witam!
Sporo dobrego naczytałem się na tym forum na temat firmy freeway. I nie za bardzo kumam o co chodzi w moim przypadku:
2015-07.06 (poniedziałek) przez stronę freeway zgłosiłem usterkę dotyczącą obudowy wodoszczelnej mojej kamerki GP Hero 3 Black. 2015-07-06, dostałem odpowiedź:
"System RMA jest jeszcze w fazie testów. Bardzo proszę o ponowne przesłanie zgłoszenia reklamacyjnego na ten adres: [email protected]. Wygenerowane zgłoszenie zostanie usunięte z systemu RMA."
W związku z powyższym 2015-07-06 wysłałem to samo zgłoszenie na adres: [email protected].
2015-07-07 (wtorek) otrzymałem odpowiedź:
"Witam.Dziękujemy za przesłane informację.
Uszkodzony element zostanie wymieniony na nowy.
Poniżej numer listu kuriera UPS:"
2015-07-09 (czwartek) zorientowawszy sie po wykonanym telefonie do firmy kurierskiej, ze paczka nie została jeszcze przygotowana w firmie freeway i nie została przekazana do firmy kurierskiej napisałem do serwisu freeway:
"Dziękuję za szybką reakcję. Mam dodatkową prośbę, skoro paczka jeszcze nie została nadana to prosiłbym o zmianę adresu wysyłkowego.
2015-07-10 (piątek) Otrzymałem odpowiedź: "Dobrze zmienimy adres dostarczenia. W związku z tym paczka zostanie wysłana dopiero w poniedziałek" (czyli 13.07.2015). I to była ostatnia mailowa odpowiedź firmy freeway.
20.07.2015 nieśmiało zagaiłem na adres [email protected]: "Niestety przesyłka do mnie nie dotarła.Bardzo proszę o informację czy została nadana i ewentualnie o podanie numeru listu przewozowego, żebym mógł zaiterweniować w firmie kurierskiej". Odpowiedź nie nadeszła, w związku z czym 31.07.2015 zapytałem mailowo: "Czy decyzja o wysłaniu do mnie uszkodzonego elementu uległa zmianie? Poproszę o jakieś informacje. Z góry dziękuję.". Do chwili obecnej brak odpowiedzi. Czy cos niedobrego dzieje się z firmą freeway ? . Ma ktoś jakieś informacje ma ten temat, którymi mógłby się podzielić na forum ?
pozdrawiam
bogdans