Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

Pęknięta szybka obiektywu - obudowy. Wymienić?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1

leymann

leymann

    Newbie

  • Użytkownik
  • 14 postów

    Witam,

    przy twardym lądowaniu drona na betonie, uszczerbiła mi się ta szybka obiektywu, co domyślam się spowoduje przeciek wody, jeśli będę ją używał pod wodą. Moje pytanie brzmi, czy da się tą szybkę jakos wymieić? Jak wiadomo kamerkę da sie rozkręcić, więc to juz połowa sukcesu, na allegro do gopro 3+ i 4 można zakupić zestaw naprawczy, ale czy da się go wmontować do tej obudowy?

    Albo może ktoś z Was wie, gdzie kupię obudowę do tej kamerki, żebym sobie mógł wymieić sam?

    Przychodzi mi jeszcze rozwiązanie takie, żeby kupić zestaw naprawczy i wydłubać tą szybkę pękniętą i wkleić na jakiś mocny klej nową szybkę.

     

    Dodam, że pisałem do serwisu freeway i mi powiedzieli, że gwarancji to nie podlega, a części zamiennych nie mają, aby mi sprzedać sama obudowę. jedyne co mogą, to nową kamerke mi sprzedać ( co za Hu*owy serwis).

     

    Proszę Was o pomoc, kamerke kupiłem w sierpniu z myślą o nurkowaniu. :cry:  :cry:  :cry: 



    #2

    foxmen

    foxmen

      Newbie

    • Użytkownik
    • 2 postów
    • Miejscowość:wałbrzych
    • Kamera: GoPro Hero
    • Karta pamięci: Sandisk

    Podłączam się pod pytanie. Mam identyczny problem :(



    #3

    jacqu1916

    jacqu1916

      I'm a Pro!

    • Moderator
    • PipPipPipPip
    • 2381 postów
    • Miejscowość:Warszawa
    • Kamera: H3+B, H4B x 2
    • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB x 2
    Rozumiem że chodzi o obudowę? ??
    Nie sam obiektyw kamery ?

    Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

     facebook_icon30x30.jpg

     

      social-instagram-30x30.png

     

      youtube-icon-30x30.png


    #4

    leymann

    leymann

      Newbie

    • Użytkownik
    • 14 postów

      Dokładnie chodzi o samą obudowę.

      Powiem może co do tej pory udało mi się sutalić z serwisem, ponieważ jak powszechnie wiadomo w tym modelu lubią urywać się stopki z obudowy w związku z tym zapytałem w serwisie co się stanie w przypadku, gdy te stopki ponownie mi się urwą, albo zepsuje mi się coś innego np. elektronika, przyciski, zaczepy cokolwiek czy gwarancja będzie to obejmować. Powiedzieli mi że tak. Więc chyba będe czekał, aż mi się coś zepsuje i mam nadzieję, że wtedy wymienią na nową, w sumiem mam jeszcze 2 lata na to prawie


      • maystersztyk lubi to

      #5

      jacqu1916

      jacqu1916

        I'm a Pro!

      • Moderator
      • PipPipPipPip
      • 2381 postów
      • Miejscowość:Warszawa
      • Kamera: H3+B, H4B x 2
      • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB x 2
      Nie skumalem że chodzi o hero2014 to jest kłopot faktycznie, serwis nic nie poradzi na to, niestety ale jest to jednorazówka

      Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

      Użytkownik jacqu1916 edytował ten post 14 grudzień 2015 - 23:34

       facebook_icon30x30.jpg

       

        social-instagram-30x30.png

       

        youtube-icon-30x30.png


      #6

      foxmen

      foxmen

        Newbie

      • Użytkownik
      • 2 postów
      • Miejscowość:wałbrzych
      • Kamera: GoPro Hero
      • Karta pamięci: Sandisk

      U mnie wyglada to tak.

       

      najbardziej irytująca jest ta kropka, którą widac na nagraniach :(



      #7

      leymann

      leymann

        Newbie

      • Użytkownik
      • 14 postów

        Ja mam cos podobnego tylko w rogu, na szczęście nie widać tego na nagraniach, dzisiaj byłem u szklarza ;) powiedział, że bez problemu może dociąć mi taką szybkę, natomiast sprawę przyklejenia muszę się zając sam, mam jednak obawy co do ingerencji w obudowę, mianowicie, czy jeśli wymienię szybkę sobie sam w sposób dobry, to czy później serwis nie będzie się czepiał przy ewentualnych reklamacjach, że sam sobie grzebałem przy obiektywie itd. nie orientujecie się może?

