Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

GoPro HERO 4 Silver

go pro hero 4 silver klatkuje

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1

Pablowv

Pablowv

    Newbie

  • Użytkownik
  • 21 postów
  • Kamera: GoPro Hero 4 SILVER
  • Karta pamięci: Sandisk 32GB EXTREME

Siemanko. Od niedawna jestem posiadaczem kamerki GoPro Hero 4 Silver. Martwi mnie to, że mimo iż nagrywam w 60fps czasami filmiki strasznie kaltkują :( Tak samo dzieje się momentami przy 120fps w 720p. Początkowo myślałem, że to wina karty, więc kupiłem nową za 130zł. Sandiska Extreme U3 i nadal to samo :(. Bardzo proszę o pomoc. Wydałem tyle pieniązków a tu takie cuda się dzieją.

 

Jakby moderator mógłby powiedzieć jak edytować tytuł to byłbym wdzięczny :)



#2

mistrzCK

mistrzCK

    I'm a Pro!

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1643 postów
  • Miejscowość:Kielce
  • Kamera: H, H2, H3B, H3+S, H4B
  • Karta pamięci: Lexar, Adata, Toshiba 6x 32 GB

Czy klatkuje podczas odtwarzania na kamerze? Czy klatkuje podczas odtwarzania na TV jeśli się kamerę poprzez HDMI podłączy?

Jeśli nie masz albo stare sterownik, albo za słabego kompa.

Pozdrawiam



#3

Priders

Priders

    Alpha i Omega

  • Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 2545 postów
  • Miejscowość:Śrem
  • Kamera: BMPCC, Gopro H3+B
  • Karta pamięci: SanDisk, Samsung
Jaki komputer ?

Pozdrawiam,

 

 

Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !! 


#4

Pablowv

Pablowv

    Newbie

  • Użytkownik
  • 21 postów
  • Kamera: GoPro Hero 4 SILVER
  • Karta pamięci: Sandisk 32GB EXTREME

Lenovo y510p z I5 4GB ramu grafika Nvidia GeForce GT 750M. jak dobrze pamietam. Wczoraj jeszcze trochę poczytałem i czy te klatkowania mogą być spowodowane włączoną opcją Auto Low Light?

Dołączam nagranie z slow motion. W niektórych momentach np 0:23 bardzo dobrze widoczne jest to klatkowanie.



#5

darekhifi

darekhifi

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 61 postów
    Tak, przy auto low light kamera sama sobie dobiera tak fps aby wystarczająco dużo złapać światła.
    • Pablowv lubi to

    #6

    Pablowv

    Pablowv

      Newbie

    • Użytkownik
    • 21 postów
    • Kamera: GoPro Hero 4 SILVER
    • Karta pamięci: Sandisk 32GB EXTREME

    Ok wyłączyłem tą opcję przetestuję dzisiaj i podzielę sie opinią. Dodam też ze na początku jak podłączyłem kamerke do ładowania do kompa i zgrywałem nagrania moje go pro strasznie sie nagrzało a później jak ją chciałęm włączyć to ekran cały zrobił się zielony i nic nie można było zrobić. Musiałem wyciągać baterię dopiero pomogło.Raz mi sie przytrafiła taka sytuacja. Czy mogła to być wina słąbej karty? Była to hama class10.



    #7

    Pablowv

    Pablowv

      Newbie

    • Użytkownik
    • 21 postów
    • Kamera: GoPro Hero 4 SILVER
    • Karta pamięci: Sandisk 32GB EXTREME

    Niestety nie mialem czasu sprawdzić czy będzie klatkowało po wyłączeniu funkcji auto low light. Ale mam kolejny problem! Chcąć włączyć kamerkę wgl nie reagowała. Pomogło dopiero wyciągnięcie i włożenie z powrotem baterii... Coraz bardziej mnie ta cała kamerka irytuje :( Czy wy też miewacie takie sytuacje?



    #8

    Pablowv

    Pablowv

      Newbie

    • Użytkownik
    • 21 postów
    • Kamera: GoPro Hero 4 SILVER
    • Karta pamięci: Sandisk 32GB EXTREME

    Odsyłał ktoś może coś do freeway? Ile u was trwało rozpatrzenie reklamacji?



    #9

    Ziem

    Ziem

      Użytkownik

    • Użytkownik
    • 95 postów
    • Kamera: Hero 4 Silver

    Było, poszukaj na forum.



    #10

    Priders

    Priders

      Alpha i Omega

    • Moderator
    • PipPipPipPipPip
    • 2545 postów
    • Miejscowość:Śrem
    • Kamera: BMPCC, Gopro H3+B
    • Karta pamięci: SanDisk, Samsung
    Maks tydzień. Następnym razem poszukaj zanim coś napiszesz ;)

    Pozdrawiam,

     

     

    Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !! 


    #11

    Pablowv

    Pablowv

      Newbie

    • Użytkownik
    • 21 postów
    • Kamera: GoPro Hero 4 SILVER
    • Karta pamięci: Sandisk 32GB EXTREME

    Szukałem i znalazłem. Koleś wysłał kamerkę do freeway i w ciągu 5 dni roboczych wszystko załatwili i wysłali nową kamerkę. U mnie sprawa wygląda tak, żę paczka dotarła do freeway 30.09. Dwa dni czekałem na zmianę statusu mojej reklamacji na "przyjęta do serwisu" Dodatkowo podczas wypełniania danych podczas składania reklamacji pomyliłem numer. Napisałem maila, żeby poprawili i podałem właściwy. Odpisali "ok"  3 dzień numeru nie zmienili. Kontakt taki, że jak coś napiszę do nich do cud jak dostanę odpowiedz chociażby w jednym słowie. Zapytałem ich ile może trwać rozpatrzenie reklamacji. Poprosili mnie o numer rma. Wysłałem numer rma i odpowiedzi już nie dostałem. Powoli zaczynam żałować ze wydałem tyle kasy na niesprawny sprzęt i jeszcze teraz będe czekał do wakacji aż coś zdziałają...



    #12

    Ziem

    Ziem

      Użytkownik

    • Użytkownik
    • 95 postów
    • Kamera: Hero 4 Silver

    Skoro szukałeś to pewnie wiesz, że czasami trzeba ich trochę pomęczyć i się przypominać.

     

    Mi na większość maili odpisywali w ciągu 24h, czasami były to maile w stylu "ok, pozdrawiam" i tyle. Tak czy siak wszystko poszło sprawnie i bez żadnych problemów.




    Wróć do GoPro Hero4 · Następny nieczytany temat →