Skocz do zawartości


"); //]]>
Zdjęcie

GoPro Hero 4 Black - Live Stream [dwa pytania]


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1

smerfwwot

smerfwwot

    Newbie

  • Użytkownik
  • 31 postów
  • Miejscowość:Niepokuryk
  • Kamera: GoPro Hero 4 Black

Czesc

Od razu zaznacze, ze jestem totalnie zielony w tych tematach. Do rzeczy: calosc dotyczy GoPro Hero 4 Black oraz smartfona Samsung Galaxy S5

1. Jak wiadomo kamere GoPro Hero 4 Black mozna obslugiwac za pomoca smartfona (w moim przypadku BEDZIE to Samsung Galaxy S5).

Mozemy wlaczac/wylaczac kamere, nagrywac i wrzucac material w siec (link o takiej mozliwosci ponizej).

 

06:45 - mowa o mozliwosci obslugi kamery za pomoca smartfona
07:55 - aplikacja dla smartfona do obslugi kamery
08:55 - mowa o mozliwosci obejrzenia na smartfonie nagranego na kamerze filmu oraz jego upublicznienia. Niestety nigdzie w filmie autor nie wspomina o obrobce obrazu na smarcie

Pytanie brzmi - czy istnieje mozliwosc poddania obrobce obrazu (nagranego na GoPro) na smartfonie i wrzucenie go pozniej w siec?

Czyli: nagrywam film GoPro > wrzucam go na smartfona > na smartfonie w programie pokroju Windows Movie Maker obraz poddaje lekkiej obrobce (wyciecie scen, dodanie jakiegos efektu rozjasnienia na poczatku filmu i zaciemnienia na koncu, dodanie jakiegos napisu i wszystko) > zapisuje plik i wrzucam go na YouTube

Czy jest taka aplikacja czy cos podobnego, co to umozliwi? Czy jedyny sposob to obrobka filmu na PC lub laptopie?

2. Chat na zywo. Za pomoca samego smartfona jest to mozliwe.

 

2w1y5qh.jpg

Pytanie brzmi - czy jest mozliwe nadawanie obrazu na zywo w sieci poprzez kamere GoPro Hero 4 Black za posrednictwem smartfona (jakas odpowiednia aplikacja)?

Dla jasnosci: Jestem nad jeziorem > odpalam smartfona > uruchamiam GoPro za pomoca smartfona > loguje sie np na youtube/facebook i zalaczam czat na zywo - obraz jest nagrywan GoPro i przesylany bezposrednio za posrednictwem smartfona do sieci