Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

SJ4000 - awaria kamery


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1

Shaddy

Shaddy

    Newbie

  • Użytkownik
  • 24 postów
  • Kamera: SJCAM SJ4000
  • Karta pamięci: Samsung EVO 32GB

Witam, dziś rano przy kręceniu filmu nagle ekran kamery zgasł i przestała reagować na cokolwiek. Jedynie udaje się ją włączyć, ale bez charakterystycznego logo powitalnego (ekran czarny) i dźwięku. Jedynie pali się niebieska dioda z boku ekranu i żółta na górze obok klawisza OK. 

Ktoś się już z czymś takim spotkał i wie jak pomóc czy tylko reklamacja?

Jestem aktualnie na nartach i nie ukrywam, że by mi się przydała...  :wacko:

 

 



#2

Michal

Michal

    Alpha i Omega

  • Senior Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 5194 postów
  • Miejscowość:Polska
  • Kamera: Hero 3
  • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)

Gwarancja PL?



#3

Shaddy

Shaddy

    Newbie

  • Użytkownik
  • 24 postów
  • Kamera: SJCAM SJ4000
  • Karta pamięci: Samsung EVO 32GB
Tak, sklep z Łasku, bodajże mix-foto.

#4

jacek00

jacek00

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 114 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: GoPro Hero 4 Silver
  • Karta pamięci: Samsung 32 GB UHS-1
Współczuję. Też od tego sprzedawcy kiedyś miałem SJCAm. Pierwsza była rozwalona już po wyjęciu z pudełka. Odesłałem i niby wymienił, tylko że do mnie przyszło dokładnie to samo, czyli moja kamerka - a zapewniał mnie że osobiście sprawdzał i że to niemożliwe, a potem się okazało że to błąd pracownika. Więc już drugi raz reklamowałem i odesłałem i przysła kolejna i znów padła. Ani razu ten sprzedawca nie chciał wymienić, tak jak chciałem, kamery na nową tzn ze wszystkimi akcesoriami, na całkowicie nową tak jak robi to freeway. Za każdym razem wymieniał na naprawianą sztukę a tego pewnie ma sporo.

Mi się cierpliwość skończyła, bo kamerki od niego ciągle się psuły, i chciałem zwrot pieniędzy. Jego odpowiedź była taka, że nie zwróci bo kamerka ma uszkodzenie mechaniczne i generalnie abym się bujał - dwa razy wcześniej wymieniał i mu nie przeszkadzały te same uszkodzenia, za każdym razem reklamowałem guziki boczne które po prostu się wyłamywały i przestawały działać. Finalnie po małych bojach i udowodnieniu mu jak bardzo jest w błędzie, zwrócił pieniądze i to był mój koniec przygody z badziewiem pod tytułem Sjcam i z tym sprzedawcą.
  • Michal lubi to

#5

Shaddy

Shaddy

    Newbie

  • Użytkownik
  • 24 postów
  • Kamera: SJCAM SJ4000
  • Karta pamięci: Samsung EVO 32GB
No to mnie nie pocieszyłeś. Wniosek jednak z tego taki że od razu trzeba iść w temat zwrotu kasy i tyle.
Dzięki za pomoc.
P.S. Po jaki czasie od zakupu reklamowaleś kamerę?
Swoja drogą to ponoć przyciski padały masowo od tych topornych guzików w obudowie wodoodpornej. Później je poprawili na takie jak w gopro.

#6

jacek00

jacek00

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 114 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: GoPro Hero 4 Silver
  • Karta pamięci: Samsung 32 GB UHS-1
Ja reklamowałem już zaraz po odebraniu :-D Kamera miała rozwalone guziki już po wyjęciu z pudełka. Co najciekawsze to sprzedawca po tylu reklamacjach tego samego nadal wmawiał mi, że to wyjątkowy przypadek :-D

Edit: przypomniało mi się. Pierwsza kamera prócz rozwalonych guzików miała jeszcze skopany balans bieli. W świetle sztucznym wszystko było niebieskie. Sprzedawca mi odesłał ta samą sztukę (niby nową) a wgrał tylko nowy soft, który nic z balansem nie poprawił.

#7

Shaddy

Shaddy

    Newbie

  • Użytkownik
  • 24 postów
  • Kamera: SJCAM SJ4000
  • Karta pamięci: Samsung EVO 32GB

Ok dziękuję za info. Wysłałem własnie informację do sklepu, zobaczymy co napiszą. Dam znać jak się sprawa skończy. 



#8

Shaddy

Shaddy

    Newbie

  • Użytkownik
  • 24 postów
  • Kamera: SJCAM SJ4000
  • Karta pamięci: Samsung EVO 32GB

Jako ciekawostkę podam, że mamy dziś 22 czerwca, a firma MIXFOTO nadal nie oddała mi kamery. Piszą co chwilę jakieś bzdury. Że serwis czeka na części, że paczka z kamerami wraca z Chin i zaraz będzie itd. W poniedziałek składam pozew przeciwko nim do sądu.