         

        Drugie pytanko, czy znacie może jakiś klej, który przyklei tą szybkę do tworzywa w sposób szczelny do 40m? ;)



        #8

        mistrzCK

        mistrzCK

          I'm a Pro!

        • Użytkownik
        • PipPipPipPip
        • 1919 postów
        • Miejscowość:Kielce
        • Kamera: H, H2, H3B, H3+S, H4B
        • Karta pamięci: Lexar, Adata, Toshiba 6x 32 GB

        Nie bawcie się w naprawy i szklarzy!

        Ludzie. Kamera jest sportowa? Gwarancja jest? Wysyłać na gwarancji niech wymieniają.

        Nikt im nie kazał sprzedawać kamery zintegrowanej z obudową, tak wymienili by samą obudowę. Tu niech się martwią.

        Opisać, że jak np kamera sportowa mogła się uszkodzić po upadku z metra.

        Pozdrawiam 


        • maystersztyk lubi to

        #9

        kusiaczek

        kusiaczek

          Newbie

        • Użytkownik
        • 9 postów

          Przecież to śmiech na sali jak urwie się stopka to uwzględniają a jak już szybka od obiektywu to nie.

          Masz gwarancje wysyłaj.



          #10

          leymann

          leymann

            Newbie

          • Użytkownik
          • 14 postów

            Pisałem już maile do serwisu, wysyłałem im zdjęcia uszkodzenia i nie mam szans na wymianę kamerki na nową, bądź naprawę. Powiedzieli, że uszkodzenie w wyniku zdarzenia losowego lub niewłaściwego użytkowania, a uszkodzenie obudowy do takiego się kwalifikuje nie obejmuje gwarancji i nawet nie mam co jej wysyłać do serwisu, bo i tak mi ją odeślą spowrotem. Powiedzieli mi, że miałem sobie wykupić dodatkowy pakiet gwarancyjny, gdzie kamerka byłaby ubezpieczona od zdarzeń losowych, pomijam już fakt, że koszt tego ubezpieczenia to równowartość kamerki.

             

            Póki co zabrałem się za naprawę we własnym zakresie, planuje zrobić z tego mały tutorialowy filmik i podziele się z tym na forum. Musze jeszcze tylko opracować metodę do pomiaru szczelności na głebokości 40m, tzn metode już mam wymyśloną, potrzebuje tylko stworzyć odpowiedni sprzęt



            #11

            mistrzCK

            mistrzCK

              I'm a Pro!

            • Użytkownik
            • PipPipPipPip
            • 1919 postów
            • Miejscowość:Kielce
            • Kamera: H, H2, H3B, H3+S, H4B
            • Karta pamięci: Lexar, Adata, Toshiba 6x 32 GB

            A że tak spytam do kogo pisałeś?



            #12

            leymann

            leymann

              Newbie

            • Użytkownik
            • 14 postów

              Freeway'a moją poprzednio uszkodzona kamerkę też do nich wysyłałem, ale wtedy już w mailach powiedzieli mi, że gwarancja obejmuje to uszkodzenie i wymienią mi na nową. Tak też się stało. Tutaj powiedzieli od razu, że gwarancja tego nie obejmuje i nie mam nawet po co wysyłać tej kamerki, bo i tak odeślą mi ją spowrotem.



              #13

              Michal

              Michal

                Alpha i Omega

              • Senior Moderator
              • PipPipPipPipPip
              • 5194 postów
              • Miejscowość:Polska
              • Kamera: Hero 3
              • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)

              1. Sprawdz serwis kamer gopro warszawa - googlnij sobie i zapytaj co oni na to?

               

              2. Czy wpływa to jakoś na jakość obrazu?

               

              3. Podeślij fotki - obrazujące to wydarzenie i jego efekty.

               

              4. To samo będzie z session to są jednorazówki :)



              #14

              mistrzCK

              mistrzCK

                I'm a Pro!

              • Użytkownik
              • PipPipPipPip
              • 1919 postów
              • Miejscowość:Kielce
              • Kamera: H, H2, H3B, H3+S, H4B
              • Karta pamięci: Lexar, Adata, Toshiba 6x 32 GB
              Napisz ze kamera sportowa wypadła z ci z kieszeni na chodnik. Jeśli jest sportowa to jakim cudem się mogła uszkodzić.
              To oni cie powinni przepraszać że bubla sprzedali, a nie ty się ich prosić.
              Pozdrawiam

              Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

              #15

              Michal

              Michal

                Alpha i Omega

              • Senior Moderator
              • PipPipPipPipPip
              • 5194 postów
              • Miejscowość:Polska
              • Kamera: Hero 3
              • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)

              i jak się sprawa toczy? Co na to freeway?