Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

Problem z Go Pro


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1

Majka11

Majka11

    Newbie

  • Użytkownik
  • 6 postów
    chłopaki moja kamera go pro zaczęła mi kręcić takie filmy i robić takie zdjęcia jak na foto takie dziwny kolory itd to miga przeskakuje , czasami widać fajnie czasami prawie nic tylko kolory tęczy
    wcześniej na karcie był wirus ale wyleczyłem Esetem i sformatowałem kartę z kompa i z kamery i dalej to samo
    wiecei może co to kamera się popsuła czy ten wirus ?
    inna karta i na innym kompie dalej to samo :evil:

    Załączone pliki

    • Załączony plik  GOPR1063.JPG   130,35 KB   117 Ilość pobrań
    • Załączony plik  GOPR1063.JPG   130,35 KB   117 Ilość pobrań


    #2

    ruti

    ruti

      Ekspert

    • Użytkownik
    • PipPip
    • 323 postów
    • Miejscowość:Stalowa Wola
    • Kamera: GoPro Hero 3 Black
    • Karta pamięci: 64
    nie podoba mi sie to, przegrzany procek w kamerze?
    zrob moze hard reset kamery
    "Kolarstwo to jedna z najtrudniejszych dyscyplin sportu. Nawet najgorszy kolarz jest wciąż wybitnym sportowcem" [Marco Pantani]

    #3

    Majka11

    Majka11

      Newbie

    • Użytkownik
    • 6 postów
      kupiłem używkę
      chodziła wszystko ok tzn ze 2 filmiki nagrałem żeby spr
      z miesiąc w szafce leżała teraz zabrałem do Poznania i takie rzeczy mi wychodzą
      trochę lipton bo ani gwarancji ani nic :cry:
      rozumiem że mam zrobić to :

      tyle że to jest dla 3 a ja mam 1

      #4

      Majka11

      Majka11

        Newbie

      • Użytkownik
      • 6 postów
        halo nikt nie wie ocb ?

        #5

        Filonnet

        Filonnet

          Administrator

        • Admin
        • 625 postów
        • Miejscowość:Poznań
        • Kamera: GoPro Hero3 Black Edition
        • Karta pamięci: Sandisk, 64GB, (10)
        napisz moze do producenta... albo do dystrybutora (freeway)

        FORUM | |    |

         


        #6

        Majka11

        Majka11

          Newbie

        • Użytkownik
        • 6 postów

          napisz moze do producenta... albo do dystrybutora (freeway)

          czyli dokładnie gdzie ? i co
          udało mi sie dowiedzieć że niestety kamera z Uk przyjechała

          #7

          Filonnet

          Filonnet

            Administrator

          • Admin
          • 625 postów
          • Miejscowość:Poznań
          • Kamera: GoPro Hero3 Black Edition
          • Karta pamięci: Sandisk, 64GB, (10)
          gdzie?



          co?

          to samo co w poście

          do producenta musiałbyś już po angielsku, ale to najwyżej jak Ci freeway nie pomoże.

          FORUM | |    |

           


          #8

          Majka11

          Majka11

            Newbie

          • Użytkownik
          • 6 postów

            Witam,

            Prawdopodobnie procesor ma kłopot z przetworzeniem obrazu. Nie zaszkodzi sprawdzić czy nie ma updatu firmwaru kamery. Jeżeli to nic nie pomoże to pozostaje reklamacja. Prowadzimy serwis gwarancyjny kamer zakupionych za pośrednictwem naszej dystrybucji. Reklamację można złożyć w miejscu zakupu. Istnieje także możliwość przesłania reklamacji bezpośrednio do nas na adres ze stopki po uprzednim przesłaniu nr seryjnego/kopii dowodu zakupu kamery.


            odzew
            czyli nic co mi może pomóc

            #9

            Filonnet

            Filonnet

              Administrator

            • Admin
            • 625 postów
            • Miejscowość:Poznań
            • Kamera: GoPro Hero3 Black Edition
            • Karta pamięci: Sandisk, 64GB, (10)
            A sprawdzałeś może aktualizacje oprogramowania tak jak pisali ? Nie zaszkodzi spróbować.

            FORUM | |    |

             



            Wróć do GoPro Hero1 · Następny nieczytany temat →