Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

GoPro 3+ BE, problemy przy niskich temperaturach


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#1

fil1995

fil1995

    Newbie

  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Kamera: GoPro 3 BE
  • Karta pamięci: 32GB Sandisk Ultra

Witajcie,

Mam kamerkę GoPro 3+ BE już troszkę ponad rok.

Mam problemy przy niskich temperaturach (typu -13) - po prostu kamerka nagrywa dosłownie kilka minut i koniec. Bateria pada, nie da się już jej włączyć. Myślę, że tak działa mróz, ponieważ po dłuższym przebywaniu na mrozie nie da się niczego nagrać.

 

Podejrzewam winę baterii, ponieważ w ciepłym pokoju po naładowaniu kamerka działa już normalnie.

 

Czy jest to wina baterii, czy kamerki? W zeszłym roku było dobrze przy ujemnych temperaturach.

 

Jest to troszkę dziwne, ponieważ jak na tak drogą zabawkę po roku już coś nie działa...

 

 

Pozdrawiam.



#2

kuba17ism

kuba17ism

    Newbie

  • Użytkownik
  • 36 postów
  • Miejscowość:zawiercie
  • Kamera: GoPro hero3+ SE,Toshiba camileo x150
  • Karta pamięci: 2xSandisk Ultra 32GB i 8GB
Jeśli masz gwarancję oddaj ją do naprawy.

#3

Hydra

Hydra

    Newbie

  • Użytkownik
  • 39 postów
  • Miejscowość:Polska
  • Kamera: Gopro Hero3+ Black Edition
  • Karta pamięci: Sandisk Extreme+ 32GB

Witam. Przed chwilą wróciłem z nart i też miałem ten sam problem. Mimo niskiej temperatury podczas włączania nagrywania po ok 1s następowało zatrzymanie i wyłączenie kamery. Również wyświetlacz zaczął wariować pokazywał czasami przedziwne ikonki lub działał jakby ospale. Czy jest jakiś sens pisania do Freeway?



#4

Priders

Priders

    Alpha i Omega

  • Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 2545 postów
  • Miejscowość:Śrem
  • Kamera: Gopro
  • Karta pamięci: SanDisk
Wpływa to znacząco na komfort użytkownia kamery ? Jeśli tak, to pisz. Pewnie podpiszą ci, że to wina baterii i może ci nową wyślą ;)

Wysłane z Smartfona. Za błędy przepraszam.


  • Hydra lubi to

Pozdrawiam,

 

 

Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !! 


#5

Hydra

Hydra

    Newbie

  • Użytkownik
  • 39 postów
  • Miejscowość:Polska
  • Kamera: Gopro Hero3+ Black Edition
  • Karta pamięci: Sandisk Extreme+ 32GB

Dobra więc piszę. Podziękował i ewentualnie dam znać.



#6

CuZo

CuZo

    Newbie

  • Użytkownik
  • 14 postów
  • Miejscowość:Kraków
  • Kamera: GoPro HERO3+ Black Edition
  • Karta pamięci: SanDisk 32gb (10)

Miałem podobny problem ale po prostu zamieniłem baterię i działa. Potem znowu na tę samą i działało, wydaje mi się że powinno zadziałać wyciągnięcie i włożenie baterii. Pozdrawiam!



#7

ammisiek

ammisiek

    Newbie

  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Miejscowość:Rzeszów
  • Kamera: GoPro Hero 3+BE
  • Karta pamięci: SanDisk ultra 32GB

Witam, nie będę zakładał nowego tematu, ponieważ problem mam ten sam. Kamerkę kupiłem niestety na Olx ;/. Black edition myślałem, że będzie to "kombajn" którego możliwości nie wykorzystam. Jednak pierwszy wypad na narty i lipa... kamera działa 3 minuty na jednej baterii i koniec. temperatura -2 stopnie i tylko 3 minuty. Włożyłem 2 baterie tym razem Newell ( pierwsza jest oryginalna) i nic, kamerka mogiła nie reaguje na nic. Na przerwie w barze ogrzałem ją na grzejniku i działa bez problemu... ( obudowa wodoodporna) A więc, wychodzę z baru z włączonym sprzętem i po 5 minutach znowu kamerka padła. Wyciąganie baterii itp. nic nie dawało rezultatu. 

