Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

Problem z GoPro Hero3 black -zawiesza się


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
84 odpowiedzi w tym temacie

#1

adrian19x19

adrian19x19

    Newbie

  • Użytkownik
  • 24 postów
    Witam posiadam od kilku dni gopro hero3 black edition i mam taki problem kamera co jakiś czas sie zawiesza zdarzyło się już kilka razy i musiałem wyjąć baterie i gdy włożyłem ją z powrotem było ok później znowu za jakiś czas. Co to może być??

    dodam że zawiesza sie podczas nagrywania jak i przeglądania menu...ratunkiem w tej sytuacji jest wyjęcie baterii co poradzicie??

    czy może mieć to związek z kartą jaką posiadam czyli microsd ULTIMATE 32gb class10

    #2

    Filonnet

    Filonnet

      Administrator

    • Admin
    • 558 postów
    • Miejscowość:Poznań
    • Kamera: GoPro Hero3 Black Edition
    • Karta pamięci: Sandisk, 64GB, (10)
    Kolego, napisałeś 4 posty z jednym pytaniem. Używaj opcji edytuj!
    Wyslano z Lumia 800 przy pomocy Board Express

    Poza tym sprawdz ten wątek



     


    #3

    adrian19x19

    adrian19x19

      Newbie

    • Użytkownik
    • 24 postów
      mam jeszcze jedno pytanie czy na waszych kamerach w miejscu gdzie ma być bateria jest napisane made in china jak i na pilocie??

      #4

      Krzysiek27

      Krzysiek27

        Użytkownik

      • Użytkownik
      • 84 postów
        Tak, mam tak samo

        #5

        adrian19x19

        adrian19x19

          Newbie

        • Użytkownik
        • 24 postów
          a myślałem że padłem ofiarą podróby:) jestem już spokojniejszy:) jedynie to zawieszanie się mnie denerwuje jutro odsyłam ją i będę czekał na nową mam nadzieje że nie będzie już tego problemu.

          #6

          ZiGi

          ZiGi

            Użytkownik

          • Użytkownik
          • 104 postów
          • Miejscowość:Warszawa/Dębe Wielkie
          • Kamera: GoPro Hero 3 BE
          • Karta pamięci: Sandisk,64GB,Class 10,UHS-1

          a myślałem że padłem ofiarą podróby:) jestem już spokojniejszy:) jedynie to zawieszanie się mnie denerwuje jutro odsyłam ją i będę czekał na nową mam nadzieje że nie będzie już tego problemu.


          Teraz większość towarów jest Made in China.

          A wpadłeś na pomysł, żeby zrobić update softu? Czy rozpakowałeś tylko z pudełka i nagrywasz?
          Po za tym takie problemy są już poruszane na tym forum wystarczyło poszukać, a nie zakładać kolejny podobny temat.

          Pozdrawiam
          ZiGi

          Wysłane z mojego SE Arc S za pomocą Tapatalk 2

          Pozdrawiam
          ZiGi
          GoPro Hero 3 Black Edition + Wi-Fi Remote + Battery BacPac™ + The Frame + Suction Cup 2 + Sandisk Ultra 64GB UHS-1 Class 10

          Sprzedam -> GoPro Suction Cup


          #7

          adrian19x19

          adrian19x19

            Newbie

          • Użytkownik
          • 24 postów
            tak robiłem update softu zaraz po wyjęciu z pudełka jak wystąpił problem zrobiłem format i jeszcze raz ale nie pomogło więc odsyłam. Moja gopro2 ani razu mi się ni zawiesiła a tu lepszy droższy sprzęt i jakieś problemy.

