Skocz do zawartości


"); //]]>
Zdjęcie

Zwrot kamerki


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1

unnormal

unnormal

    Newbie

  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Miejscowość:Lublin
  • Kamera: Manta
  • Karta pamięci: 16 GB

Siema.  Mam pewien problem, mianowicie mój brat kupił ostatnio tanią kamerę,,sportową za 100 zł'' a'la Go Pro... Wygląd, opakowanie - super. 150 stopni szerokość obiektywu, 5 mpx  itd. itd. -  brzmiało ciekawie. Sam rok wcześniej kupiłem  kamerę sportową ( tańszą wersję sj 4000)  i używałem jej jako samochodowy wideorejestrator  o podobnych parametrach technicznych na pudełku  co ta manta,  więc wzięliśmy ją w ciemno.  Tyle że jak się okazało w sj 4000 kupionej rok temu parametry w pudełku mniej więcej zgadzały się z rzeczywistością, a w Mancie........ To jest tragedia, wideorejestrator za 30 zł z Auchan nagrywał w podobnej jakości.. Filmy tną się, nić nie widać. Pojechaliśmy dzisiaj żeby to zwrócić, ale jak się dowiedzieliśmy sklep nie przyjmuje zwrotów przy zakupie osobiście. Mam teraz pytanie czy nie ma żadnej możliwości zwrócić tego badziewia? Przecież tak nie może być...  To jest zwykłe oszustwo.  Okej, co prawda wszędzie jest napisane że to ten  model, ale  żadne dane z pudełka nie zgadzają się z rzeczywistością więc zwrot powinien być możliwy moim zdaniem bo wyszło na to że zostaliśmy oszukani.. Jak to jest?  ( kamera nie 5 mpx. a zapewne VGA, obiektyw nie 150 stopni, a pewnie coś około 70)
 Miał kiedyś ktoś z Was taką sytuację? Nic nie da się z tym zrobić?
Z Góry Dzięki za odpowiedzi i sorry jeżeli  w złym miejscu.



#2

greku792

greku792

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 121 postów
  • Kamera: AEE MagiCam S50+
  • Karta pamięci: ADATA 16GB Kingston 4GB
Poczytaj i sam sobie odpowiedz



Wysłane z Sony Xperia Z3 za pomocą Tapatalka

Mój kanał na


#3

unnormal

unnormal

    Newbie

  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Miejscowość:Lublin
  • Kamera: Manta
  • Karta pamięci: 16 GB

Czyli wydaje mi się że reklamacja jest możliwa. ,,Warto jednocześnie przypomnieć, że inna jest sytuacja, gdy sprzedany towar okaże się wadliwy. W takim przypadku pierwszym krokiem jest reklamacja. Konsument ma do wyboru dwa tryby reklamacyjne: gwarancję i odpowiedzialność sprzedawcy za towar niezgodny z umową. '' 
 

Towar jest wadliwy, bo z umową moim zdaniem zgodny  z umową to on nie jest. Parametry kamery są zupełnie inne niż te podane w instrukcji, na pudełku itp. 
Dobrze mówię, czy  się jednak mylę?



#4

greku792

greku792

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 121 postów
  • Kamera: AEE MagiCam S50+
  • Karta pamięci: ADATA 16GB Kingston 4GB
Spróbuj, może sprzedawca przyjmie jako niezgodność. A sprawdzałeś jakość nagranego materialu (rozdzielczo) czu tylko określiłeś na oko że nagrany materiał ma złe parametry? Może coś w ustawieniach masz nie tak ustawione?

Wysłane z Sony Xperia Z3 za pomocą Tapatalka

Mój kanał na


#5

Michal

Michal

    Alpha i Omega

  • Senior Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 5264 postów
  • Miejscowość:Poland

Wiesz tutaj ciekawa sprawa. No po prostu za 100zł nie ma się co cudów spodziewać. Pisz jestem ciekaw jak to się skończy. Bo takie sprawy są zazwyczaj załatwiane dość indywidualnie. 


Raczej stąd znikam . . .


#6

unnormal

unnormal

    Newbie

  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Miejscowość:Lublin
  • Kamera: Manta
  • Karta pamięci: 16 GB

Co do tego że za 100 zł cudów nie ma co się jakościowo spodziewać to byłem na to przygotowany ( w sumie mój brat). Ale zasugerował się tym że rok wcześniej kupiłem podobną kamerę ( podróbka sj4000) o teoretycznie takich samych parametrach, cenowo troszkę droższa ( 140 zł ). Tyle że tam  na oko jest 120 stopni  i jako wideorejestrator w pełni spełnia swoją rolę, a na TV jakość jest nienaganna.  Natomiast tutaj tragedia. Ekran ścina co chwile, jak stoję wszystko jest ok  ( nie ścina ), ale jak jakiś większy ruch czy coś ,  nagle zaczyna zacinać się pokazuje ekran przez 2 sekundy normalnie, potem zacina się i przewija 2 sekundy dalej, znowu zatnie i tak w kółko. Co do tych 150 stopni to też bujda.  Podróbka sj 4000  ma o niebo szerszy kąt widzenia niż to coś. Poz tym jak tylko odpala się filmik na  laptopie ( laptop roczny całkiem niezły więc to nie jego wina )  to przy odtwarzaniu widać piksele....  I teraz nie wiem czy reklamacja coś da. Brat już uznał że ją zostawi i niech leży, ale ja zastanawiam się czy nie trzeba przypadkiem czegoś z tym zrobić.  Jedynym słusznym rozwiązaniem jest wykłócanie się że to  oszustwo i kropka. Tylko boję się że jedyne co osiągnę to strata nerwów i czasu, a i tak nic z tego nie wyjdzie.



#7

Michal

Michal

    Alpha i Omega

  • Senior Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 5264 postów
  • Miejscowość:Poland

Próbuj się i kłuć. Nie masz nic do stracenia. 


Raczej stąd znikam . . .