Skocz do zawartości


"); //]]>
Zdjęcie

Kłopoty z Hero3 Black


34 odpowiedzi w tym temacie

#1 mariograf

mariograf

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • 65 postów

    Napisano 04 styczeń 2013 - 20:22

    Czy ma ktoś kłopoty z Hero3 Black? Ja jestem przerażony!
    Dwa miesiące temu kupiłem Hero2 a po 2 dniach zaczęła się wieszać, nie widziała kart i w ogóle nie dało się jej używać. Przez tydzień FreeWay jedyny dystrybutor GoPro najpierw wmawiał mi, że to przejdzie a potem inny pracownik poddał w wątpliwość moją prawdomówność. Oddałem kamerę do sklepu (sklep w całej awanturze był neutralny i rzetelny), po miesiącu brzydkich awantur z dystrybutorem FreeWay SP z o.o. dostałem żądaną Hero3.
    Tą kamerę używałem niewiele, kiepska pogoda i mnóstwo pracy. W przerwie świątecznej chciałem coś zmontować i tu szok. Wszystko robiłem z włączonym trybem ProTune. Teraz muszę przekonwertować klipy w CineForm Studio Free bo bez tego w ProTun wyglądają tragicznie. To normalne jako zawodowy fotograf wiem że RAW nie obrobiony nie wygląda dobrze, ale za to po obróbce zyskują wiele. Niestety CineForm jest uszkodzony nie daje rady plikom niezbyt wymagającym bo 1080p 25FPS. Obraz po konwersji rwie albo wręcz stoi a dźwięk brzmi jak ze studni a potem jak CKM. Kilka godzin materiałów do wyrzucenia. Teraz nie wiem gdzie przyczyna, czy żle zapisała kamera czy CineForm nie współpracuje z Hero3.
    Dziś Pracownik dystrybutora FreeWay napisał mi że Cine Form nie współpracuje z Hero3, ale nie powiedział jak mam używać kamery i czy zmuszają mnie teraz do zakupu wersji komercyjnej za pewnie tysiąc (?)
    Co o tym myślicie i czy macie podobne problemy?
    Mario

    #2 Filonnet

    Filonnet

      Administrator

    • Admin
    • 546 postów
    • Miejscowość:Poznań
    • Kamera:
      GoPro Hero3 Black Edition
    • Karta pamięci:
      Sandisk, 64GB, (10)

    Napisano 05 styczeń 2013 - 00:09

    Nie rozumiem za bardzo co oznacza, ze Cine Form Studio jest uszkodzony ?

    Mi od czasu do czasu zawiesie się przy importowaniu filmów,czy przerzucaniu do konwertowania ale ogólnie działa.

    Przed aktualizacją oprogramowania miałem problem tego typu,że po edycji video za pomocą Cine For, gdzie polepszałem kolory obraz pliku wyjściowego MP4 był zielony :) Ale po aktualizacji jest ok. Fakt, że przy Protune obraz mi haczy ale raczej wina sprzętu (tak mi się wydaję)

    Nie rozumiem tez dlaczego w freeway powiedzieli Tobie, że Black nie współpracuje z Cine Form Studio ? Czymś to uzasadnili ?


     


    #3 oswald

    oswald

      Newbie

    • Użytkownik
    • 6 postów

      Napisano 14 styczeń 2013 - 15:16

      Witam,

      Reprezentuję firmę Freeway OMT sp. z o.o. i chciałbym sprostować zarzut dotyczący tego, iż powiedzieliśmy, że program CineForm Studio nie współpracuje z HERO3. Nigdy czegoś takiego nie powiedzieliśmy, tylko napisaliśmy , że program CineForm Studio w okienku Device Window nie widzi kamer HEro3, tylkoe HERO2. To okienko jest do aktualizacji kamer, którą w przypadku HERO3 dokonuje się przez stronę gopro.com. Program CineForm Studio bez problemu powinien czytać pliki z kamery HERO3.

      W tym przypadku problem z zacinaniem się obrazu i dzwięku leży po stronie zbyt słabego sprzętu komputerowego.

      #4 Bolsik

      Bolsik

        Użytkownik

      • Użytkownik
      • 55 postów

        Napisano 14 styczeń 2013 - 20:29

        Kolega odparł jak widać zarzut sam ... "problem z zacinaniem się obrazu i dzwięku leży po stronie zbyt słabego sprzętu komputerowego" polecam do filmów mac'a ;)

        #5 darko1212

        darko1212

          Newbie

        • Użytkownik
        • 26 postów

          Napisano 16 styczeń 2013 - 15:29

          Nie wiem gdzie to wkleić, więc dałem tutaj. Dostałem dzisiaj nowe Gopro, ale na szkiełku kamery jest jakby rysa można zobaczyć na zdjęciu. Czy będzie to widać na filmach, ewentualnie jak zrobić test czy jest to widoczne (może na jakimś tle czarnym)

          Załączone pliki

          • Załączony plik  gopro.jpg   113,62 KB   322 Ilość pobrań

          GO PRO 3 na razie poszło

          #6 Filonnet

          Filonnet

            Administrator

          • Admin
          • 546 postów
          • Miejscowość:Poznań
          • Kamera:
            GoPro Hero3 Black Edition
          • Karta pamięci:
            Sandisk, 64GB, (10)

          Napisano 16 styczeń 2013 - 16:29

          Ale ta ryza jest na obiektywie czy szkle obudowy ?