            #8

            darko1212

            darko1212

              Newbie

            • Użytkownik
            • 26 postów
              Ja mam to samo. Jestem na urlopie od 5 dni i dziennie wyciągam baterie i kartę chyba po ok 30 razy. Po powrocie odsyłam sprzęt niech sobie w d... wsadza taki badziew.
              GO PRO 3 na razie poszło

              #9

              adrian19x19

              adrian19x19

                Newbie

              • Użytkownik
              • 24 postów
                mi akurat wyciągnięcie baterii pomagało tylko. zawieszanie się podczas nagrywania, włączania, nieraz wszystkie diody świeciły jak sie zawiesiła. Nie po to tyle kasy wykładam żeby się użerać moja gopro2 ani razu się nie zawiesiła i nigdy jej nie aktualizowałem a tutaj raz że tyle kasy aktualizacja dwa razy po formacie karty i dalej zawiecha nawet miałem takie przypadki że jak przeglądałem ustawienia typu rozdzielczość itp to sama mnie wywalała do np aparatu bądź kamery. Kamera odesłana czekam teraz na nową zobaczymy czy będzie ok

                #10

                marcin3city

                marcin3city

                  Newbie

                • Użytkownik
                • 5 postów
                  daj znac co i jak jak dostaniesz odpowiedź. bo tez mam taki sam problem

                  #11

                  Sebastian

                  Sebastian

                    Wyjadacz

                  • Moderator
                  • PipPipPip
                  • 1128 postów
                  • Miejscowość:Poznań
                  • Kamera: 3BE/3BE+
                  • Karta pamięci: 16/32/64
                  Z tego co wyczytałem w poniższym linku może to być nie tylko problem kamery ale karty.
                  Formatowałeś ją lub wkładałeś inną aby sprawdzić czy dzieje się ten sam efekt ??

                  Pozdrawiam

                  Sebastian

                  MacBooK Retina ME294 15"2.3GHz/16GB/512GB


                  #12

                  adrian19x19

                  adrian19x19

                    Newbie

                  • Użytkownik
                  • 24 postów
                    Odesłałem moją kamerę po czym otrzymałem wiadomość że została ona sprawdzona i że się nie wiesza że 1,5godz film nakręciła i nic. Ja odp że jak włączałem czy się bawiłem w ustawieniach, przy przełączaniu itp mi się wieszała również jak włączyłem nagrywanie to na samym początku stop nawet diody świeciły cały czas bez ruchu jak się zawiesiła. To mi odesłano nową i koleś powiedział że jak dalej będzie się wieszać to pewnie karta, no ale na szczęści już nie mam tego problemu:) także coś musiało być z tamtą kamerą bo dalej mam tą samą kartę i na tej mi nic się nie dzieje.

                    #13

                    cyprian

                    cyprian

                      Newbie

                    • Użytkownik
                    • 2 postów
                      Moje doświadczenia z zawieszaniem kamery.

                      W dniu wczorajszym po przejrzeniu wielu wielu stron internetowych natrafiłem na informację, iż jest to problem najprawdopodobniej spowodowany firmewarem kamery oraz błędną automatyczną aktualizacją z strony gopro. Wyjąłem baterie, podpiąłem kamerę po przez kabel USB do PC, wsadziłem baterię, włączyłem i zadziałała w trybie ładowania, a w PC pojawiła się karta SD. Zaktualizowałem firmware w trybie manualnym, tzn. należy sformatować kartę w trybie domyślnym dla kamery (Fat32), wgrać na kartę SD do ROOT nowy soft, następnie włączyć kamerę i wszystko powinno działać. Póki co OK, kamera zaktualizowała się, wyłączyła i włączyła się parę razy. Do dnia dzisiejszego (a minął miesiąc) wszystko działa.

                      #14

                      Boogie

                      Boogie

                        Newbie

                      • Użytkownik
                      • 47 postów
                        Ja miałem takie same problemy z Hero3 Black, zawieszała się nawet kilka razy dziennie, szczególnie na podłączonym zasilaniu. Ponadto strasznie się nagrzewała. Kilka dni temu dostałem z reklamacji Freeway nową sztukę a problem nadal występuje. W ciągu 2 dni z 10 razy wyjmowałem baterię i nadal się grzeje. Totalna porażka. Nie wiem, co dalej z tym zrobić, ale chyba ponownie ją odeślę, choć to traci sens, znów dadzą mi nówkę sztukę...
                        GoPro Hero3 Black, LCD Touch BacPac, Battery BacPac, Wi-Fi Remote, SanDisk 64GB Class 10.

