Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

Dziwny błąd w czasie nagrywania GoPro Hero 5 Black


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1

melo7anthony

melo7anthony

    Newbie

  • Użytkownik
  • 11 postów
  • Miejscowość:Brenna
  • Kamera: GoPro Hero 5
  • Karta pamięci: Sandisk 64 GB

Witam, od czasu do czasu w moich nagraniach występuje dziwny błąd (występuje on powiedzmy raz na 4-5 nagrań), Pojawia się fioletowe "coś" ciężko mi w ogóle nazwać to jakoś konkretnie, dlatego nie mogę nic znaleźć na ten temat. Czy ktoś miał coś podobnego, bądź wie jak sobie z tym poradzić. Poniżej link do filmiku.

 



#2

Michal

Michal

    Alpha i Omega

  • Senior Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 5176 postów
  • Miejscowość:Polska
  • Kamera: Hero 3
  • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)

Serwis kamera do wymiany!



#3

melo7anthony

melo7anthony

    Newbie

  • Użytkownik
  • 11 postów
  • Miejscowość:Brenna
  • Kamera: GoPro Hero 5
  • Karta pamięci: Sandisk 64 GB

Zapomniałem dodać, że kamera nie była updatowana, zrobiłem to dopiero teraz wersja 1.55. Czy będzie to miało jakiekolwiek znaczenie? Czy faktycznie na pewno do wymiany?



#4

caraluch78

caraluch78

    Newbie

  • Użytkownik
  • 39 postów
  • Miejscowość:Polska
  • Kamera: GoPro HERO5Black, Karma grip
  • Karta pamięci: Sandisc 64GB

Serwis i załącznik z YouTube w formularzu umieść . "ps" stabilizacja włączona na danym filmie ?



#5

melo7anthony

melo7anthony

    Newbie

  • Użytkownik
  • 11 postów
  • Miejscowość:Brenna
  • Kamera: GoPro Hero 5
  • Karta pamięci: Sandisk 64 GB

tak, włączona. a co do serwisu to gdzie się zgłosić itp itd. Jak  w ogóle wygląda taka procedura. Sorry za pewnie bzdurne pytanie ale jestem w tym zielony.



#6

caraluch78

caraluch78

    Newbie

  • Użytkownik
  • 39 postów
  • Miejscowość:Polska
  • Kamera: GoPro HERO5Black, Karma grip
  • Karta pamięci: Sandisc 64GB

Tutaj masz wszystko . W opisie usterki opisz jak to wygląda bez ściemy :) i dołącz link z Video . Procedura jest dość profesjonalna . Jeżeli zatwierdzą reklamację po paru dniach , to następnie dostaniesz maila , że należy im wysłać sprzęt . Normalnie po 2 tygodniach nowy sprzęt będzie u Ciebie w domu ;)



#7

melo7anthony

melo7anthony

    Newbie

  • Użytkownik
  • 11 postów
  • Miejscowość:Brenna
  • Kamera: GoPro Hero 5
  • Karta pamięci: Sandisk 64 GB

Nie ma to znaczenia gdzie kupowałem kamerkę? ( Kupiona na allegro u tego użytkownika: 



#8

Michal

Michal

    Alpha i Omega

  • Senior Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 5176 postów
  • Miejscowość:Polska
  • Kamera: Hero 3
  • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)

RBL jest chyba partnerem Freewaya tak wiec spokojnie :)



#9

caraluch78

caraluch78

    Newbie

  • Użytkownik
  • 39 postów
  • Miejscowość:Polska
  • Kamera: GoPro HERO5Black, Karma grip
  • Karta pamięci: Sandisc 64GB
Na opakowaniu kamerki powinna być naklejka np.że pochodzi z polskiej dystrybucji freeway wówczas możesz reklamować sprzęt pod podanym powyżej linkiem .

#10

melo7anthony

melo7anthony

    Newbie

  • Użytkownik
  • 11 postów
  • Miejscowość:Brenna
  • Kamera: GoPro Hero 5
  • Karta pamięci: Sandisk 64 GB

No to będzie zonk, posiadam plastikowe pudełko, książeczki, fakturę, ale nie mam tego opakowania całego. Bez tej naklejki nie da się reklamować?



#11

jacek00

jacek00

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 114 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: GoPro Hero 4 Silver
  • Karta pamięci: Samsung 32 GB UHS-1

No to będzie zonk, posiadam plastikowe pudełko, książeczki, fakturę, ale nie mam tego opakowania całego. Bez tej naklejki nie da się reklamować?

Da się. Reklamuje się po numerze seryjnym. Pisz reklamacje do freeway

#12

melo7anthony

melo7anthony

    Newbie

  • Użytkownik
  • 11 postów
  • Miejscowość:Brenna
  • Kamera: GoPro Hero 5
  • Karta pamięci: Sandisk 64 GB

No i jeszcze jedno pytanko. Czy jeżeli zaakceptują moją reklamację to na pewno nową kamerę podeślą do 2 tygodni? 27 stycznia wyjeżdżam na narty no i muszę ją mieć ze sobą. Boję się żeby potem nie było, że nie wrócą jej do tego czasu.



#13

caraluch78

caraluch78

    Newbie

  • Użytkownik
  • 39 postów
  • Miejscowość:Polska
  • Kamera: GoPro HERO5Black, Karma grip
  • Karta pamięci: Sandisc 64GB
Pisz dziś . Zdążą . Ale nr seryjny musi odpowiadać numerowi z ich dystrybucji .


Wróć do GoPro Hero5 · Następny nieczytany temat →