Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

GoPro bez oficjalnego wsparcia po zakończeniu gwarancji


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1

miet55

miet55

    Specjalista

  • Użytkownik
  • Pip
  • 197 postów
  • Miejscowość:Szubin
  • Kamera: GoPro Hero 4 Silver
  • Karta pamięci: Samsung Pro UHS-I 32GB

Czy wiecie, że mamy jednorazówki? Tak to prawda, na nasze pudełka nie ma żadnego oficjalnego wsparcia po okresie gwarancji! Dziś przeczytany w sieci wątek jednego z właścicieli skłonił mnie do założenia tego tematu. Wtrąciłem to przed chwilą w innym wątku i ktoś odparł, ze za 2 lata i tak będzie już stara i skuszą mnie nowym dzieckiem ;) A co jak popsuję kamerę z własnej winy??? Przecież nie będę domagał się gwarancyjnej naprawy, tylko odpłatnej.



#2

jacqu1916

jacqu1916

    I'm a Pro!

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 2376 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: H3+B, H4B x 2
  • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB x 2

niestety ale w tej kamerze nie ma za dużo do naprawiania, choć są jakieś serwisy pogwarancyjne które podejmują się naprawy, były takie przypadki gdzie po gwarancji serwis freeway wymieniał kamerę na nową, ale to tylko 1% wszystkich napraw pogwarancyjnych


 facebook_icon30x30.jpg

 

  social-instagram-30x30.png

 

  youtube-icon-30x30.png


#3

Priders

Priders

    Alpha i Omega

  • Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 2545 postów
  • Miejscowość:Śrem
  • Kamera: BMPCC, Gopro H3+B
  • Karta pamięci: SanDisk, Samsung

Zależy co popsujesz ;) 


Pozdrawiam,

 

 

Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !! 


#4

miet55

miet55

    Specjalista

  • Użytkownik
  • Pip
  • 197 postów
  • Miejscowość:Szubin
  • Kamera: GoPro Hero 4 Silver
  • Karta pamięci: Samsung Pro UHS-I 32GB

Założyłem taki czarny scenariusz i mam nadzieję, że mnie ani nikogo tu nie dotknie. Tyle, że oddając do jakiegoś amatora majsterkowicza pozbywasz się automatycznie dalszej gwarancji. Taki przykład - uszkadzasz mechanicznie soczewkę (tego nie obejmuje gwarancja) dajesz do serwisu gdzie wymieniają na Twój koszt a gwarancja dalej obowiązuje. Ale to już mroczne sceny i jak powiedziałem wcześniej nikomu ich nie życzę. 



#5

Kekacz

Kekacz

    Newbie

  • Użytkownik
  • 35 postów
  • Miejscowość:Rzeszów
  • Kamera: AS100V
  • Karta pamięci: 64 GB (10)

Wsparcie pogwarancyjne w dzisiejszych czasach wygląda tak, że naprawa byle blaszki kosztuje 80% pierwotnej ceny sprzętu, więc użytkownik sam i dobrowolnie podejmuje decyzje o kupnie nowego modelu lub pogodzeniu się z jego brakiem.

Zwłaszcza w przypadku elektroniki do której dostęp ma tylko producent.



#6

miet55

miet55

    Specjalista

  • Użytkownik
  • Pip
  • 197 postów
  • Miejscowość:Szubin
  • Kamera: GoPro Hero 4 Silver
  • Karta pamięci: Samsung Pro UHS-I 32GB

Chyba zapomniałeś, że ta kamera kosztuje ponad 2K a soczewka powiedzmy tyle

nawet gdybyś miał kupić oryginalną



#7

Priders

Priders

    Alpha i Omega

  • Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 2545 postów
  • Miejscowość:Śrem
  • Kamera: BMPCC, Gopro H3+B
  • Karta pamięci: SanDisk, Samsung

Mi już spadła raz kamera, skończyło się rysą na obiektywie. Na szczęście nie widać nic na filmie :D 

A jeśli chodzi o naprawę, freeway takiego czegoś nie uznaje. Nawet w czasie gwarancji, gdyż jest to uszkodzenie mechaniczne. 


Pozdrawiam,

 

 

Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !! 


#8

miet55

miet55

    Specjalista

  • Użytkownik
  • Pip
  • 197 postów
  • Miejscowość:Szubin
  • Kamera: GoPro Hero 4 Silver
  • Karta pamięci: Samsung Pro UHS-I 32GB

Bo freeway nie naprawia. Z tego co się dowiedziałem GoPro też nie naprawia. Czyli oficjalnie nikt! W podobnym przypadku GoPro zaproponowało kolesiowi nową kamerę z 40% rabatem ale jak sobie wyliczył koszty przesyłki to zrezygnował. Dokładnie nie pamiętam jakie jeszcze wchodziły koszty, być może miał zapłacić za przesyłkę w dwie strony i jeszcze jakieś cło etc.



#9

Michal

Michal

    Alpha i Omega

  • Senior Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 4177 postów
  • Miejscowość:Polska
  • Kamera: Hero 3
  • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)

Po co pisać więcej chodzi po prostu jedynie oto byś kupił nową kamerę tyle :)



#10

Sebastian

Sebastian

    Wyjadacz

  • Moderator
  • PipPipPip
  • 1316 postów
  • Miejscowość:Poznań
  • Kamera: 3BE/3BE+
  • Karta pamięci: 16/32/64
Jeśli obawiasz się nie wymagaj od strony producenta napraw pogwarancyjnych a od swojego ubezpieczenia. Żyjemy w erze ubezpieczenia każdego urządzenia elektronicznego. Płac składkę roczna i śpij spokojnie.

Jabadabadu


Pozdrawiam

Sebastian

MacBooK Retina ME294 15"2.3GHz/16GB/512GB

 

Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !! 



Wróć do GoPro Hero4 · Następny nieczytany temat →