Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

go pro 4 black Quick capture

Quick capture

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1

Krzysztof

Krzysztof

    Newbie

  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Miejscowość:wejherowo
  • Kamera: go pro hero 4
  • Karta pamięci: sandisk 649GB

Witam jestem nowy na forum i początkującym urzytkownicem kamery go pro hero4 black.

Mam problem z ustawieniem funkcji "Quick capture"

kamera wyłączona naciskam przycisk "shuttter/select" jest ok kamera włacza się i nagrywa ale zawsze w trybie Video,

jedno naciśnięcie czy dwu sekundowe przytrzymanie przycisku nic niezmienia.

Proszę o rade jak ustawić aby kamera nagrywała "Time Lapse Video"  w trybie "Quick capture"

 

 



#2

mistrzCK

mistrzCK

    I'm a Pro!

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1792 postów
  • Miejscowość:Kielce
  • Kamera: H, H2, H3B, H3+S, H4B
  • Karta pamięci: Lexar, Adata, Toshiba 6x 32 GB

Cześć. Przedstaw się w odpowiednim dziale zgodnie z regulaminem.

Spróbuj przestawić opcję włączania z default (kamera) na timelapse. Opcje -> set up -> i pierwsza opcja służy do domyślnego włączania kamery w danym trybie.

Pozdrawiam 



#3

Krzysztof

Krzysztof

    Newbie

  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Miejscowość:wejherowo
  • Kamera: go pro hero 4
  • Karta pamięci: sandisk 649GB
Próbowałem tak jak mówisz ta opcja działa na przycisk "mode" wówczas kamera włączy się w żądanym trybie lecz nienagrywa, tym czasem zresetowałem kamere, też nic niepomogło, dziwne jest że zapamiętuje ustawioną rozdzielczość, kiedy przytrzymam przycisk "shuttter/select"  ok 3-4 sekundy włacza się opcja "multi shot" i jest ten sam obiaw jak przy video. wygląda to ta że "Quick capture"  po włączeniu Video czy Multi shot wybiera automatycznie pierwszy tryb pomijając pozostałe, lecz ustawione rozdzielczości i reszta opcji pozostaje.

#4

martinio

martinio

    Newbie

  • Użytkownik
  • 12 postów
  • Kamera: GoPro 4 Black
  • Karta pamięci: Samsung EVO 64GB (10)