Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

Pęknięta obudowa.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#1

k4ktus

k4ktus

    Newbie

  • Użytkownik
  • 9 postów
  • Miejscowość:Gdańsk
  • Kamera: Gopro Hero 2014
  • Karta pamięci: SanDisk 32GB (10)

Kupiłem miesiąc temu Kamere GoPro hero 2014, rozpakowałem ją dopiero na wyjeździe na feriach i od razu zamontowałem na desce snowboardowej, zauważyłem że kamerka miała małe pęknięcie przy mocowaniu co w sumie nawet nie wyglądało jak na pęknięcie bo było tak w środku, zamontowałem kamerę i pojechałem na stok, kamera wyłamała się z mocowania przy pierwszym zjeździe. Nie posiada ona żadnych śladów uderzenia nic. Zdjąłem kamerkę i włożyłem do kieszeni i tak samo z mocowaniem. Mam te dwie końcówki od mocowania jeszcze razem skręcone w przylepcu tak to o to wygląda 

 

Jest szansa żeby naprawili mi to na gwarancji ? W kamerce była raczej wada konstrukcyjna, tylko jak to napisać? Napisać im że miałem kamerkę zamontowaną na desce? czy kamerka gopro nie powinna być tam montowana? I czy pisać że była wada konstrukcyjna którą zauważyłem ale mimo wszystko jeździłem :/ Pewnie napiszą że trzeba było oddać im kamerkę od razu jak zauważyłem pęknięcie/zarys.



#2

k4ktus

k4ktus

    Newbie

  • Użytkownik
  • 9 postów
  • Miejscowość:Gdańsk
  • Kamera: Gopro Hero 2014
  • Karta pamięci: SanDisk 32GB (10)

zdjęcie poprawiam link 



#3

KilereQ

KilereQ

    Specjalista

  • Użytkownik
  • Pip
  • 184 postów
  • Miejscowość:Łuków (lubelskie)
  • Kamera: GoPro HERO 2014
  • Karta pamięci: 2x Sandisk Ultra 32Gb 48mb/s

Myślę, że musisz po prostu napisać do freeway i zapytać czy to podlega reklamacji, ale myślę, że na 99% będzie podlegało.



#4

k4ktus

k4ktus

    Newbie

  • Użytkownik
  • 9 postów
  • Miejscowość:Gdańsk
  • Kamera: Gopro Hero 2014
  • Karta pamięci: SanDisk 32GB (10)

Nie działa mi ich strona :/ Mógłbym prosić o jakiś email pod który mam się zgłosić ?



#5

KilereQ

KilereQ

    Specjalista

  • Użytkownik
  • Pip
  • 184 postów
  • Miejscowość:Łuków (lubelskie)
  • Kamera: GoPro HERO 2014
  • Karta pamięci: 2x Sandisk Ultra 32Gb 48mb/s

niestety chyba można tylko do nich pisać przez ich stronę 



#6

Jc0b

Jc0b

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 148 postów
  • Miejscowość:Sopot
  • Kamera: Gopro Hero 3 Black
  • Karta pamięci: Sandisk, 32 gb, (10)

Nie działa mi ich strona :/ Mógłbym prosić o jakiś email pod który mam się zgłosić ?

spróbuj do nich napisać na innej przeglądarce, lub komputerze.



#7

Priders

Priders

    Alpha i Omega

  • Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 2545 postów
  • Miejscowość:Śrem
  • Kamera: Gopro
  • Karta pamięci: SanDisk
Napisz wszystko jak było, nic nie przekręcaj. Powiedz, że była tam np. Jakaś rysa, ale nie sądziłeś, że to może być coś poważnego.

Wysłane z Smartfona. Za błędy przepraszam.


Pozdrawiam,

 

 

Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !! 


#8

k4ktus

k4ktus

    Newbie

  • Użytkownik
  • 9 postów
  • Miejscowość:Gdańsk
  • Kamera: Gopro Hero 2014
  • Karta pamięci: SanDisk 32GB (10)

Powiedzieli żebym zaniósł ją do MediaMarkt czyli z miejsca w którym ją kupiłem, muszę do niej dodać jakąś kartkę z informacjami ?



#9

jacqu1916

jacqu1916

    I'm a Pro!

