Problem z GoPro Hero3 black -zawiesza się
Rozpoczęty przez adrian19x19 , 15 lut 2013 12:17
#1
Napisano 15 luty 2013 - 12:17
Witam posiadam od kilku dni gopro hero3 black edition i mam taki problem kamera co jakiś czas sie zawiesza zdarzyło się już kilka razy i musiałem wyjąć baterie i gdy włożyłem ją z powrotem było ok później znowu za jakiś czas. Co to może być??
dodam że zawiesza sie podczas nagrywania jak i przeglądania menu...ratunkiem w tej sytuacji jest wyjęcie baterii co poradzicie??
czy może mieć to związek z kartą jaką posiadam czyli microsd ULTIMATE 32gb class10
dodam że zawiesza sie podczas nagrywania jak i przeglądania menu...ratunkiem w tej sytuacji jest wyjęcie baterii co poradzicie??
czy może mieć to związek z kartą jaką posiadam czyli microsd ULTIMATE 32gb class10
#6
Napisano 16 luty 2013 - 06:26
a myślałem że padłem ofiarą podróby:) jestem już spokojniejszy:) jedynie to zawieszanie się mnie denerwuje jutro odsyłam ją i będę czekał na nową mam nadzieje że nie będzie już tego problemu.
Teraz większość towarów jest Made in China.
A wpadłeś na pomysł, żeby zrobić update softu? Czy rozpakowałeś tylko z pudełka i nagrywasz?
Po za tym takie problemy są już poruszane na tym forum wystarczyło poszukać, a nie zakładać kolejny podobny temat.
Pozdrawiam
ZiGi
Wysłane z mojego SE Arc S za pomocą Tapatalk 2
Pozdrawiam
ZiGi
GoPro Hero 3 Black Edition + Wi-Fi Remote + Battery BacPac™ + The Frame + Suction Cup 2 + Sandisk Ultra 64GB UHS-1 Class 10
Sprzedam -> GoPro Suction Cup
#9
Napisano 17 luty 2013 - 15:40
mi akurat wyciągnięcie baterii pomagało tylko. zawieszanie się podczas nagrywania, włączania, nieraz wszystkie diody świeciły jak sie zawiesiła. Nie po to tyle kasy wykładam żeby się użerać moja gopro2 ani razu się nie zawiesiła i nigdy jej nie aktualizowałem a tutaj raz że tyle kasy aktualizacja dwa razy po formacie karty i dalej zawiecha nawet miałem takie przypadki że jak przeglądałem ustawienia typu rozdzielczość itp to sama mnie wywalała do np aparatu bądź kamery. Kamera odesłana czekam teraz na nową zobaczymy czy będzie ok
#12
Napisano 01 marzec 2013 - 12:59
Odesłałem moją kamerę po czym otrzymałem wiadomość że została ona sprawdzona i że się nie wiesza że 1,5godz film nakręciła i nic. Ja odp że jak włączałem czy się bawiłem w ustawieniach, przy przełączaniu itp mi się wieszała również jak włączyłem nagrywanie to na samym początku stop nawet diody świeciły cały czas bez ruchu jak się zawiesiła. To mi odesłano nową i koleś powiedział że jak dalej będzie się wieszać to pewnie karta, no ale na szczęści już nie mam tego problemu:) także coś musiało być z tamtą kamerą bo dalej mam tą samą kartę i na tej mi nic się nie dzieje.
#13
Napisano 20 marzec 2013 - 20:10
Moje doświadczenia z zawieszaniem kamery.
W dniu wczorajszym po przejrzeniu wielu wielu stron internetowych natrafiłem na informację, iż jest to problem najprawdopodobniej spowodowany firmewarem kamery oraz błędną automatyczną aktualizacją z strony gopro. Wyjąłem baterie, podpiąłem kamerę po przez kabel USB do PC, wsadziłem baterię, włączyłem i zadziałała w trybie ładowania, a w PC pojawiła się karta SD. Zaktualizowałem firmware w trybie manualnym, tzn. należy sformatować kartę w trybie domyślnym dla kamery (Fat32), wgrać na kartę SD do ROOT nowy soft, następnie włączyć kamerę i wszystko powinno działać. Póki co OK, kamera zaktualizowała się, wyłączyła i włączyła się parę razy. Do dnia dzisiejszego (a minął miesiąc) wszystko działa.