           


          #7 darko1212

          darko1212

            Newbie

          • Użytkownik
          • 26 postów

            Napisano 16 styczeń 2013 - 16:32

            Właśnie że na obiektywie, nie na tej obudowie. Jak oglądałem film to nie widać żeby tam była jakaś rysa, ale nie wiem co zrobić. Mam nadzieję że mi wymienią na nową.
            GO PRO 3 na razie poszło

            #8 Filonnet

            Filonnet

              Administrator

            • Admin
            • 546 postów
            • Miejscowość:Poznań
            • Kamera:
              GoPro Hero3 Black Edition
            • Karta pamięci:
              Sandisk, 64GB, (10)

            Napisano 16 styczeń 2013 - 16:34

            Ja na Twoim miejscu na zimne bym dmuchal. Kamera nie kosztuje malo a lepiej miec pewnosc ze w pozniejszym czasie z tego czegos nie powstanie cos powazniejszego co bedzie widoczne na filmach.


             


            #9 mariograf

            mariograf

              Użytkownik

            • Użytkownik
            • 65 postów

              Napisano 20 styczeń 2013 - 21:19

              Witam,

              Reprezentuję firmę Freeway OMT sp. z o.o. i chciałbym sprostować zarzut dotyczący tego, iż powiedzieliśmy, że program CineForm Studio nie współpracuje z HERO3. Nigdy czegoś takiego nie powiedzieliśmy, tylko napisaliśmy , że program CineForm Studio w okienku Device Window nie widzi kamer HEro3, tylkoe HERO2. To okienko jest do aktualizacji kamer, którą w przypadku HERO3 dokonuje się przez stronę gopro.com. Program CineForm Studio bez problemu powinien czytać pliki z kamery HERO3.
              W tym przypadku problem z zacinaniem się obrazu i dzwięku leży po stronie zbyt słabego sprzętu komputerowego.

              Oceńcie sami.
              Ja piszę z nimi m.in. o problemach z konwersją plików na AVI i MOW w CineForm a Oni odpisują coś takiego.
              cyt "5. Cineform Studio widzi tylko HERO2. Do aktualizacji HERO3 jest strona producenta, a program jest tylko do wstępnej obróbki video "
              Ja wcześniej pisałem, że zaktualizowałem Hero3 na stronie GoPro. To po co pisali. że program widzi tylko Hero2? To była odpowiedz, jednym zdaniem na złe działanie programu. To co napisał Oswald na Forum, powinienem otrzymać natychmiast czyli 4 stycznia. A ja byłem oburzony, że nie ma CineForm do Hero3.
              Z tym sprzętem też kłamstwo bo nie mam słabego sprzętu. Przetworzone pliki AVI rwie wyłącznie w CineForm i nie można manipulować obrazem, nawet wstępnie. Potem konwertuje poprawiane lub nie pliki z powrotem do mp4 robi super. Oni się nie przyznają ale z premedytacją wypuszczają chłam by kupować wersję PRO.
              Hitem jest ich ostatnia odpowiedz że nie muszę korzystać z CineForm bo to słaby program(!?) W jednym mailu zapomnieli, że mnie zależy na obróbce plików ProTune a nie ma innej alternatywy do ich obróbki. Albo Geniusze ponownie coś pomylili bo zaproponowali mi Pinnacle 14 które mam i nie ma tam żadnej absolutnie żadnej możliwości obróbki ProTune.
              kontakt z tymi ludźmi tak wygląda. Ja im problem - Oni bzdury lub nie na temat, potem wszystkiemu zaprzeczają i kłamią w żywe OCZY!
              Wyjaśnię że korespondujemy w tej i innych sprawach od 2 miesięcy. Ich odpowiedzi zwykle wyglądają jakby nie mieli pojęcia o sprawie.
              Jak zapytałem o używanie szybkich ładowarek USB mocniejszych niż 1000mAh. Odpisali, że GoPro zaleca ładowarki USB 1000mAh a mocniejsze mogą uszkodzić KAMERĘ. W ostatnim mailu zacytowali bezczelnie tekst którego nigdy nie wysłali wmawiając mi, że poinformowali mnie że można używać szybkie ładowarki ale to nie przyśpieszy ładowania.
              Pan Oswald w przeciwieństwie do jego współpracowników w FreeWay pisze grzecznie i uprzejmie, ale czasami takie bzdury, że ręce opadają.

