Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

Phantom 3 Professional problem z kamerką


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1

lyrog

lyrog

    Newbie

  • Użytkownik
  • 11 postów
  • Miejscowość:Augustów
  • Kamera: GoPro 4 black
  • Karta pamięci: 32Gb

Witam forumowiczów!

Mam problem z moim świeżo zakupionym dronem phantom 3 professional. Gdy wyjąłem go z pudełka zrobiłem mu aktualizację v1.10.90.

Cały czas po aktualizacjach był error więc znalazłem gdzieś na yt poradę żeby wcisnąć ukryty przycisk na dronie. Zadziałało. Jednak najważniejszym problemem jest to że nie mam podglądu kamery na telefonie. Zdjęcia i filmy normalnie moge kręćić jednak bez podglądu. Pisałem dzisiaj z dji serwisem i mówili że to wina tel któy używam (huawei 6p) bo nie ma go na liście, jednak przed chwilą podłączyłem drona pod samsuna s6 (jest na liście) i dalej nie działa:/ Mógłby Mi ktoś pomóc? Nie chcę odrazu odsyłać do sklepu bo możliwe że to mały problem. Ja nie znam się na tym jestem początkującym użytkownikiem.

 

dzięki z góry za pomoc



#2

mistrzCK

mistrzCK

    I'm a Pro!

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1888 postów
  • Miejscowość:Kielce
  • Kamera: H, H2, H3B, H3+S, H4B
  • Karta pamięci: Lexar, Adata, Toshiba 6x 32 GB

Tak jak ci napisali prawdopodobnie problem tkwi po stronie telefonu. Na temat Huaweiow i Ajfonów się nie wypowiadam bo nawet szkoda w kiblu spuścić.

Ja mam Xperia Z1 i działa bez problemu. Na Tablecie Medion działa bez problemu, na ajpadzie działa na ścinkach o ile się w końcu połączy, na Sony Xperia Tablet działa do pierwszego laga, na H9 nie działa, na Xperia Z działa bez problemu, na Samsung TAB2 działa z lekkimi lagami.

To tyle co ja przetestowałem. 

Polecam ci poczytać forum,

są polecane modele tabletów 7-8' dedykowanych i przetestowanych przez userów.

Przede wszystkim nie przesadzaj z modelem. DJI jest z 2014 roku i z tego okresu szukałbym tabletu. Czemu tabletu? Bo więcej i lepiej widać.