W dniu wczorajszym po przejrzeniu wielu wielu stron internetowych natrafiłem na informację, iż jest to problem najprawdopodobniej spowodowany firmewarem kamery oraz błędną automatyczną aktualizacją z strony gopro. Wyjąłem baterie, podpiąłem kamerę po przez kabel USB do PC, wsadziłem baterię, włączyłem i zadziałała w trybie ładowania, a w PC pojawiła się karta SD. Zaktualizowałem firmware w trybie manualnym, tzn. należy sformatować kartę w trybie domyślnym dla kamery (Fat32), wgrać na kartę SD do ROOT nowy soft, następnie włączyć kamerę i wszystko powinno działać. Póki co OK, kamera zaktualizowała się, wyłączyła i włączyła się parę razy. Do dnia dzisiejszego (a minął miesiąc) wszystko działa.
#14
Napisano 23 marzec 2013 - 21:01
Ja miałem takie same problemy z Hero3 Black, zawieszała się nawet kilka razy dziennie, szczególnie na podłączonym zasilaniu. Ponadto strasznie się nagrzewała. Kilka dni temu dostałem z reklamacji Freeway nową sztukę a problem nadal występuje. W ciągu 2 dni z 10 razy wyjmowałem baterię i nadal się grzeje. Totalna porażka. Nie wiem, co dalej z tym zrobić, ale chyba ponownie ją odeślę, choć to traci sens, znów dadzą mi nówkę sztukę...
GoPro Hero3 Black, LCD Touch BacPac, Battery BacPac, Wi-Fi Remote, SanDisk 64GB Class 10.
#15
Napisano 25 marzec 2013 - 12:23
Witam.U mnie nigdy kamerka nie zawiesiła się podczas nagrywania jedynie przy włączaniu.Staje na ikonce trybu filmowania i trzeba ratować się wyjęciem baterii.Choć nie zawsze to działa.Czasem czynność trzeba powtórzyć kilka razy Soft aktualizowałem już kilka razy ręcznie i automatycznie i bez zmian.Na 100% to wina oprogramowania bo znalazłem w necie sposób na moją bolączke Przy wciśnięciu przycisku zasilania zaraz po tym trzeba trzy razy wcisnąć przycisk start/stop na górze obudowy.Przez chwilę ukaże się ikonka filmowania następnie info o braku karty (NO SDCARD) i po sekundzie przechodzi do normalnego trybu bez zwiechy Jest to trochę kłopotliwe i irytujące że w tak drogim sprzęcie trzeba tak kombinować.Mam nadzieje że nowa aktualizacja rozwiąże ten i inne problemy (tylko kiedy?)
ps.Moja karta to SanDisk Ultra 32GB class10 gdyby ktoś chciał stwierdzić że to wina karty
ps.Moja karta to SanDisk Ultra 32GB class10 gdyby ktoś chciał stwierdzić że to wina karty
#17
Napisano 02 kwiecień 2013 - 21:12
Miałem to samo, ale byłem uparty i atakowałem Ich (czyt. Gopro) na Twiterze, fejsie, mail ze stronki no i oto efekt.
aaa dodam jeszcze, że zrobiłem wszystko co piszą przy wyłączonym anty virze i od ok. 24h nie odnotowałem ani jednej zawiechy/frozeen screen!
Wklejam bo być może komuś też pomoże
Thanks for getting in touch with us and for your efforts trying to make your camera work. It seems some glicht occurred during the update could you please bear with us as we try to resolve your camera's problem by performing a hardware reset and then a manual update of it's firmware?
Also please make sure that the battery is fully charged before proceeding.
Firstly please follow these steps to perform a hardware reset:
- Remove SD card and Battery.
- Press and Hold Shutter Button (it will need to be kept pressed throughout the whole process)
- Insert the Battery
- Click the Power/Mode Button.
- Once the camera has powered up you may release the Shutter Button
Please remember that the right procedure to format your cards is to format them first in your computer, either in FAT32 if its 32 GB or less, and exFAT if it's 64 GB, and then proceed to immediately format them in the camera so it acknowledges the card and builds it's info on top of it.
After you've done that and powered the camera please reinsert the card and format it at once by going to the Settings(wrench)->Bin->delete all/format menu.
Then please follow these steps to try and do a manual update, because the one in your camera may for some reason be corrupted.
Before starting the procedure please write down your camera's serial number, that can be located on a silver sticker inside the battery compartment on one it's side panels, and is composed of the two rows of numbers present.
1. Connect you camera to your computer with the USB cable and power it on.
2. To manually update the HERO3’s firmware you’ll need to have JAVA disabled on the Browser
3. Go to
4. You’ll get a message 'install Java' on your screen, please don't do so.
5. Please click the manually update camera link on lower-right. (you’ll need to click it twice to confirm). Fill in the registration fields.
