Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

problem z włączaniem kamery


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1

bartpl

bartpl

    Newbie

  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Miejscowość:Sydney
  • Kamera: czarna
  • Karta pamięci: duza

Cześć,

Mam problem ze swoją kamerą: od kilku tygodniy czasami kamera nie chce się włączyć, musze wyjąć i włożyć baterie i wtedy uruchamia się bez problemu. Sprawdzałem również bez włożonej karty sd i sytuacja jest taka sama.

Czy ktoś może spotkał się z podobnym problemem?

Kamera to GoPro Hero3+ Black, aktualizacja do 3.00 nie zmieniła sytuacji.

 

Z góry dzięki za odpowiedzi.



#2

ratystast

ratystast

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 133 postów
  • Miejscowość:Nysa
  • Kamera: GoPro Hero 3+ BE
  • Karta pamięci: Hama 32 GB
Może masz zużytą baterię albo jeżeli przez długi okres czasu nie używasz kamerki to tak może się dziać. Naładuj do pełna baterię i sprawdź, czy problem się powtórzy

napisane przy użyciu Tapatalka



#3

bartpl

bartpl

    Newbie

  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Miejscowość:Sydney
  • Kamera: czarna
  • Karta pamięci: duza

hej, faktycznie przez ok 1,5 miesiąca jej nie używałem, ale po rozładowaniu baterii i naładowaniu na maksa problem dalej wystepuje. Kamera i bateria jest całkiem nowa, kupiona we wrześniu, łączeni nakręciłem nią max 20h filmów.



#4

ratystast

ratystast

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 133 postów
  • Miejscowość:Nysa
  • Kamera: GoPro Hero 3+ BE
  • Karta pamięci: Hama 32 GB
To potestuj ją jeszcze przez tydzień, jak problem nie zniknie, napisz do supportu do Freeway

napisane przy użyciu Tapatalka



#5

PiotrSK

PiotrSK

    Newbie

  • Użytkownik
  • 31 postów
  • Miejscowość:PODBESKIDZIE
  • Kamera: HERO 3+ BE
  • Karta pamięci: 32GB (10)
Moja miała identycznie... Czekam 7 tydzień na powrót z serwisu w Holandii :/ Ślij od razu do serwisu, szkoda czasu.

#6

jacqu1916

jacqu1916

    I'm a Pro!

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 1726 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: H3+B, H4B x 2
  • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB x 2

współczuję też czekałem ponad 2 miesiące :(


 facebook_icon30x30.jpg

 

  social-instagram-30x30.png

 

  youtube-icon-30x30.png


#7

kociu8422

kociu8422

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 66 postów
  • Miejscowość:szczecin
  • Kamera: GoPro Hero 4 silver
  • Karta pamięci: San Disk extreme 64GB

potwierdzam w 3+ black to chyba częsty problem. u mnie identyczny problem ujawnił się po aktualizacji. kamerka została wymieniona w ciągu tygodnia na nową i to na silver 4. polecam napisać do Freewaya jeśli masz z polskiej dystrybucji to najprawdopodobniej wymienia ją na nową.



#8

bartpl

bartpl

    Newbie

  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Miejscowość:Sydney
  • Kamera: czarna
  • Karta pamięci: duza

cześć, dzięki wszystkim za odpowiedzi. Niestety nie mam z polskiej dystrybucji, kamere przywiozłem z USA więc z tego co czytałem to wysyłka do Holandii po kontakcie przez strone gopro.com.

Dzięki.



#9

pepik

pepik

    Ekspert

  • Moderator
  • PipPip
  • 372 postów
  • Miejscowość:Przemyśl- Warszawa
  • Kamera: GoPro Hero 3 Black x2
  • Karta pamięci: SanDisk Extreme 32GB x2

Daj znać jak przebiega gwarancja? 


Be a HERO.

 

MacBook Air/ Dji Phantom 2/ Zenmuse H3-3D/ full FPV

 

 


#10

bartpl

bartpl

    Newbie

  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Miejscowość:Sydney
  • Kamera: czarna
  • Karta pamięci: duza

Jasne, dam znać. Z racji braku czasu dopiero dzisiaj wypełniłem zgłoszenie na gopro.com.



#11

bartpl

bartpl

    Newbie

  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Miejscowość:Sydney
  • Kamera: czarna
  • Karta pamięci: duza

Ok, dostałem pierwszą odpowiedź z serwisu, która sprowadza się do tego, że chciałem włączyć kamerę z rozładowaną baterią... widać, że to standardowy tekst, który wysłali bez wnikania w szczegóły mojego problemu.

 

First, do you happen to recall having updated your camera since March 6, 2014? 

This will help us verify what software version is installed.
Let's get the camera ready for troubleshooting.  To do this, please disconnect any BacPac accessories or cables from the camera and also remove the camera's battery and microSD card.  Then, follow these troubleshooting steps:

  1. With no battery in the camera, use the GoPro USB cable to connect your camera to a USB port directly on your computer or to a USB wall charger that outputs 5V and 1A.
  2. Once connected to a charging source, you should see a red LED light up on the front of your camera.  If you do not see a red LED illuminate on the front of your camera, please try using a different USB cable and USB port or charger.
  3. Once you have the front red LED lit up, firmly press and release the Power button, and camera should power ON.  If you cannot get the camera to power ON with no battery inserted after trying another charging source and cable, please let me know.
  4. If your camera powers ON with no battery, then it's likely that you just need to charge your battery before it can power your camera again.  Follow the next step for charging.
  5. Disconnect your camera from the USB cable and reinsert the battery into your camera.  With the camera powered OFF, connect it to the charging source with the USB cable again.  
With the battery in the camera and connected to the charging source, you should see the red LED light up on the front of the camera.  This indicates that your camera is charging the battery.  It may take up to 10 minutes for the red LED to light up if your battery is extremely low.  Once the red LED lights up, your camera should reach a full charge in 2 hours if connected to a wall charger that outputs 5V and 1A.  If connected to your computer's USB port, it may take up to 4 hours to reach a full charge.  Once the red LED shuts off, your camera's battery has reached a full charge.

You should be good to go after that.  Let me know if you have any further questions or issues and do not hesitate to get in contact with us.

 



#12

bartpl

bartpl

    Newbie

  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Miejscowość:Sydney
  • Kamera: czarna
  • Karta pamięci: duza

Leci do mnie ze Stanów już nowa kamera (tzn. replacement, więc pewnie nie będzie nowa?). Dostałe info z fedexu żeby wypełnic oświadczenie do ruzędu celnego, wpisałem zgodnie z fakturą wartość przesyłki 0. Czekamy.



#13

bartpl

bartpl

    Newbie

  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Miejscowość:Sydney
  • Kamera: czarna
  • Karta pamięci: duza

ok reklamacja zakończona, dostałem ten sam model (wygląda na nowy) i baterie. Jeśli ktoś ma jakieś pytania to śmiało.

Pozdrawiam.




Wróć do GoPro Hero3+ · Następny nieczytany temat →