Skocz do zawartości


"); //]]>
Zdjęcie

gopro hero5 black problem z smart remote


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1

adam1984

adam1984

    Newbie

  • Użytkownik
  • 6 postów
  • Miejscowość:Konin
  • Kamera: gopro HERO5 Black
  • Karta pamięci: SanDisk Extreme 64GB

Mam problem z gopro hero5 black i pilotem smart remote.Niby wszystko jest ok,ale jak robię zdjęcie pilotem to raz jest ok,a po następnych zdjęciach załącza się tryb robienia kilku zdjęć i tak jest non stop.Czy może się ktoś coś wypowiedzieć czy miał ktoś podobny przypadek?Gopro jest na bank w trybie single photo,a nie w trybie brust.Jak robię zdjęcia przez samo gopro to jest ok,a jak z pilotem to cały czas to samo pierwsze zdjęcie ok,a później robi za którymś zdjęciem kilka naraz .Z góry dziękuje za pomoc.na załączniku jest wzmianka,że jak za długo się przytrzyma przycisk robienia zdjęcia to będzie przechodziło w zdjęcia seryjne,a ja juz wszystkiego próbowałem.Naciskana bardzo krótko lub dłużej.Chodzi mi dokładnie o to,że po zrobieniu pierwszego zdjęcia chce zrobić następne i odstęp czasu między tymi zdjęciami jest nawet 10-15 sec i gopro zaczyna robić zdjęcia seryjne...naprawdę jest to bardzo irytujące i nie wiem w czym jest problem czy z pilotem czy z oprogramowaniem gopro...

Dziś chciałem się trochę pobawić gopro i dzisiaj już non stop robi zdjęcia seryjne,nawet pierwsze i nawet dzisiaj nie mogłem zatrzymać robienia tych zdjęć..Masakra jakaś dosłownie.Czy wysyłać pilota do serwisu?

Załączone pliki

  • Załączony plik  go pro.jpg   137,92 KB   11 Ilość pobrań

Użytkownik adam1984 edytował ten post 06 styczeń 2017 - 16:54


#2

adam1984

adam1984

    Newbie

  • Użytkownik
  • 6 postów
  • Miejscowość:Konin
  • Kamera: gopro HERO5 Black
  • Karta pamięci: SanDisk Extreme 64GB

Gopro poszło do serwisu i to nie problem z pilotem tylko z kamerą.Mówili,że już jeden mieli taki przypadek ,ale nie tak upierdliwy jak u mnie,że zaraz przy pierwszym zdjęciu robi seryjne i czasami nie można tego wyłączyć.Mają wymienić kamerę na nową i wysłać, tylko chcą wszystko jeszcze sprawdzić przed wysłaniem,ale serwis freeway bardzo konkretny,naprawdę polecam ten serwis.



#3

adam1984

adam1984

    Newbie

  • Użytkownik
  • 6 postów
  • Miejscowość:Konin
  • Kamera: gopro HERO5 Black
  • Karta pamięci: SanDisk Extreme 64GB

Nowe Gopro oryginalnie zapakowane dzisiaj przyjechało do mnie z serwisu.Wypakowałem i na tym jest ten sam błąd...Nie mogę zrobić pojedynczego zdjęcia tylko tylko non stop robi serie zdjęć.Zadzwoniłem do serwisu i mówili,że pisali do gopro jeżeli chodzi o ten problem i jeszcze nie dostali odpowiedzi...Podobno podłączyli 3 piloty i na mojej starej kamerze występował ten sam błąd i stwierdzili,że to nie wina pilota i wysłali mi nową kamerę.Sam już nie wiem co mam myśleć...Mam odesłać znów pilota i gopro do serwisu...



#4

Kosa

Kosa

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 106 postów
  • Miejscowość:Warszawa
  • Kamera: YI 4K+
  • Karta pamięci: SanDisk Extreme SDXC 64 GB

Nieciekawie :( Cały czas biję się z myślami, czy nie kupić gp5 black, ale posty o wielu błędach nie zachęcają zbytnio do jej zakupu :(



#5

Łukasz 1990

Łukasz 1990

    Newbie

  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Miejscowość:Nowy Sącz
  • Kamera: GOPRO HERO 5 Black
  • Karta pamięci: Scandisk Extreme 32GB

Pozwolę dołączyć się do tematu z podobnym problemem.