6. On the next screen you’ll need to type in the camera’s serial number (it’s case sensitive, so make sure that you have Caps Lock ON)
7. Following will be the registration information for the WiFi connection.
8. You’ll then have the link the download the firmware update files, which are downloaded in a standard zipped folder.
9. After you have the zip file on your computer, unzip it and place ALL files that came inside the zip onto the root of your micro-SD card.
10. Power Off the camera, and unplug it from the computer.
11. Power On the camera, the update process will begin automatically. Please do not press any buttons at this stage.
The firmware update can take between 5 to 10 minutes, and the camera may power off and back on by itself.
To confirm it was updated successfully please follow these steps:
- Power On the camera.
- Format SD Card
- Take a Single Photo
- Access the SD card with a Computer
- Under the MISC folder, there will be a version.txt file
- This file contains the firmware versions installed on the camera (both camera and wifi).
This should get your HD HERO 3 back on track, but let us know how it goes.
Best Regards
Rita M.
GoPro Support
aaa dodam jeszcze, że zrobiłem wszystko co piszą przy wyłączonym anty virze i od ok. 24h nie odnotowałem ani jednej zawiechy/frozeen screen!
Wklejam bo być może komuś też pomoże
Thanks for getting in touch with us and for your efforts trying to make your camera work. It seems some glicht occurred during the update could you please bear with us as we try to resolve your camera's problem by performing a hardware reset and then a manual update of it's firmware?
Also please make sure that the battery is fully charged before proceeding.
Firstly please follow these steps to perform a hardware reset:
- Remove SD card and Battery.
- Press and Hold Shutter Button (it will need to be kept pressed throughout the whole process)
- Insert the Battery
- Click the Power/Mode Button.
- Once the camera has powered up you may release the Shutter Button
Please remember that the right procedure to format your cards is to format them first in your computer, either in FAT32 if its 32 GB or less, and exFAT if it's 64 GB, and then proceed to immediately format them in the camera so it acknowledges the card and builds it's info on top of it.
After you've done that and powered the camera please reinsert the card and format it at once by going to the Settings(wrench)->Bin->delete all/format menu.
Then please follow these steps to try and do a manual update, because the one in your camera may for some reason be corrupted.
Before starting the procedure please write down your camera's serial number, that can be located on a silver sticker inside the battery compartment on one it's side panels, and is composed of the two rows of numbers present.
1. Connect you camera to your computer with the USB cable and power it on.
2. To manually update the HERO3’s firmware you’ll need to have JAVA disabled on the Browser
3. Go to
4. You’ll get a message 'install Java' on your screen, please don't do so.
5. Please click the manually update camera link on lower-right. (you’ll need to click it twice to confirm). Fill in the registration fields.
6. On the next screen you’ll need to type in the camera’s serial number (it’s case sensitive, so make sure that you have Caps Lock ON)
7. Following will be the registration information for the WiFi connection.
8. You’ll then have the link the download the firmware update files, which are downloaded in a standard zipped folder.
9. After you have the zip file on your computer, unzip it and place ALL files that came inside the zip onto the root of your micro-SD card.
10. Power Off the camera, and unplug it from the computer.
11. Power On the camera, the update process will begin automatically. Please do not press any buttons at this stage.
The firmware update can take between 5 to 10 minutes, and the camera may power off and back on by itself.
To confirm it was updated successfully please follow these steps:
- Power On the camera.
- Format SD Card
- Take a Single Photo
- Access the SD card with a Computer
- Under the MISC folder, there will be a version.txt file
- This file contains the firmware versions installed on the camera (both camera and wifi).
This should get your HD HERO 3 back on track, but let us know how it goes.
Best Regards
Rita M.
GoPro Support
#18
Napisano 03 kwiecień 2013 - 14:59
Miałem to samo, ale byłem uparty i atakowałem Ich (czyt. Gopro) na Twiterze, fejsie, mail ze stronki no i oto efekt.
aaa dodam jeszcze, że zrobiłem wszystko co piszą przy wyłączonym anty virze i od ok. 24h nie odnotowałem ani jednej zawiechy/frozeen screen!
Wklejam bo być może komuś też pomoże
Pozwoliłem sobie przetłumaczyć - nie w słowo w słowo ale sens jest zachowany. Nie poradziłem sobie z jedną kwestą więc jeśli ktoś jest bardziej obyty w angielskim niech pomoże
Dziękujemy za kontakt i podjęte starania w celu usprawnienia działania kamery. Wydaje się, że wystąpił błąd podczas aktualizacji, prosimy o wyrozumiałość, postaramy się rozwiązać problem poprzez wykonanie resetu sprzętowego, a następnie manualną aktualizację oprogramowania?
