Witam. Zamierzam kupić używane Go Pro jak w temacie. Kamerka była zakupiona rok temu w sklepie X-kom i ma jeszcze rok gwarancji. Czy ktoś miał styczność z tym sklepem, jak wygląda u nich naprawa gwarancyjna gdyby nie daj boże coś mi sie działo z kamerka?? Bo w internecie jest tyle samo dobrych co złych opini o tej firmie;/
Z góry dziękuje za pomoc
Go Pro Hero 4 Silver z X-kom
Rozpoczęty przez jachuzdw , 03 sty 2017 08:15
#1
Napisano 03 styczeń 2017 - 08:15
#2
Napisano 03 styczeń 2017 - 11:39
hej. reklamowałem u nich hero 4 (znany problem z helikopterem przy wifi). Generalnie firma załatwiła profesjonalnie sprawe, z tym że musisz wiedzie,c ze w przypadku reklamacji oni i tak wysyłaja kamere do freeway'a, Ja czekalem na wymiane ponad półtora miesiąca, oczywiście z winy freewaya, nie xkom.
W razie awarii, jeśli masz tylko dowód zakupu, możesz także reklamowac bezposrednio przez dystrybutora kamer gopro - Freeway, jak rownież wysłać kamerkę do głównej siedziby gopro na Europe - w Holandii (zabrzmi to dziwnie, ale jest to najszybszy sposó. Oczywiscie cały proces wymiany nic Cie nie będzie kosztował-reklamując ostatnim sposobem jedynie musisz znać troche angielski.
Inną sprawa jest, czy zaryzykujesz kupno hero 4, bo gopro wisi na wlosku bankructwa po nieudanej premierze drona karma i wycofaniu wszystkich sprzedanych egzemplarzy:/
pzdr
#3
Napisano 03 styczeń 2017 - 13:24
Nie wszystkie kamery od X-kom były z polskiej dystrybucji od Freeway.
Reklamacja w Holandii wcale nie jest najszybsza. Znane są problemy klientów reklamujacych właśnie w X-kom gdzie całość trwała nawet i miesiąc czasu.
Ta sama reklamacja bezposrednio we Freeway to raptem kilka dni
Reklamacja w Holandii wcale nie jest najszybsza. Znane są problemy klientów reklamujacych właśnie w X-kom gdzie całość trwała nawet i miesiąc czasu.
Ta sama reklamacja bezposrednio we Freeway to raptem kilka dni
#4
Napisano 03 styczeń 2017 - 14:33
no toż pisałem wyżej, że w xkomie reklamacja w moim przypadku trwała półtora miesiąca. Ale tlumaczyli się,że freeway opóźnia.
Druga reklamację zrobiłem w Holandii (hotpixele matrycy). całość trwała 5 dni ( nadanie, kurier do Holandii, wymiana i kurier do Polski, odbiór), moim zdaniem szybciej się nie da nawet przez freeway.
#9
Napisano 03 styczeń 2017 - 18:32
to ze wisieli na wlosku przed premierą h5, to chyba wszyscy wiedzą, wystarczy poczytać artykuły i zobaczyc kurs akcji. H5 okazała sie tylko takim liftingiem hero 4, burzę miał wywołac dron karma, no to teraz taka akcja z wycofywaniem wszystkich sprzedanych egzemplarzy. Do tego nie wiadomo ile tysiecy dronów w kontenerach, bo premiera w europie miała być teraz. wszystko na hasiok lub do generalnej przeróbki. miliony dolarów w plecy.
wystarczy posklejać fakty.
#10
Napisano 03 styczeń 2017 - 19:06
No właśnie raczej daleka droga do tego bym powiedział. W sensie jeszcze rok dwa nim to nastąpi. Zobacz na rynek - Masz iON i Contour. Obie firmy jako tako ogłosiły upadłość. Co ciekawsze Contour został kupiony choć mowa tutaj o prawie do marki i sprzęcie do sprzedania. Obecnie spółki niby się połączyły co ciekawsze contour w zasadzie nie istnieje. A iON wydał kamerkę Contoura 4k! Tylko pod własną marką. Nieżle ich wydmuchali swoją stroną.
Swoją stroną nie świadczy to w niczym o upadlości GoPro i nie ma odniesienia. Ale GoPro jako firma jest o wiele bardziej rozbudowanym organizmem niż powyższe firmy. Oby GoPro nie upadło bo nadal robią wiele rzeczy tak jak się w tym biznesie powinno. Praktycznie leżeli wcześniej a teraz dron wbił ich jeszcze w ziemię. Ale ja jestem dobrej myśli mimo wszystko.
#13
Napisano 04 styczeń 2017 - 10:49
N
Swoją stroną nie świadczy to w niczym o upadlości GoPro i nie ma odniesienia. Ale GoPro jako firma jest o wiele bardziej rozbudowanym organizmem niż powyższe firmy. Oby GoPro nie upadło bo nadal robią wiele rzeczy tak jak się w tym biznesie powinno. Praktycznie leżeli wcześniej a teraz dron wbił ich jeszcze w ziemię. Ale ja jestem dobrej myśli mimo wszystko.
Też jestem dobrej myśli i szkoda by było... Zbudowali fajną rozpoznawaną markę. Zobaczymy jak będzie.
Swoją drogą te wszystkie uszkodzone drony mogli by sprzedać po kosztach, jakby mi zaproponowali drona, nawet z wadą, za 500 zł, to brałbym w ciemno!!
#19
Napisano 05 styczeń 2017 - 14:19
Upadłość danej firmy wcale nie musi oznaczać ze będzie gorzej . taka firmę może kupi ktoś inny ( zapewne będzie z chin, jak to zwykle bywa) i może wyprowadzić produkty pod daną marką jeszcze dalej niż były - no ale oczywiście reguły na to nie ma
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka