Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

Problem ze zgrywaniem plików na komputer po aktualizacji


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1

Yumeka

Yumeka

    Newbie

  • Użytkownik
  • 21 postów
  • Kamera: GoPro Hero 3+ Black Edition
  • Karta pamięci: SanDisk 16GB (10)

Chciałam dzisiaj nagrać kilka krótkich materiałów, ale zanim się za to zabrałam połączyłam się przez wifi z kamerą, żeby zobaczyć sobie na ekranie telefonu podgląd kadru. Po odpaleniu appki GoPro wyskoczyło pytanie, czy chcę zaktualizować oprogramowanie, więc długo się nad tym nie zastanawiając wybrałam "ok". Kamera dość długo miała mrugający napis "updating", zaniepokoiło mnie to, więc zgodnie z radami znalezionymi w sieci wyjęłam akumulator. Po włożeniu go kamera nadal zachowywała się tak, jak wcześniej, ale niedługo potem wreszcie ujrzałam "update complete" ;). Wszystko wydawało się być w porządku, dopóki nie usiadłam do komputera by zgrać pliki :/. Na kilka filmów i zdjęć, udało się zgrać tylko 2 filmy. Przy pozostałych plikach wyskakuje błąd:

 

Błąd kopiowania pliku lub folderu

Operacja We/Wy została przerwana z powodu zakończenia wątku lub żądania aplikacji.

 

Co zrobić w takiej sytuacji? Przywrócić jakoś stare oprogramowanie?

 

Dodam, że kamera to 3+ BE, wcześniej miała oprogramowanie 3.0 a po aktualizacji 03.03

 

19.12.15

Usunęłam wszystkie pliki z kamery, nagrałam nowy materiał, teraz w ogóle nie wyświetla się on w folderze po podłączeniu kamery do komputera :roll:.



#2

glazbiker

glazbiker

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 67 postów
  • Miejscowość:Piaseczno
  • Kamera: gopro hero 3+
  • Karta pamięci: sandisk 16gb

Używałem czytnika kart ale z ciekawości sprawdziłem połączenie przez kabel i mam podobny problem. Pisałaś do free way?



#3

Yumeka

Yumeka

    Newbie

  • Użytkownik
  • 21 postów
  • Kamera: GoPro Hero 3+ Black Edition
  • Karta pamięci: SanDisk 16GB (10)

A jakiego systemu operacyjnego używasz? Ja jeszcze jadę na XP, po podłączeniu kamery kablem do komputera z Windows 10 wszystko było w porządku, chociaż nie robiłam zbyt wielu prób, więc trudno stwierdzić. W każdym razie pomyślałam sobie, że to może wina oprogramowania komputera. Szkoda, że mój czytnik kart nie działa, sprawdziłabym wtedy, jak to u mnie wygląda :/.

 

Tak, pisałam do nich. Mówili, że jeszcze nie spotkali się z takim problemem i zaproponowali, żebym wysłała im kamerę, to sprawdzą o co chodzi. Radzili też nie kombinować z wgrywaniem starego oprogramowania (nie mogłam znaleźć w sieci poprzedniej wersji, więc zainstalowałam 1.04 i wszystko wróciło do normy), bo producent tego nie zaleca, więc na nowo wgrałam tą najnowszą wersję (3.03) i czekam teraz na maila z informacją, czy moja gopro jest "od nich", jeśli tak to ją przyjmą na gwarancji.

Pisałam też bezpośrednio do GoPro, ale jeszcze nic nie odpowiedzieli.



#4

glazbiker

glazbiker

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 67 postów
  • Miejscowość:Piaseczno
  • Kamera: gopro hero 3+
  • Karta pamięci: sandisk 16gb

mam windows 7



#5

Michal

Michal

    Alpha i Omega

  • Senior Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 5178 postów
  • Miejscowość:Polska
  • Kamera: Hero 3
  • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)

A czy ścieżka pliku zawiera polskie znaki?
Choć to akurat dotyczy bardziej programu GoPro na kompie.



#6

Yumeka

Yumeka

    Newbie

  • Użytkownik
  • 21 postów
  • Kamera: GoPro Hero 3+ Black Edition
  • Karta pamięci: SanDisk 16GB (10)

Skoro windows 7 to wydaje mi się, że to chyba jednak nie kwestia komputera...

 

Co do ścieżki, nie wiem, bo po podłączeniu do mojego komputera w folderze z kamerą nie wyświetlają się żadne pliki. Jak będę mieć dostęp do kompa z windows 10, to sprawdzę.



#7

jacqu1916

jacqu1916

    I'm a Pro!

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 2381 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: H3+B, H4B x 2
  • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB x 2
Niestety jest z problem z 3+ po ostatniej aktualizacji i ten problem jest dość powszechny rozwiązaniem jest zainstalowanie starego softu
Już był taki temat na forum poszukajcie go

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

 facebook_icon30x30.jpg

 

  social-instagram-30x30.png

 

  youtube-icon-30x30.png


#8

Yumeka

Yumeka

    Newbie

  • Użytkownik
  • 21 postów
  • Kamera: GoPro Hero 3+ Black Edition
  • Karta pamięci: SanDisk 16GB (10)

Eh... no i niestety okazało się, że moja kamera nie jest z polskiej dystrybucji, więc z ewentualnym sprawdzeniem co jest nie tak będzie jednak trochę zachodu :/.

 

Zanim napisałam tutaj w sprawie problemu przeszukiwałam forum, żeby znaleźć coś podobnego, ale na nic nie trafiłam. Czy tam był jakiś link do pobrania wersji 3.00? Pytałam Free Way czy dysponują takowym, ale mówili, że nie (to jakby ktoś był ciekaw). W sieci znalazłam tylko 1.04 i radzono mi z niego nie korzystać, bo ponoć można w ten sposób uszkodzić sprzęt.



#9

glazbiker

glazbiker

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 67 postów
  • Miejscowość:Piaseczno
  • Kamera: gopro hero 3+
  • Karta pamięci: sandisk 16gb

Tak mi napisali:

Witam.
Nowe oprogramowanie celowo wprowadza zmianę w możliwości zgrywanie plików z kamery. Downgrade oprogramowania jest niezalecany przez producenta i może przyczynić się do trwałego uszkodzenia kamery.
Poniżej linki objaśniające jak powinno działać połączenie kamery z komputerem i na jakim systemie:
Dla Windows 8:

Dla Windows 7:

Dla systemu iOS:

 

Tylko, że mi i tak nie widzi plików przez kabel...



#10

jacqu1916

jacqu1916

    I'm a Pro!

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 2381 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: H3+B, H4B x 2
  • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB x 2
Pisz do nich dalej ich trzeba męczyć

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Użytkownik jacqu1916 edytował ten post 29 grudzień 2015 - 20:56

 facebook_icon30x30.jpg

 

  social-instagram-30x30.png

 

  youtube-icon-30x30.png


#11

glazbiker

glazbiker

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 67 postów
  • Miejscowość:Piaseczno
  • Kamera: gopro hero 3+
  • Karta pamięci: sandisk 16gb

Już parę wątków na ten temat przeczytałem więc od razu odpisałem. Tylko zastanawiam się czy ewentualna wymiana na hero 4 s mnie zadowala skoro z tego co czytam mam jeden z niewielu egzemplarzy hero 3+, który naprawdę się nie psuje i nie mam z nim problemów...



#12

jacqu1916

jacqu1916

    I'm a Pro!

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 2381 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: H3+B, H4B x 2
  • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB x 2
Ja trochę żałuję że sprzedałem 3+
Co nie znaczy że nie jestem zadowolony z 4

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Użytkownik jacqu1916 edytował ten post 29 grudzień 2015 - 21:39

 facebook_icon30x30.jpg

 

  social-instagram-30x30.png

 

  youtube-icon-30x30.png


#13

Michal

Michal

    Alpha i Omega

  • Senior Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 5178 postów
  • Miejscowość:Polska
  • Kamera: Hero 3
  • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)

Więc czemu żałujesz? Ja nadal trzymam się dzielnie Hero 3 bez plusów :P



#14

jacqu1916

jacqu1916

    I'm a Pro!

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 2381 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: H3+B, H4B x 2
  • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB x 2
Czemu ?
Bo bym miał teraz 3 kamery :)

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

 facebook_icon30x30.jpg

 

  social-instagram-30x30.png

 

  youtube-icon-30x30.png



Wróć do GoPro Hero3+ · Następny nieczytany temat →