Czy wiecie, że mamy jednorazówki? Tak to prawda, na nasze pudełka nie ma żadnego oficjalnego wsparcia po okresie gwarancji! Dziś przeczytany w sieci wątek jednego z właścicieli skłonił mnie do założenia tego tematu. Wtrąciłem to przed chwilą w innym wątku i ktoś odparł, ze za 2 lata i tak będzie już stara i skuszą mnie nowym dzieckiem A co jak popsuję kamerę z własnej winy??? Przecież nie będę domagał się gwarancyjnej naprawy, tylko odpłatnej.
GoPro bez oficjalnego wsparcia po zakończeniu gwarancji
Rozpoczęty przez miet55 , 21 kwi 2015 12:31
#4
Napisano 21 kwiecień 2015 - 12:41
Założyłem taki czarny scenariusz i mam nadzieję, że mnie ani nikogo tu nie dotknie. Tyle, że oddając do jakiegoś amatora majsterkowicza pozbywasz się automatycznie dalszej gwarancji. Taki przykład - uszkadzasz mechanicznie soczewkę (tego nie obejmuje gwarancja) dajesz do serwisu gdzie wymieniają na Twój koszt a gwarancja dalej obowiązuje. Ale to już mroczne sceny i jak powiedziałem wcześniej nikomu ich nie życzę.
#5
Napisano 21 kwiecień 2015 - 12:44
Wsparcie pogwarancyjne w dzisiejszych czasach wygląda tak, że naprawa byle blaszki kosztuje 80% pierwotnej ceny sprzętu, więc użytkownik sam i dobrowolnie podejmuje decyzje o kupnie nowego modelu lub pogodzeniu się z jego brakiem.
Zwłaszcza w przypadku elektroniki do której dostęp ma tylko producent.
#7
Napisano 21 kwiecień 2015 - 12:52
Mi już spadła raz kamera, skończyło się rysą na obiektywie. Na szczęście nie widać nic na filmie
A jeśli chodzi o naprawę, freeway takiego czegoś nie uznaje. Nawet w czasie gwarancji, gdyż jest to uszkodzenie mechaniczne.
Pozdrawiam,
Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !!
#8
Napisano 21 kwiecień 2015 - 12:57
Bo freeway nie naprawia. Z tego co się dowiedziałem GoPro też nie naprawia. Czyli oficjalnie nikt! W podobnym przypadku GoPro zaproponowało kolesiowi nową kamerę z 40% rabatem ale jak sobie wyliczył koszty przesyłki to zrezygnował. Dokładnie nie pamiętam jakie jeszcze wchodziły koszty, być może miał zapłacić za przesyłkę w dwie strony i jeszcze jakieś cło etc.
#10
Napisano 21 kwiecień 2015 - 19:00
Jeśli obawiasz się nie wymagaj od strony producenta napraw pogwarancyjnych a od swojego ubezpieczenia. Żyjemy w erze ubezpieczenia każdego urządzenia elektronicznego. Płac składkę roczna i śpij spokojnie.
Jabadabadu
Jabadabadu
Pozdrawiam
Sebastian
MacBooK Retina ME294 15"2.3GHz/16GB/512GB
Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !!
Wróć do GoPro Hero4 · Następny nieczytany temat →