Zazdraaaaszczam ;>....
miałeś odpaloną stabilizację obrazu?
tak, stabilizacja włączona
Jedyny plus na rzecz GP obecnie to serwis i podejście do serwisowania sprzętu.
Nie wiem jak z serwisem GoPro ( kolega wyżej pisał że jest niezadowolony ) natomiast ja pobronie SONY. Moja HDR-AS15 wyłaczała sie przy mocnych kraksach. Wysłałem i po 10 dniach miałem sprawną kamerkę. Żadnych problemów.
Co do optycznej stabilizacji w x3000 to mam nadzieje że będzie ona juz standardem. W zasadzie w sportowych kamerkach to najważniejsza rzecz. Co z tego że będe miał 8K jak obraz w czasie akrobacji będzie skakał,a po kompresji na YT nic z tej jakości nie zostanie.
Ja bym tam nie kupował. 11% negatywnych reszta pozytywnych to pewnie pisane dla ściemy.
W dodatku jakość tego sklepu i opis dają wiele do życzenia. Sprzedają samą kamerę bez pilota ( i obudowy).
Tutaj kolejny przykład takiego sklepu który mocno budzi wątpliwości :
Podejrzany sklep o którym nie znajdziesz żadnych informacji w internecie.
Lepiej uważać.