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 2381 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: H3+B, H4B x 2
  • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB x 2
Idź i ci wszystko powiedzą na miejscu co masz zrobić :)

Użytkownik jacqu1916 edytował ten post 01 marzec 2015 - 13:57

 facebook_icon30x30.jpg

 

  social-instagram-30x30.png

 

  youtube-icon-30x30.png


#10

k4ktus

k4ktus

    Newbie

  • Użytkownik
  • 9 postów
  • Miejscowość:Gdańsk
  • Kamera: Gopro Hero 2014
  • Karta pamięci: SanDisk 32GB (10)

dostałem sms'a od media markt po 11 dniach od oddania kamery na gwarancje że gwarancja została zakończona i proszę o odbiór ur. Skoro gwarancja została rozpatrzona w tak krótkim czasie to raczej została odrzucona, więc tu moje pytanie czy mogę w jakiś sposób jakimś mocnym klejem skleić tą kamerkę by chociaż używać jej w takich delikatniejszych rzeczach niż snowboard, np nurkowanie? Jakiś klej? 



#11

jacqu1916

jacqu1916

    I'm a Pro!

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 2381 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: H3+B, H4B x 2
  • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB x 2

najpierw przekonaj się czy uznali gwarancję 11 dni to dobry czas 


 facebook_icon30x30.jpg

 

  social-instagram-30x30.png

 

  youtube-icon-30x30.png


#12

k4ktus

k4ktus

    Newbie

  • Użytkownik
  • 9 postów
  • Miejscowość:Gdańsk
  • Kamera: Gopro Hero 2014
  • Karta pamięci: SanDisk 32GB (10)

można tam zadzwonić i się dowiedzieć ? Bo do mediamarkt nie mam najbliżej :/



#13

Martin1992

Martin1992

    Newbie

  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Kamera: GoPro Hero 2014

Witam,

 

W takim razie proponuję Ci zadzwonić po prostu do Media Markt, w którym oddałeś kamerę (poproszą Cię o podanie nr zgłoszenia i udzielą informacji). 

Jednak tak jak mój przedmówca, uważam że nie ma sensu się od razu nastawiać, że odrzucili Twój wniosek o naprawę/wymianę w ramach gwarancji.

Bazując na moich doświadczeniach z firmą Freeway, myślę że jest to bardzo prawdopodobne, że jest do odbioru nowa kamera. :)



#14

KilereQ

KilereQ

    Specjalista

  • Użytkownik
  • Pip
  • 184 postów
  • Miejscowość:Łuków (lubelskie)
  • Kamera: GoPro HERO 2014
  • Karta pamięci: 2x Sandisk Ultra 32Gb 48mb/s
Albo jak coś mnie olśniło a jakby z drukarki 3d czy coś podobnego wydrukować jakby frame na obudowę?
  • k4ktus lubi to

#15

ratystast

ratystast

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 133 postów
  • Miejscowość:Nysa
  • Kamera: GoPro Hero 3+ BE
  • Karta pamięci: Hama 32 GB
Jak już będziesz kleić, to tylko i wyłącznie DISTALEM.

Kurcze, powinienem od nich pieniądze za reklamę dostawać, bo już chyba trzeci albo czwarty raz polecam distal. XD

Ale znając Freeway to Ci uznali gwarancję

napisane przy użyciu Tapatalka



#16

k4ktus

k4ktus

    Newbie

  • Użytkownik
  • 9 postów
  • Miejscowość:Gdańsk
  • Kamera: Gopro Hero 2014
  • Karta pamięci: SanDisk 32GB (10)

Dostałem od freeway nową Kamerkę ;) 



#17

jacqu1916

jacqu1916

    I'm a Pro!

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 2381 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: H3+B, H4B x 2
  • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB x 2
I po co ta panika :)

 facebook_icon30x30.jpg

 

  social-instagram-30x30.png

 

  youtube-icon-30x30.png


#18

k4ktus

k4ktus

    Newbie

  • Użytkownik
  • 9 postów
  • Miejscowość:Gdańsk
  • Kamera: Gopro Hero 2014
  • Karta pamięci: SanDisk 32GB (10)

Jak dostałem nową kamerkę od nich to od tego momentu mam znowu na nią gwarancje 2 lata?



#19

k4ktus

k4ktus

    Newbie

  • Użytkownik
  • 9 postów
  • Miejscowość:Gdańsk
  • Kamera: Gopro Hero 2014
  • Karta pamięci: SanDisk 32GB (10)

 

Napisali że wymienili mi kamerkę na model Gopro hero silver 4. To jakaś pomyłka w piśmie czy o co chodzi bo dostałem ten model hero 2014.



#20

Priders

Priders

    Alpha i Omega

  • Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 2545 postów
  • Miejscowość:Śrem
  • Kamera: Gopro
  • Karta pamięci: SanDisk
Tak, gwarancja liczy się od nowa.
Jeżeli miałeś Hero, to zwyczajna pomyłka, w końcu ludzie w supporcie to też ludzie ;)

Pozdrawiam,

 

 

Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !!