Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

Zakłócenia dźwiękowe na Hero 4 Black podczas WIFI

WIFI zakłócenia dźwięk

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
  • Przejdź do pierwszego nieczytanego posta
509 odpowiedzi w tym temacie

#441

sebo

sebo

    Specjalista

  • Użytkownik
  • Pip
  • 236 postów
  • Kamera: GoPro4Black

Kasy nie zwrócą, muszą wymienić na taka jak była ewentualnie nowszy model odpowiedni do tego co miałeś.

Kto tak odpowiedział sklep czy GoPro ?



#442

Shmelu

Shmelu

    Newbie

  • Użytkownik
  • 14 postów
  • Miejscowość:Częstochowa
  • Kamera: GoPro Hero4 Silver
Sklep x-kom

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

#443

sebo

sebo

    Specjalista

  • Użytkownik
  • Pip
  • 236 postów
  • Kamera: GoPro4Black

Przecież oni ze swojego stanu nie biorą tylko wysyłaja na gwarancji do producenta, nie rozumiem co ma do tego stan magazynu.

No chyba nie jest tak że producent nie ma?



#444

Shmelu

Shmelu

    Newbie

  • Użytkownik
  • 14 postów
  • Miejscowość:Częstochowa
  • Kamera: GoPro Hero4 Silver
To wygląda tak że oni mi każą wybrać jakikolwiek sprzęt z ich sklepu w kwocie takiej jak kamera lub wyższej z dopłatą. Więc zastanawia mnie to czy mi się uda wyciągnąć od nich zwrot kasy, który podobno nie jest możliwy

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

#445

szaffka

szaffka

    Newbie

  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Miejscowość:Żory
  • Kamera: GoPro Hero 4 Silver
  • Karta pamięci: Sandsik Extreme 64gb
Jeśli nie miałeś na firmę tylko na osobę prywatną zgłoś się do rzecznika praw konsumenta. Ponadto jeśli kupiłeś po 25 grudnia 2014 to zgodnie z ustawą masz prawo do zwrotu pieniędzy.

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

#446

Shmelu

Shmelu

    Newbie

  • Użytkownik
  • 14 postów
  • Miejscowość:Częstochowa
  • Kamera: GoPro Hero4 Silver
To nie było na firmę. Dzięki za przydatną informacje. Jutro tam do nich pojadę i zobaczę co powiedzą

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

#447

szaffka

szaffka

    Newbie

  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Miejscowość:Żory
  • Kamera: GoPro Hero 4 Silver
  • Karta pamięci: Sandsik Extreme 64gb
To masz problem zglowy. Weź korespondencję mailową lub listowna i pokaż rzecznikowi. Moim zdaniem i zgodnie z ustawą muszą Ci zwrócić kwotę. Chyba że się mylę. Ale czasami warto ich postraszyc rzecznkiem i już miękkna ;-)

#448

Shmelu

Shmelu

    Newbie

  • Użytkownik
  • 14 postów
  • Miejscowość:Częstochowa
  • Kamera: GoPro Hero4 Silver
Teraz doczytałem że wg kodeksu cywilnego w takiej sytuacji gdy oni nie są w stanie zrealizować tej wymiany to mam prawo do odstąpienia od umowy co wiąże się ze zwrotem pieniędzy

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

#449

szaffka

szaffka

    Newbie

  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Miejscowość:Żory
  • Kamera: GoPro Hero 4 Silver
  • Karta pamięci: Sandsik Extreme 64gb
Dokladnie. Przeczytaj ustawę o warunkach sprzedaży konsumenckiej z 2014 roku

#450

Shmelu

Shmelu

    Newbie

  • Użytkownik
  • 14 postów
  • Miejscowość:Częstochowa
  • Kamera: GoPro Hero4 Silver
No więc człowiek, z którym rozmawiałem wprowadził mnie błąd. Po przyjściu do salonu od razu odzyskałem pieniądze.

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

#451

sebo

sebo

    Specjalista

  • Użytkownik
  • Pip
  • 236 postów
  • Kamera: GoPro4Black

Ja właśnie dostałem nową i z wadami jakie były, czy oni wysyłają nowe kamery?

Czy jak się dotyka ekran obraz się rozmywa ? Nie pamiętam jak miałem w poprzedniej, gdy palcem dotykam nie za mocno to się rozpływa obraz, jeszcze w dodatku trochę ekran przy górze źle spasowany.

Już nie mam sił do nich i chyba znowu im odeślę.

 

Ktoś dostał po wymianie sprawną, ile razy wymieniał?



#452

Adamooo

Adamooo

    Newbie

  • Użytkownik
  • 11 postów

    Ja właśnie dostałem nową i z wadami jakie były, czy oni wysyłają nowe kamery?

    Czy jak się dotyka ekran obraz się rozmywa ? Nie pamiętam jak miałem w poprzedniej, gdy palcem dotykam nie za mocno to się rozpływa obraz, jeszcze w dodatku trochę ekran przy górze źle spasowany.

