Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

Obudowa samoistnie pękła?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
39 odpowiedzi w tym temacie

#21

jakubek89

jakubek89

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 78 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: GoPro Hero 4 Silver
  • Karta pamięci: Kingston, 64 GB, UHS-I U3
No ja dostałem wlasnie informacje z freeway ze usterka jest im znana i konsultuja ja z producentem. Takze mozna probowac reklamowac...byc moze pomogą:)

#22

D2idek

D2idek

    Ekspert

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 648 postów
  • Miejscowość:Bełchatów
  • Kamera: GoPro 4 Silver
  • Karta pamięci: SanDisk Extreme64/Ultra32
U mnie pęknięcia nie ma, ale czarną obudowa przy wlaczniku nagrywania odstaje, narazie olewam....

Wysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka



#23

Szymekshow

Szymekshow

    Newbie

  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Miejscowość:kanzas
  • Kamera: 4silver
  • Karta pamięci: kilka
Ja jeszcze nie dostalem odp ale jesli jest tak jak piszesz to jest nadzieja :)

#24

Szymekshow

Szymekshow

    Newbie

  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Miejscowość:kanzas
  • Kamera: 4silver
  • Karta pamięci: kilka

Dziś dostałem taka odpowiedz:

 

"

Witam,
proszę zareklamować kamerę w miejscu jej zakupu. Market prześle ją do naszego serwisu."

 

Ja mogę wysłać ją bezpośrednio do nich ale jak chcą się tak bawić to mi nie przeszkadza :) kamere kupiłem w Media Markt



#25

Priders

Priders

    Alpha i Omega

  • Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 2545 postów
  • Miejscowość:Śrem
  • Kamera: Gopro
  • Karta pamięci: SanDisk
To coś chyba w tym mediamarktcie są felerne sztuki, moją też kupiłem z defektem ;)

Wysłane z Smartfona. Za błędy przepraszam.


Pozdrawiam,

 

 

Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !! 


#26

jakubek89

jakubek89

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 78 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: GoPro Hero 4 Silver
  • Karta pamięci: Kingston, 64 GB, UHS-I U3
Ja kupowalem w komputroniku

#27

Jaco46VR

Jaco46VR

    Newbie

  • Użytkownik
  • 9 postów
  • Miejscowość:Giżycko
  • Kamera: Go Pro Hero 4 Silver
  • Karta pamięci: 2x Samsung Evo 64GB

Moja w media expert od tej lisowkiej czy jak jej tam :)



#28

Szymekshow

Szymekshow

    Newbie

  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Miejscowość:kanzas
  • Kamera: 4silver
  • Karta pamięci: kilka
po prawie 4tyg dzis dostalem nowa kamere wolna od wad :) dodam jeszcze ze przy nagrywaniu mialem dziwne szumy.

#29

rafael12

rafael12

    Newbie

  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Miejscowość:Sprowa
  • Kamera: gopro hero 4 silver
  • Karta pamięci: Sandisk, 64GB

moja gopro też pękła, freeway odpowiedział ze "proszę o przesłanie zdjęcia uszkodzonego panelu. Prześlemy je do producenta jednak w wcześniejszych przypadkach tego typu reklamacje nie były uznawane. Zobaczymy jaka będzie jego odpowiedź. " czy komuś tez jeszcze pękła ?



#30

KilereQ

KilereQ

    Specjalista

  • Użytkownik
  • Pip
  • 184 postów
  • Miejscowość:Łuków (lubelskie)
  • Kamera: GoPro HERO 2014
  • Karta pamięci: 2x Sandisk Ultra 32Gb 48mb/s

Mi na szczeście nie pękła tfu, tfu!



#31

in_flame

in_flame

    Newbie

  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Kamera: GoPro Hero 4 Silver

Cześć, jakieś wiadomości co do reklamacji GoPro? Tydzień temu dostałe kamerkę i po kilku użyciach zauważyłem takie samo pęknięcie. Na początku zastanawiałem się czy to moja wina, ale okazuje się, że to chyba wada...