Jako diagnozę postawiłem słabe baterie ( nie wiem jak użytkował je poprzedni właściciel, jednak nic nie wspomniał o słabych bateriach a jedynie, że po aktualizacji softu do 2.0 zaleca wyciąganie baterii z gopro. Kupiłem dwa nowe zamienniki od Newella, które są podobno bardzo dobre.

W oczekiwaniu na paczkę postanowiłem zrobić jeszcze jeden test ( na dworze było około 1 stopnia ). Naładowałem jeszcze raz rzekomo padniętą baterie do pełna i wystawiłem kamerke na podwórko, niech nagrywa aż padnie. nagrywała ponad półtorej godziny... test przerwałem. Ponownie naładowałem baterie i tym razem przyszedł czas na cięższy test... w zamrażalniku ( wiem, wiem, ale co zrobić jak nie ma mrozu a na mrozie nie działa). Moje Black edition wytrzymało w towarzystwie frytek i brokułów 9 minut... po czym się wyłączyło. 

Dodam, że po tym jak kamerka padnie nie da się jej włączyć bez wsadzenia nie zamarzniętej baterii, czyli wyciągam tą która padła (zimna) wsadzam drugą, odpalam i wszystko gra. Wsadzam znowu ta zimną i znowu wszystko gra...

Dzisiaj przyszły nowe baterie wsadzam do zamrażalnika i nagrywa dłużej niż 9 minut, ale nie zawsze. Czasami nagra mi 34 min, czasami 3. Jak próbuję ją uruchomić ponownie to nie da się, trzeba podmieniać baterie. W pokoju kamerka nagrywa bez problemu, nic się nie dzieje. problem zaczyna się gdy temp. spada poniżej ZERA. 

Macie jakiś pomysł, co to może być? Poprzedni właściciel mógł przypadkowo zalać kamere? 

Nie mam dowodu zakupu, można sprzęt gdzieś oddać na gwarancje ( podobno jest na cały świat) No i wersja 3+ nie ma jeszcze 2 lat ( tak mi się wydaje) więc gwarancja powinna jeszcze być. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.



#8

Jc0b

Jc0b

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 148 postów
  • Miejscowość:Sopot
  • Kamera: Gopro Hero 3 Black
  • Karta pamięci: Sandisk, 32 gb, (10)

Witam, nie będę zakładał nowego tematu, ponieważ problem mam ten sam. Kamerkę kupiłem niestety na Olx ;/. Black edition myślałem, że będzie to "kombajn" którego możliwości nie wykorzystam. Jednak pierwszy wypad na narty i lipa... kamera działa 3 minuty na jednej baterii i koniec. temperatura -2 stopnie i tylko 3 minuty. Włożyłem 2 baterie tym razem Newell ( pierwsza jest oryginalna) i nic, kamerka mogiła nie reaguje na nic. Na przerwie w barze ogrzałem ją na grzejniku i działa bez problemu... ( obudowa wodoodporna) A więc, wychodzę z baru z włączonym sprzętem i po 5 minutach znowu kamerka padła. Wyciąganie baterii itp. nic nie dawało rezultatu. 

Jako diagnozę postawiłem słabe baterie ( nie wiem jak użytkował je poprzedni właściciel, jednak nic nie wspomniał o słabych bateriach a jedynie, że po aktualizacji softu do 2.0 zaleca wyciąganie baterii z gopro. Kupiłem dwa nowe zamienniki od Newella, które są podobno bardzo dobre.