                        #15

                        kosmal1098

                        kosmal1098

                          Newbie

                        • Użytkownik
                        • 23 postów
                          Witam.U mnie nigdy kamerka nie zawiesiła się podczas nagrywania jedynie przy włączaniu.Staje na ikonce trybu filmowania i trzeba ratować się wyjęciem baterii.Choć nie zawsze to działa.Czasem czynność trzeba powtórzyć kilka razy :( Soft aktualizowałem już kilka razy ręcznie i automatycznie i bez zmian.Na 100% to wina oprogramowania bo znalazłem w necie sposób na moją bolączke :D Przy wciśnięciu przycisku zasilania zaraz po tym trzeba trzy razy wcisnąć przycisk start/stop na górze obudowy.Przez chwilę ukaże się ikonka filmowania następnie info o braku karty (NO SDCARD) i po sekundzie przechodzi do normalnego trybu bez zwiechy :P Jest to trochę kłopotliwe i irytujące że w tak drogim sprzęcie trzeba tak kombinować.Mam nadzieje że nowa aktualizacja rozwiąże ten i inne problemy (tylko kiedy?)

                          ps.Moja karta to SanDisk Ultra 32GB class10 gdyby ktoś chciał stwierdzić że to wina karty ;)

                          #16

                          Sebastian

                          Sebastian

                            Wyjadacz

                          • Moderator
                          • PipPipPip
                          • 1128 postów
                          • Miejscowość:Poznań
                          • Kamera: 3BE/3BE+
                          • Karta pamięci: 16/32/64
                          Na pewno to nie wina karty tylko softu i tu nie ma więcej o czym gadać. Żenujące jest to że mają informację o takich błędach i nic nie robią z tym.

                          Pozdrawiam

                          Sebastian

                          MacBooK Retina ME294 15"2.3GHz/16GB/512GB


                          #17

                          ShadoK

                          ShadoK

                            Newbie

                          • Użytkownik
                          • 2 postów
                            Miałem to samo, ale byłem uparty i atakowałem Ich (czyt. Gopro) na Twiterze, fejsie, mail ze stronki no i oto efekt.
                            aaa dodam jeszcze, że zrobiłem wszystko co piszą przy wyłączonym anty virze i od ok. 24h nie odnotowałem ani jednej zawiechy/frozeen screen!

                            Wklejam bo być może komuś też pomoże ;)

                            Thanks for getting in touch with us and for your efforts trying to make your camera work. It seems some glicht occurred during the update could you please bear with us as we try to resolve your camera's problem by performing a hardware reset and then a manual update of it's firmware?

                            Also please make sure that the battery is fully charged before proceeding.

                            Firstly please follow these steps to perform a hardware reset:
                            - Remove SD card and Battery.
                            - Press and Hold Shutter Button (it will need to be kept pressed throughout the whole process)
                            - Insert the Battery
                            - Click the Power/Mode Button.
                            - Once the camera has powered up you may release the Shutter Button

                            Please remember that the right procedure to format your cards is to format them first in your computer, either in FAT32 if its 32 GB or less, and exFAT if it's 64 GB, and then proceed to immediately format them in the camera so it acknowledges the card and builds it's info on top of it.

                            After you've done that and powered the camera please reinsert the card and format it at once by going to the Settings(wrench)->Bin->delete all/format menu.

                            Then please follow these steps to try and do a manual update, because the one in your camera may for some reason be corrupted.

                            Before starting the procedure please write down your camera's serial number, that can be located on a silver sticker inside the battery compartment on one it's side panels, and is composed of the two rows of numbers present.


                            1. Connect you camera to your computer with the USB cable and power it on.

                            2. To manually update the HERO3’s firmware you’ll need to have JAVA disabled on the Browser

                            3. Go to

                            4. You’ll get a message 'install Java' on your screen, please don't do so.

                            5. Please click the manually update camera link on lower-right. (you’ll need to click it twice to confirm). Fill in the registration fields.

                            6. On the next screen you’ll need to type in the camera’s serial number (it’s case sensitive, so make sure that you have Caps Lock ON)

                            7. Following will be the registration information for the WiFi connection.

                            8. You’ll then have the link the download the firmware update files, which are downloaded in a standard zipped folder.

                            9. After you have the zip file on your computer, unzip it and place ALL files that came inside the zip onto the root of your micro-SD card.

                            10. Power Off the camera, and unplug it from the computer.

                            11. Power On the camera, the update process will begin automatically. Please do not press any buttons at this stage.
                            The firmware update can take between 5 to 10 minutes, and the camera may power off and back on by itself.

                            To confirm it was updated successfully please follow these steps:

                            - Power On the camera.
                            - Format SD Card
                            - Take a Single Photo
                            - Access the SD card with a Computer
                            - Under the MISC folder, there will be a version.txt file
                            - This file contains the firmware versions installed on the camera (both camera and wifi).


                            This should get your HD HERO 3 back on track, but let us know how it goes.

                            Best Regards
                            Rita M.
                            GoPro Support

                            #18

                            Filonnet

                            Filonnet

                              Administrator

                            • Admin
                            • 558 postów
                            • Miejscowość:Poznań
                            • Kamera: GoPro Hero3 Black Edition
                            • Karta pamięci: Sandisk, 64GB, (10)

                            Miałem to samo, ale byłem uparty i atakowałem Ich (czyt. Gopro) na Twiterze, fejsie, mail ze stronki no i oto efekt.
                            aaa dodam jeszcze, że zrobiłem wszystko co piszą przy wyłączonym anty virze i od ok. 24h nie odnotowałem ani jednej zawiechy/frozeen screen!

                            Wklejam bo być może komuś też pomoże ;)


                            Pozwoliłem sobie przetłumaczyć - nie w słowo w słowo ale sens jest zachowany. Nie poradziłem sobie z jedną kwestą więc jeśli ktoś jest bardziej obyty w angielskim niech pomoże :)

                            Dziękujemy za kontakt i podjęte starania w celu usprawnienia działania kamery. Wydaje się, że wystąpił błąd podczas aktualizacji, prosimy o wyrozumiałość, postaramy się rozwiązać problem poprzez wykonanie resetu sprzętowego, a następnie manualną aktualizację oprogramowania?

                            Upewnij się przed rozpoczęciem, że akumulator jest w pełni naładowany.

                            Aby wykonać reset sprzętowy wykonaj poniższe kroki,:
                            - Wyjmij kartę SD i baterię.
                            - Naciśnij i przytrzymaj przycisk migawki (musi być wciśnięty podczas całego procesu)
                            - Włóż akumulator.
                            - Kliknij przycisk zasilania (Power / Mode).
                            - Gdy aparat jest włączony zwolnij przycisk migawki.

                            Pamiętaj, że prawidłowa procedura formatowania karty powinna odbyć się najpierw na komputerze (w systemie plików FAT32 jeżeli pojemność karty wynosi 32 GB lub mniej albo exFAT jeśli jest to 64 GB) następnie należy niezwłocznie sformatować kartę w aparacie so it acknowledges the card and builds it's info on top of itaby kamera mogła zapisać na niej swoje własne informacje.
                            Po wykonaniu tych czynności i włączeniu kamery należy ponownie włożyć kartę i sformatować ją na nowo, przechodząc do menu Ustawienia -> Kosz-> Usuń wszystkie/ format.