Zakupiliśmy w pracy 6 kamer GoPro Heroe 5 Black z pilotem Smart Remote w celu wykonywania nagrań 360 stopni. Po sparowaniu wszystkich kamer z pilotem, po jakimś czasie okazało się, że pilot nie włącza niektórych kamer (najpierw włączał wszystkie, a potem np. 2, 5, 1). Po włączeniu pozostałych kamer ręcznie pilot nie zawsze je wykrywał, a nawet jeśli łapał połączenie to po paru sekundach je tracił i tak w koło Macieju. Nawet gdy na pilocie wyświetlają się wszystkie 6 kamer to zdarza się, że po włączeniu nagrywania któraś/któreś nie nagrywają. 

 

Wstępnie zauważyłem, że niektórym kamerą wyłącza się połączenie bezprzewodowe, ale po ponownym włączeniu wf problem wciąż się pojawiał. 

Zresetowałem kamery do ustawień fabrycznych i sparowałem na nowo z pilotem. Przez pierwsze dwa razy uruchomiły się wszystkie kamery, a następnie tylko 3, a potem żadna. I dziś rano znowu wszystkie a potem 5. 

 

Nie natrafiłem w internecie wzmianki o tego typu problemie (w sensie pilot raz włącza niektóre kamerki a raz nie)

 

Czy zna ktoś sposób na rozwiązanie tego problemu ? 



#6

adam1984

adam1984

    Newbie

  • Użytkownik
  • 6 postów
  • Miejscowość:Konin
  • Kamera: gopro HERO5 Black
  • Karta pamięci: SanDisk Extreme 64GB

ja wysłałem już drugą kamerę do serwisu i niby niepotrzebnie,bo dostałem taką notatkę z serwisu :

Witam.

Panie Adamie sprawdziliśmy ponownie zgłaszany problem przez Pana i skonsultowaliśmy go z działem technicznym i serwisowym producenta GoPro.
Pokierowali nas jak obecnie działa połączenie z pilotem. 
Serwis producenta poinformował, że w chwili rozpoczęcia pojedynczych zdjęć w trybie Foto należy nacisnąć mocno i powoli przycis Shutter Button na pilocie wtedy kamera wykona pojedyncze zdjęcie. 
Szybkie i lekkie naciśnięcie powoduje rozpoczęcie wykonywania serii zdjęć, którą można przerwać wciskając ponownie mocniej i powoli przycisk Shutter Button. 
Producent poinformował, że ten problem będzie lepiej rozwiązany z najnowszym update’em kamery  - na ten moment takie działanie jest w ich rozumieniu normalne i wynika z właściwości oprogramowania w kamerze i pilocie.
Dla mnie to trochę dziwna instrukcja,ale jeszcze jej nie sprawdzałem,bo kurier zabrał gopro do serwisu,a po godzinie od zabrania paczki przyszedł ten mail


#7

Mariolodz

Mariolodz

    Newbie

  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Miejscowość:Aleksandrów Łódzki
  • Kamera: GoPro Hero 5 Black
  • Karta pamięci: 64GB (10)
Adam,
Czy problem został rozwiązany?
Zastanawiam sie czy kupować pilota czy też nie ma to sensu.
Dziekuję za dodatkowy komentarz
Mario

#8

adam1984

adam1984

    Newbie

  • Użytkownik
  • 6 postów
  • Miejscowość:Konin
  • Kamera: gopro HERO5 Black
  • Karta pamięci: SanDisk Extreme 64GB

generalnie problem został rozwiązany lepiej wraz nowym oprogramowaniem.Moim zdaniem dobrze mieć pilota do gopro


  • Mariolodz lubi to

#9

Mariolodz

Mariolodz

    Newbie

  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Miejscowość:Aleksandrów Łódzki
  • Kamera: GoPro Hero 5 Black
  • Karta pamięci: 64GB (10)

Dziękuję za odpowiedź,

Zakupiłem smart remote (pilota). wszystko działa OK. Nie sprawdzałem jak działa na podpiętych jednoczasowo kilku kamerach bo nie mam takiej możliwości. Przy jednej kamerze Go Pro 5 Black działa bez zarzutu.

Faktycznie z pilotem to jest zdecydowanie wygodniejsza obsługa niż bez niego.




Wróć do GoPro Hero5 · Następny nieczytany temat →