W oczekiwaniu na paczkę postanowiłem zrobić jeszcze jeden test ( na dworze było około 1 stopnia ). Naładowałem jeszcze raz rzekomo padniętą baterie do pełna i wystawiłem kamerke na podwórko, niech nagrywa aż padnie. nagrywała ponad półtorej godziny... test przerwałem. Ponownie naładowałem baterie i tym razem przyszedł czas na cięższy test... w zamrażalniku ( wiem, wiem, ale co zrobić jak nie ma mrozu a na mrozie nie działa). Moje Black edition wytrzymało w towarzystwie frytek i brokułów 9 minut... po czym się wyłączyło. 

Dodam, że po tym jak kamerka padnie nie da się jej włączyć bez wsadzenia nie zamarzniętej baterii, czyli wyciągam tą która padła (zimna) wsadzam drugą, odpalam i wszystko gra. Wsadzam znowu ta zimną i znowu wszystko gra...

Dzisiaj przyszły nowe baterie wsadzam do zamrażalnika i nagrywa dłużej niż 9 minut, ale nie zawsze. Czasami nagra mi 34 min, czasami 3. Jak próbuję ją uruchomić ponownie to nie da się, trzeba podmieniać baterie. W pokoju kamerka nagrywa bez problemu, nic się nie dzieje. problem zaczyna się gdy temp. spada poniżej ZERA. 

Macie jakiś pomysł, co to może być? Poprzedni właściciel mógł przypadkowo zalać kamere? 

Nie mam dowodu zakupu, można sprzęt gdzieś oddać na gwarancje ( podobno jest na cały świat) No i wersja 3+ nie ma jeszcze 2 lat ( tak mi się wydaje) więc gwarancja powinna jeszcze być. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.

Od razu pisz do freeway: 



#9

ammisiek

ammisiek

    Newbie

  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Miejscowość:Rzeszów
  • Kamera: GoPro Hero 3+BE
  • Karta pamięci: SanDisk ultra 32GB

Napisałem do freeway ale nie wiem, czy to coś da. Do sprzętu nie posiadam żadnego dokumentu zakupu, ani nie wiem, czy został kupiony w sklepie współpracującym z nimi. Myślicie, że mimo braku paragonu zajmą się sprawą? Pozdrawiam.



#10

jacqu1916

jacqu1916

    I'm a Pro!

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 2381 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: H3+B, H4B x 2
  • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB x 2
Podaj im nr seryjny

Sony Xperia Z1


 facebook_icon30x30.jpg

 

  social-instagram-30x30.png

 

  youtube-icon-30x30.png


#11

fil1995

fil1995

    Newbie

  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Kamera: GoPro 3 BE
  • Karta pamięci: 32GB Sandisk Ultra

Ja założyłem zewnętrzną baterię, włożyłem do zamrażalnika i kamerka śmiga, więc chyba nie będzie to problem z kamerką, a z baterią.

Nie robiłem jeszcze testów z inną baterią wewnątrz.

 

Pozdrawiam.



#12

kociu8422

kociu8422

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 81 postów
  • Miejscowość:szczecin
  • Kamera: GoPro Hero 4 silver
  • Karta pamięci: San Disk extreme 64GB

witam miałem podobny problem na nartach bateria w 100% naładowana oryginalna do tego batery backpack w pełni naładowany kamerka w pierwszy dzien nagrała niecałe 19 minut po czym się sama wyłączyła. aby ją ponownie włączyc musiałem kilkukrotnie wyjąć baterię. bez tego widac było, że kamerka chce się włączyć mignął tylko lekko wyświetlacz i cisza. dodam, że nie było zbyt zimno około 0-2 stopnie powyżej zera i po włączeniu okazało się, że bateria i back pack jest dalej naładowany zniknął tylko jeden kwadracik.

temat barku możliwości uruchamiania pojawił się po aktualizacji oprogramowania po tym strasznie zaczeła mnie drażnić. przykładowo rano odpalam ją w domu patrze jest ok bateria naładowana miejsce na karcie jest. więc zabieram ją ze sobą jak już chce coś nakręcić to już się nie włącza. czasem pomaga wyciągnięcie baterii.

