Jak by ktoś chciał e-mail do freeway: [email protected]
Pęknięta obudowa.
Rozpoczęty przez k4ktus , 21 lut 2015 12:34
#22
Napisano 15 sierpień 2015 - 19:03
Hej, koresponduję właśnie z GoPro w sprawie kamerki i tego samego problemu, czyli pęknięcia obudowy (srebrny front). Czy ktoś jeszcze miał podobny problem?
O co chodzi z tym mam rozumieć że to jest partner na Polskę i oni jakby co zajmują się supportem u nas?
#24
Napisano 03 wrzesień 2017 - 10:53
Kupiłem miesiąc temu Kamere GoPro hero 2014, rozpakowałem ją dopiero na wyjeździe na feriach i od razu zamontowałem na desce snowboardowej, zauważyłem że kamerka miała małe pęknięcie przy mocowaniu co w sumie nawet nie wyglądało jak na pęknięcie bo było tak w środku, zamontowałem kamerę i pojechałem na stok, kamera wyłamała się z mocowania przy pierwszym zjeździe. Nie posiada ona żadnych śladów uderzenia nic. Zdjąłem kamerkę i włożyłem do kieszeni i tak samo z mocowaniem. Mam te dwie końcówki od mocowania jeszcze razem skręcone w przylepcu tak to o to wygląda
Jest szansa żeby naprawili mi to na gwarancji ? W kamerce była raczej wada konstrukcyjna, tylko jak to napisać? Napisać im że miałem kamerkę zamontowaną na desce? czy kamerka gopro nie powinna być tam montowana? I czy pisać że była wada konstrukcyjna którą zauważyłem ale mimo wszystko jeździłem :/ Pewnie napiszą że trzeba było oddać im kamerkę od razu jak zauważyłem pęknięcie/zarys.
mam ten sam problem, kamerkę również kupiłam w Media Markt. Chciałam zapytać jaki podałeś powód pęknięcia?