucji FreeWaya


                Użytkownik Fox_pl edytował ten post 05 marzec 2015 - 22:03
                trzy razy ten sam tekst


                #17

                Priders

                Priders

                  Alpha i Omega

                • Moderator
                • PipPipPipPipPip
                • 2545 postów
                • Miejscowość:Śrem
                • Kamera: Gopro
                • Karta pamięci: SanDisk
                Człowiek uczy się na błędach...
                I tak dobrze, że ci ja wysłali itd. Niektórzy musieli na własny koszt wysyłać ;)

                Pozdrawiam,

                 

                 

                Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !!