Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

Nowa kamera - uszkodzona ? SJ5000


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1

dawwol

dawwol

    Newbie

  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Miejscowość:Racibrz
  • Kamera: sjcam 5000
  • Karta pamięci: 64

Witam Wszystkich.

Trafiłem na forum przypadkowo, ale mam nadzieje, że mi pomożecie.

 

Dziś dotarła do mnie paczka z kamerą SJCAM 5000.

Nie dość, że okazało się że nie ma dodatkowej baterii to jeszcze teraz, gdy usiadłem na spokojnie i chciałem ją sprawdzić - okazuje się że nie działa tak jak powinna.

 

Kamera po włączeniu zachowuje sie jakby była uszkodzona kamera ? Tutaj link do sytuacji

Czy ktoś spotkał się kiedyś z podobnym przypadkiem ?

Robiłem juz reset, ustawienia fabryczne ale to chyba na nic.

Po podłączeniu kamery przez wifi widok taki sam.

 

Kamera raczej do odesłania czy macie jakies pomysły na tą sytuacje ?

 

Pozdrawiam



#2

jacek00

jacek00

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 114 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: GoPro Hero 4 Silver
  • Karta pamięci: Samsung 32 GB UHS-1
Nic nowego. Moja SJCam 4000 też była uwalona od nowości. I tak raz za razem. Wyleczyłem się z kamerek tej firmy. Chciałem mieć tanio to miałem. Dobrze, że finalnie sprzedawca zwrócił pieniądze.

#3

otwieracz

otwieracz

    Newbie

  • Użytkownik
  • 18 postów
  • Miejscowość:Gorzów Wlkp.
  • Kamera: GoPro Hero +
  • Karta pamięci: microSDHC Samsung 32GB (10)

Co prawda ja miałem udoskonalony model SJ5000 z WiFi ale również potwierdzam problemy z jakością. Ciągłe zawiechy i problemy z zapisem materiału. Jako że traktowałem ten sprzęt wyłącznie jako zabawkę, to nie bawiłem się w reklamacje tylko szybko kupiłem GoPro. Zabierać na jakiś super wypad SJCAM-a, nawet po naprawie gwarancyjnej to byłoby dla mnie za duże ryzyko. Mają co poprawiać, ale idą w dobrym kierunku. Im większa konkurencja na rynku tym lepiej dla nas dlatego trzeba im kibicować.



#4

Michal

Michal

    Alpha i Omega

  • Senior Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 5194 postów
  • Miejscowość:Polska
  • Kamera: Hero 3
  • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)

Padła matryca - gwarancja amen. 



#5

dawwol

dawwol

    Newbie

  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Miejscowość:Racibrz
  • Kamera: sjcam 5000
  • Karta pamięci: 64

Padła matryca - gwarancja amen. 

Jak to gwarancja amen ?

Odesłałem właśnie dziś kamerke, ale mam nadzieje że nie będzie problemów z reklamacją i wymianą/zwrotem gotówki.



#6

Michal

Michal

    Alpha i Omega

  • Senior Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 5194 postów
  • Miejscowość:Polska
  • Kamera: Hero 3
  • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)

Amen.



#7

dawwol

dawwol

    Newbie

  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Miejscowość:Racibrz
  • Kamera: sjcam 5000
  • Karta pamięci: 64

Jestem po rozmowie ze sprzedawcą z Allegro.

 

Próbował wmówić mi na początku, że to ja zalałem matryce, a później że odesłałem mu w ogóle nie tą kamere którą mi przysłał. Paranoja jakaś. Kamere dostałem nową, włączyłem do ładowania, wieczorem usiadłem żeby sprawdzić jak nagrywa  - a tu takie oszczerstwa.

 

Morał i nauczka na przyszłość. Zaraz po odbiorze nagrać procedure otwierania paczki, jak i sprawności produktu. Pomine to, że nie dosłano mi też drugiej baterii, która miała być dołączona do zestawu.

 

Mam nadzieje, że jutro dostane sprawny produkt i z dodatkową baterią ;)



#8

jacqu1916

jacqu1916

    I'm a Pro!

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 2381 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: H3+B, H4B x 2
  • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB x 2
To samo kupisz u chińczyka za 1/3ceny i masz pewność że jak coś będzie nie tak oddają kasę trochę inne podejście do klienta

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
  • Ziem lubi to

 facebook_icon30x30.jpg

 

  social-instagram-30x30.png

 

  youtube-icon-30x30.png