    Już nie mam sił do nich i chyba znowu im odeślę.

     

    Ktoś dostał po wymianie sprawną, ile razy wymieniał?

    Ja wymieniałem 1 raz i dostałem sprawną



    #453

    sebo

    sebo

      Specjalista

    • Użytkownik
    • Pip
    • 236 postów
    • Kamera: GoPro4Black

    A ja parę razy.



    #454

    jerry46

    jerry46

      Użytkownik

    • Użytkownik
    • 51 postów
    • Kamera: gph4

    Ja właśnie dostałem nową i z wadami jakie były, czy oni wysyłają nowe kamery?

    Czy jak się dotyka ekran obraz się rozmywa ? Nie pamiętam jak miałem w poprzedniej, gdy palcem dotykam nie za mocno to się rozpływa obraz, jeszcze w dodatku trochę ekran przy górze źle spasowany.

    Już nie mam sił do nich i chyba znowu im odeślę.

     

    Ktoś dostał po wymianie sprawną, ile razy wymieniał?

    mam tak samo-po dotknieciu ekranu robia sie na nim jakies dziwne rozmycia, obudowa skrzypi a przy wylaczaniu pojawia sie dziwny cienki pionowy pasek na ekranie - raz jest a raz go nie ma. masakra. wysylac to znow do freewaya? gp marketing ma swietny ale drugi raz sie nie dam nabrac



    #455

    mlody_ha

    mlody_ha

      Newbie

    • Użytkownik
    • 7 postów
    • Miejscowość:Rzeszów
    • Kamera: Hero 4black

    mam tak samo-po dotknieciu ekranu robia sie na nim jakies dziwne rozmycia, obudowa skrzypi a przy wylaczaniu pojawia sie dziwny cienki pionowy pasek na ekranie - raz jest a raz go nie ma. masakra. wysylac to znow do freewaya? gp marketing ma swietny ale drugi raz sie nie dam nabrac

    Witam szczęśliwy posiadacz gopro hero4 BLACK od niedzieli tj.17.07.2016 hehehhehe
    Już po jednej wymianie.

    Miałem to samo z tym paskiem (raz był jeden innym razem cztery a innym wcale) i dla tego zacząłem podejrzewać iż coś jest nie tak z moim egzemplarzem poczytałem forum zrobiłem testy i o 🚁 helikopter w kamerze spakowałem do sklepu gdzie kupiłem to jest media markt i wymiana (wymieniona ma to samo ale dużo ciszej). Wymiana od ręki trzy kwity wydrukowane parę kroków do półki (gadka ze sprzedawcą) i odbiór nówki sztuki zapakowanej. Lipa bo bez gratisów ale coś wymyślę przy drugiej wymianie na razie chce się nacieszyć.
    A tak na marginesie jak moge sprawdzić czy media markt jest w freeway.
    Ja na twoim miejscu bym reklamował to nie zabawka za 2złote tylko kamera za prawie 2000zł.
    POZDRAWIAM

    #456

    sebo

    sebo

      Specjalista

    • Użytkownik
    • Pip
    • 236 postów
    • Kamera: GoPro4Black

    Ja już mam chyba 4 kamerę i dalej problemy, ich specjaliści leją wodę.

    Ja chyba już sobie odpiszczę, wyśle do nich film jak to wygląda i dam spokój.



    #457

    sbaczyk

    sbaczyk

      Newbie

    • Użytkownik
    • 4 postów
    • Kamera: GOPRO HERO4 Black

    Dodam od siebie że i ja jestem po wymianie która nic nie wniosła. Obsługa ekspresowa, przyznaję.

    Ale, prosiłem o weryfikację przed wysłaniem, nie zrobili tego, kamerka oczywiście posiada wadę.

     

    I teraz nie wiem, wysyłać do skutku, zaczekać, czy co dalej. Zazdroszczę tym co się udało wymienić już na wolną od tej wady.



    #458

    Mati_snd

    Mati_snd

      Specjalista

    • Użytkownik
    • Pip
    • 235 postów
      Ile temu wymieniales lamere ja czekam na wymiane mojej i boje sie ze bedzie miala ta chorobe

      Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

      #459

      Michal

      Michal

        Alpha i Omega

      • Senior Moderator
      • PipPipPipPipPip
      • 5030 postów
      • Miejscowość:Polska
      • Kamera: Hero 3
      • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)

      A przypadkiem kamery nie są wymianane na te refabrykowane?

       

       

      Mati widziałęś nowosci?


      MichalCam

       


      #460

      sbaczyk

      sbaczyk

        Newbie

      • Użytkownik
      • 4 postów
      • Kamera: GOPRO HERO4 Black
      W czwartek tydzień temu wysłałem, w PN odebrałem nową z tą samą wadą.


      Wróć do GoPro Hero4 · Następny nieczytany temat →