#32

Michal

Michal

    Alpha i Omega

  • Senior Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 5150 postów
  • Miejscowość:Polska
  • Kamera: Hero 3
  • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)

Pisz do nich maila załącz zdjęcia i tyle w temacie!


 


#33

rafael12

rafael12

    Newbie

  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Miejscowość:Sprowa
  • Kamera: gopro hero 4 silver
  • Karta pamięci: Sandisk, 64GB

jak by cie olewali ja tak miałem ze do producenta bendą pisac i zobaczymy to im napisałem ze wyśle do nich i niech sami obejrzą wysłałem i przysłali mi nową 



#34

in_flame

in_flame

    Newbie

  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Kamera: GoPro Hero 4 Silver

jak by cie olewali ja tak miałem ze do producenta bendą pisac i zobaczymy to im napisałem ze wyśle do nich i niech sami obejrzą wysłałem i przysłali mi nową 

 

Czy teraz wszystko ok z kamerką? Nie robi się to samo?



#35

rafael12

rafael12

    Newbie

  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Miejscowość:Sprowa
  • Kamera: gopro hero 4 silver
  • Karta pamięci: Sandisk, 64GB

obecnie jest ok dostałem 2 lata gwarancji na nowo jak by sie cos działo ponownie to wytopie o zwrot kasy



#36

bk2x

bk2x

    Newbie

  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Miejscowość:Kraków
  • Kamera: Gopro Hero 4 Silver + G3 Ultra Feyiu

miałem te same pęknięcia co Wy - zareklamowałem - wymienili mi kamerkę na nową...


widzianezpowietrza.pl


#37

shark69

shark69

    Newbie

  • Użytkownik
  • 7 postów

    Dostałem odpowiedź z firmy Freeway (wybaczcie, że nie pisałem wcześniej) o następującej treści: "Producent poinformował nas, że tego typu uszkodzenia nie są wadą fabryczną. Możliwe jest ich powstawanie w trakcie wyjmowania kamery z obudowy. 

    Poinformowali też, że to uszkodzenie nie wpływa w żadnej sposób na działanie kamery i jakość jej nagrań. "
     
    Machnąłem więc na to ręką, jak na razie innych problemow z kamerą nie mam.


    #38

    lukasz81

    lukasz81

      Newbie

    • Użytkownik
    • 25 postów
    • Kamera: Hero4 Silver
    • Karta pamięci: Sandisk Ultra 32GB

    Moje uszkodzenie - wlaściwie wada - jest bliźniaczo podobna do tej, którą wrzucił Shark69 . U mnie wygląda to tak:

     

     

    Odkopuję nieco temat bo u mnie wystąpiła identyczna usterka jak na zdjęciu @jakubek89. Kamerka zawsze używana w obudowie, nigdy nie upadła a tu takie jaja.

    Wysłałem maila do freeway ze zdjęciami i ciekaw jestem co oni na to. Biorąc pod uwagę że usterka jest dosyć szeroko opisywana zarówno na naszych jak i zagranicznych forach, nie wyobrażam sobie aby reklamacja została odrzucona. Niestety widzę z powyższych postów że jednym wymienili na nową a innym nie. Szkoda że trzeba się przepychać w sprawach które jak widać są ewidentną przypadłością tego modelu i usterka nie wystąpiła z winy użytkownika.



    #39

    jakubek89

    jakubek89

      Użytkownik

    • Użytkownik
    • 78 postów
    • Miejscowość:Warszawa
    • Kamera: GoPro Hero 4 Silver
    • Karta pamięci: Kingston, 64 GB, UHS-I U3
    Pamiętam że mi wymienili bez problemu

    #40

    Yankee

    Yankee

      Użytkownik

    • Użytkownik
    • 56 postów
    • Miejscowość:Śląsk
    • Kamera: GoPro Hero 3+
    • Karta pamięci: Sandisk 32GB
    Mi wymienili kamerę na nową z powodu tego pęknięcia. A pomyśleć że byłem bliski kupna frontu na allegro :-) dobrze ze gwarancja dobiegła końca to teraz mam znowu od początku dwa lata gwarancji :-)

    Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka


    Wróć do GoPro Hero4 · Następny nieczytany temat →