Współczuję. Też od tego sprzedawcy kiedyś miałem SJCAm. Pierwsza była rozwalona już po wyjęciu z pudełka. Odesłałem i niby wymienił, tylko że do mnie przyszło dokładnie to samo, czyli moja kamerka - a zapewniał mnie że osobiście sprawdzał i że to niemożliwe, a potem się okazało że to błąd pracownika. Więc już drugi raz reklamowałem i odesłałem i przysła kolejna i znów padła. Ani razu ten sprzedawca nie chciał wymienić, tak jak chciałem, kamery na nową tzn ze wszystkimi akcesoriami, na całkowicie nową tak jak robi to freeway. Za każdym razem wymieniał na naprawianą sztukę a tego pewnie ma sporo.
Mi się cierpliwość skończyła, bo kamerki od niego ciągle się psuły, i chciałem zwrot pieniędzy. Jego odpowiedź była taka, że nie zwróci bo kamerka ma uszkodzenie mechaniczne i generalnie abym się bujał - dwa razy wcześniej wymieniał i mu nie przeszkadzały te same uszkodzenia, za każdym razem reklamowałem guziki boczne które po prostu się wyłamywały i przestawały działać. Finalnie po małych bojach i udowodnieniu mu jak bardzo jest w błędzie, zwrócił pieniądze i to był mój koniec przygody z badziewiem pod tytułem Sjcam i z tym sprzedawcą.