Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

Ogromne pliki video - czy musi tak być?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1

inhalt

inhalt

    Newbie

  • Użytkownik
  • 6 postów
    Witam
    Jestem całkiem zielonym świeżakiem w temacie Hero 3. Mam kamerę od niedawna (Black) i uczę się jak ją użyć. Gdy nagrałem próbny filmik 2 minutowy w rozdzielczości ustawionej na 1080 to te 2 minutki zajęły 500 MB. Masakrycznie dużo.
    Czy musi tak być? Czy film kompresowany do mp4 jest aż taki wielki?
    Próbowałem porównać do filmów Blu-ray na płytach. Tam jest jakość full hd i na płytce mieści się dość długi film - 1,5 godziny na pewno. Czy u nas w Hero3 nie powinno być podobnie albo nawet lepiej? A chyba jest dużo gorzej z konsumpcją pamięci.
    Jakie macie doświadczenia w tej kwestii i jakich ustawień używacie?

    #2

    Bolsik

    Bolsik

      Użytkownik

    • Użytkownik
    • 55 postów
      BLUERAY - nośnik na którym jesteśmy wstanie zapisać 25 Gb lub 50 GB informacji jeżeli jest to płyta dwu warstwowa

      przeliczając twoje sumy wychodzi że na płytę weszło by 100 min filmu przy jedno warstwowej płycie (przeciętny film tyle trwa)

      poza tym Twój film nie jest niczym jeszcze przetworzony.

      Chyba dobrze że tyle zajmuje :) chociaż jest na czym tracić podczas konwersji :)

      #3

      Filonnet

      Filonnet

        Administrator

      • Admin
      • 631 postów
      • Miejscowość:Poznań
      • Kamera: GoPro Hero3 Black Edition
      • Karta pamięci: Sandisk, 64GB, (10)
      Jesli nagrywasz film w rozdzielczosci ustawionej na 1080p to nagrywasz wlasnie w jakosci full HD wiec nie ma czemu sie dziwic :) Jesli zalezy Tobie aby plik wazyl mniej proponuje krecic w nizszych rozdzielczosciach.

      FORUM | |    |

       


      #4

      lancbergis

      lancbergis

        Newbie

      • Użytkownik
      • 19 postów
        Tak wielki plik to atut tych kamer!!

        #5

        Bolsik

        Bolsik