pisałem do freewey kamerkę wysłałem i oczekuje na decyzję (ile się czeka na takie decyzję i stony).

jednocześnie proszę o info jeśli będą wymioeniać moją 3+be na nową to dostanę 3+ czy 4 ?? bo z tego co się orientuję juz nie ma 3+

jesli będę miał możliwość wyboru w co wątpię ale jak będzie to lepiej wziąć 4 black czy 4 silver

bardziej bym się skłaniał ku tej drugiej bo zależy mi bardziej na ekraniku.



#13

Priders

Priders

    Alpha i Omega

  • Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 2545 postów
  • Miejscowość:Śrem
  • Kamera: Gopro
  • Karta pamięci: SanDisk
Sam sobie odpowiedziałeś na twoje pytanie :)
Maks tydzień, jeśli nie będą odpisywać, napisz kolejny raz.

Wysłane z Smartfona. Za błędy przepraszam.


Pozdrawiam,

 

 

Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !! 


#14

mistrzCK

mistrzCK

    I'm a Pro!

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1867 postów
  • Miejscowość:Kielce
  • Kamera: H, H2, H3B, H3+S, H4B
  • Karta pamięci: Lexar, Adata, Toshiba 6x 32 GB
Wczoraj na stoku 3+ silver 2:40, 4 Black 1:50. Temperatura -4. Przy reklamacji nie masz za bardzo wyboru. Przesyłają ci i tyle. Nikt o zdanie cie nie zapyta co wolisz. 3+ black wymieniana jest na 4 silver. Pozdrawiam

#15

kociu8422

kociu8422

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 81 postów
  • Miejscowość:szczecin
  • Kamera: GoPro Hero 4 silver
  • Karta pamięci: San Disk extreme 64GB

i to akurat chyba jest dobra wiadomośc bo w razie co to dostanę coś troche lepszego. minął już tydzien a oni milczą upominac się czy poczekać jeszcze trochę??



#16

jacqu1916

jacqu1916

    I'm a Pro!

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 2381 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: H3+B, H4B x 2
  • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB x 2

upomnij się nic nie zaszkodzi 


 facebook_icon30x30.jpg

 

  social-instagram-30x30.png

 

  youtube-icon-30x30.png


#17

kociu8422

kociu8422

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 81 postów
  • Miejscowość:szczecin
  • Kamera: GoPro Hero 4 silver
  • Karta pamięci: San Disk extreme 64GB

reklamacja została uznana wczoraj ją wysłali także dziś ma dotrzeć ciekawe co mi wysłali :) sprawnie im to idzie



#18

jacqu1916

jacqu1916

    I'm a Pro!

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 2381 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: H3+B, H4B x 2
  • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB x 2

a ja już 2 tydz czekam 


 facebook_icon30x30.jpg

 

  social-instagram-30x30.png

 

  youtube-icon-30x30.png


#19

Micheł

Micheł

    Ekspert

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 389 postów
  • Miejscowość:Jastrzębie Zdrój
  • Kamera: Gopro Hero 4 Silver Edition
  • Karta pamięci: Sandisk Extreme Plus 32GB

Ja natomiast od 3 tygodni czekam na wiadomość i nic. Spytali się o soft i czy karta była formatowana. O dziwo nagle kamera zaczęła jako tako działać, więc chyba na razie sobie daruje 8-)



#20

kociu8422

kociu8422

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 81 postów
  • Miejscowość:szczecin
  • Kamera: GoPro Hero 4 silver
  • Karta pamięci: San Disk extreme 64GB

U mnie był to tylko tydzień widocznie rzeczywiście coś z nia było nie tak. jak mi wysłali 4 to będę miał do odsprzedania bateryjki do 3 jedna oryginalna (może z 5 razy ładowana) i chyba 2 zamienniki (ładowane max 2 razy).