Upewnij się przed rozpoczęciem, że akumulator jest w pełni naładowany.
Aby wykonać reset sprzętowy wykonaj poniższe kroki,:
- Wyjmij kartę SD i baterię.
- Naciśnij i przytrzymaj przycisk migawki (musi być wciśnięty podczas całego procesu)
- Włóż akumulator.
- Kliknij przycisk zasilania (Power / Mode).
- Gdy aparat jest włączony zwolnij przycisk migawki.
Pamiętaj, że prawidłowa procedura formatowania karty powinna odbyć się najpierw na komputerze (w systemie plików FAT32 jeżeli pojemność karty wynosi 32 GB lub mniej albo exFAT jeśli jest to 64 GB) następnie należy niezwłocznie sformatować kartę w aparacie so it acknowledges the card and builds it's info on top of itaby kamera mogła zapisać na niej swoje własne informacje.
Po wykonaniu tych czynności i włączeniu kamery należy ponownie włożyć kartę i sformatować ją na nowo, przechodząc do menu Ustawienia -> Kosz-> Usuń wszystkie/ format.
Następnie wykonaj poniższe czynności, aby dokonać ręcznej aktualizacji.
Przed rozpoczęciem procedury spisz swój numer seryjny aparatu, który jest umieszczony na srebrnej naklejce w komorze baterii na jednej ze ścianek bocznych i składa się z dwóch rzędów liczb.
1. Podłącz aparat do komputera za pomocą kabla USB i włącz zasilanie.
2. Aby ręcznie zaktualizować firmware w HERO3 trzeba mieć wyłączoną JAVA w przeglądarce.
3. Wejdź na
4. Jeśli zobaczysz komunikat "zainstalować/aktywować JAVA" na ekranie, nie rób tego.
5. Kliknij link manualnej aktualizacji kamery na - znajduję się na dole. (Trzeba kliknąć go dwukrotnie, aby potwierdzić). Wypełnij pola rejestracji.
6. Na kolejnym ekranie trzeba wpisać numer seryjny aparatu (są to wielkie litery więc upewnij się, że masz Caps Lock ON)
7. Kolejna karta poświęcona będzie informacji do połączenia WiFi.
8. Następnie dostaniesz link do plików aktualizacji oprogramowania. Są pobierane w standardowym pliku ZIP.
9. Po zapisaniu pliku na komputerze, rozpakuj go i umieścić wszystkie pliki w głównym folderze karty micro-SD.
10. Wyłącz kamerę i odłącz od komputera.
11. Po włączeniu kamery, proces aktualizacji rozpocznie się automatycznie. Proszę nie naciskać żadnych przycisków na tym etapie.
Aktualizacja firmware może trwać od 5 do 10 minut, a aparat wyłączy się i ponownie uruchomi sam.
Aby upewnić się, że aktualizacja przebiegła pomyślnie, wykonaj następujące czynności:
- Włącz kamerę.
- Sformatuj kartę SD
- Wykonaj pojedyncze zdjęcie
- Sprawdź dostęp do karty SD z komputera
- W folderze MISC, będzie widoczny plik version.txt
- Plik ten zawiera wersje firmware zainstalowane w aparacie (zarówno dla kamery i wifi).
To powinno sprowadzić Twoją kamerę HERO HD 3 na właściwe tory, ale daj nam znać jak poszło.
Pozdrawiam
Rita M.
Wsparcie GoPro
#19
Napisano 03 kwiecień 2013 - 19:36
- Wykonaj pojedyncze zdjęcie
- Sprawdź dostęp do karty SD z komputera
- W folderze MISC, będzie widoczny plik version.txt
- Plik ten zawiera wersje firmware zainstalowane w aparacie (zarówno dla kamery i wifi).
ja mam
"info version":"1.1",
"firmware version":"HD3.03.02.00",
"wifi version":"3.4.2.9",
"wifi bootloader version":"0.2.2",
"wifi mac":"d896850a9fac",
"camera type":"Hero3-Black Edition",
czy jest to najnowsze firmware
#20
Napisano 04 kwiecień 2013 - 12:15
Pamiętaj, że prawidłowa procedura formatowania karty powinna odbyć się najpierw na komputerze (w systemie plików FAT32 jeżeli pojemność karty wynosi 32 GB lub mniej albo exFAT jeśli jest to 64 GB) następnie należy niezwłocznie sformatować kartę w aparacie so it acknowledges the card and builds it's info on top of it.
so it acknowledges the card and builds it's info on top of it -> aby kamera mogła zapisać na niej swoje własne informacje
Pozdrawiam
Ptas
Wróć do GoPro Hero3 · Następny nieczytany temat →