                            Następnie wykonaj poniższe czynności, aby dokonać ręcznej aktualizacji.

                            Przed rozpoczęciem procedury spisz swój numer seryjny aparatu, który jest umieszczony na srebrnej naklejce w komorze baterii na jednej ze ścianek bocznych i składa się z dwóch rzędów liczb.

                            1. Podłącz aparat do komputera za pomocą kabla USB i włącz zasilanie.
                            2. Aby ręcznie zaktualizować firmware w HERO3 trzeba mieć wyłączoną JAVA w przeglądarce.
                            3. Wejdź na
                            4. Jeśli zobaczysz komunikat "zainstalować/aktywować JAVA" na ekranie, nie rób tego.
                            5. Kliknij link manualnej aktualizacji kamery na - znajduję się na dole. (Trzeba kliknąć go dwukrotnie, aby potwierdzić). Wypełnij pola rejestracji.
                            6. Na kolejnym ekranie trzeba wpisać numer seryjny aparatu (są to wielkie litery więc upewnij się, że masz Caps Lock ON)
                            7. Kolejna karta poświęcona będzie informacji do połączenia WiFi.
                            8. Następnie dostaniesz link do plików aktualizacji oprogramowania. Są pobierane w standardowym pliku ZIP.
                            9. Po zapisaniu pliku na komputerze, rozpakuj go i umieścić wszystkie pliki w głównym folderze karty micro-SD.
                            10. Wyłącz kamerę i odłącz od komputera.
                            11. Po włączeniu kamery, proces aktualizacji rozpocznie się automatycznie. Proszę nie naciskać żadnych przycisków na tym etapie.

                            Aktualizacja firmware może trwać od 5 do 10 minut, a aparat wyłączy się i ponownie uruchomi sam.

                            Aby upewnić się, że aktualizacja przebiegła pomyślnie, wykonaj następujące czynności:
                            - Włącz kamerę.
                            - Sformatuj kartę SD
                            - Wykonaj pojedyncze zdjęcie
                            - Sprawdź dostęp do karty SD z komputera
                            - W folderze MISC, będzie widoczny plik version.txt
                            - Plik ten zawiera wersje firmware zainstalowane w aparacie (zarówno dla kamery i wifi).

                            To powinno sprowadzić Twoją kamerę HERO HD 3 na właściwe tory, ale daj nam znać jak poszło.

                            Pozdrawiam
                            Rita M.
                            Wsparcie GoPro


                             


                            #19

                            gggka

                            gggka

                              Newbie

                            • Użytkownik
                            • 30 postów

                              - Wykonaj pojedyncze zdjęcie
                              - Sprawdź dostęp do karty SD z komputera
                              - W folderze MISC, będzie widoczny plik version.txt
                              - Plik ten zawiera wersje firmware zainstalowane w aparacie (zarówno dla kamery i wifi).


                              ja mam
                              "info version":"1.1",
                              "firmware version":"HD3.03.02.00",
                              "wifi version":"3.4.2.9",
                              "wifi bootloader version":"0.2.2",
                              "wifi mac":"d896850a9fac",
                              "camera type":"Hero3-Black Edition",

                              czy jest to najnowsze firmware

                              #20

                              Ptas

                              Ptas

                                Newbie

                              • Użytkownik
                              • 21 postów


                                Pamiętaj, że prawidłowa procedura formatowania karty powinna odbyć się najpierw na komputerze (w systemie plików FAT32 jeżeli pojemność karty wynosi 32 GB lub mniej albo exFAT jeśli jest to 64 GB) następnie należy niezwłocznie sformatować kartę w aparacie so it acknowledges the card and builds it's info on top of it.


                                so it acknowledges the card and builds it's info on top of it -> aby kamera mogła zapisać na niej swoje własne informacje

                                Pozdrawiam

                                Ptas


                                Wróć do GoPro Hero3 · Następny nieczytany temat →