              Panie Oswald pytam po raz N-ty - jak nie CineForm to jaki program pozwoli mi wykorzystać możliwość przetwarzania obrazy w plikach z ProTune. Minęło dużo czasu od premiery tego systemu może nauczyliście się coś na ten temat skoro z kamerą nie dajecie nic po Polsku. Zapłaciłem za ProTune a Wy mi niegrzecznie mówicie, że nie muszę używać.
              Mario

              #10 mariograf

              mariograf

                Użytkownik

              • Użytkownik
              • 65 postów

                Napisano 20 styczeń 2013 - 22:09

                Kolega odparł jak widać zarzut sam ... "problem z zacinaniem się obrazu i dzwięku leży po stronie zbyt słabego sprzętu komputerowego" polecam do filmów mac'a ;)

                Czuję tu właśnie styl jednego z orłów FreeWay. Arogancja w czystej formie. Ten super handlowiec powinien zaproponować producentowi nową kampanię reklamową.
                "KUP HERO3 A NIE OBEJDZIESZ SIĘ BEZ MAC'a, STUDIO MONTAŻOWEGO BBC I OCZYWIŚCIE KODÓW DO SATELITÓW NASA"
                Zamiast pomagać ci goście szydzą ze swoich klientów.
                Mario

                #11 Żółwik

                Żółwik

                  Specjalista

                • Użytkownik
                • Pip
                • 156 postów
                • Miejscowość:Brzeziny, Gdynia, Łódź
                • Kamera:
                  GoPro Hero 3 Black
                • Karta pamięci:
                  Sandisk 64GB (10)

                Napisano 20 styczeń 2013 - 23:31

                Ja nie chcę nic mówić ale to głównie freeway wprowadził "aferę" o niedoinformowaniu klientów. Zamawiając GoPro byłem zapewniany że kupując wersję black dostanę akcesoria serii outdoor z hero 2. Czyli headstrap i inne pierdoły. Informacje takie dostałem dzwoniąc na jakąś ich infolinie, oraz w Vobisie (gdzie ostatecznie kupiłem kamerę)

                #12 oswald

                oswald

                  Newbie

                • Użytkownik
                • 6 postów

                  Napisano 22 styczeń 2013 - 10:07

                  Na część pytań Pana usuniete przez Administratora ( mariograf ) odpowiedziałem w innym wątku:


                  Dlatego tutaj tylko jeszcze raz odpowiem na Pana najwazniejsze pytanie: pliki nagrane z włączonym Protune można obrabiać w róznych programach do edycji video jak: Pinnacle, Premiere, Final Cut oraz w darmowych Imovie i Movie Maker, jak i innych.
                  Głównym problemem mogą być zbyt małe parametry sprzętowe do obróbki video w wysokich rozdzielczościach i włączonym Protune.

                  Zadałem kilka razy Panu pytanie, gdzie zakupił Pan sprzęt, jeżeli nie dostał nic Pan po Polsku. Każda kamera, która wychodzi od nas z magazynu jest wysyłana z instrukcją w j. polskim . Jeżeli sklep nie dał Panu takiej instrukcji, to jest jeszcze do pobrania na stronie w wersji pdf.



                  Ja nie chcę nic mówić ale to głównie freeway wprowadził "aferę" o niedoinformowaniu klientów. Zamawiając GoPro byłem zapewniany że kupując wersję black dostanę akcesoria serii outdoor z hero 2. Czyli headstrap i inne pierdoły. Informacje takie dostałem dzwoniąc na jakąś ich infolinie, oraz w Vobisie (gdzie ostatecznie kupiłem kamerę)


                  Bardzo przepraszam, jeżeli został Pan wprowadzony w błąd co do zawartości zestawów GoPro Hero3. Nasi wszyscy pracownico dokładnie wiedzą, co znajduje się w zestawie i jeżeli pamięta Pan z kim rozmawiał, to bardzo proszę o prywatną informację. Fakt, że jeszcze w październiku GoPro miało w planach wypuścić takie wersje, jak w przypadku HERO2, ale nigdy nie doszło to do skutku, dlatego są tylko dwie wersje: zwykła i Surf. Na naszej stronie może Pan pobrać katalog GoPro z dokładnym opisem zawartości zestawów. Dodatkowo na opakowaniu kamer jest informacja oraz zdjęcia , co znajduje się w zestawie.
                  Jezeli został Pan wprowadzony w błąd przez kogoś od nas z firmy, to bardzo przepraszam.

                  #13 Żółwik

                  Żółwik

                    Specjalista

                  • Użytkownik
                  • Pip
                  • 156 postów
                  • Miejscowość:Brzeziny, Gdynia, Łódź
                  • Kamera:
                    GoPro Hero 3 Black
                  • Karta pamięci:
                    Sandisk 64GB (10)

                  Napisano 22 styczeń 2013 - 17:00

                  Rozmawiałem z Waszą infolinią w połowie grudnia - nie pamiętam kto ale na pewno taką informację mi podał. Mieliście mieć dostawę 7-10 stycznia.

                  #14 oswald

                  oswald

                    Newbie

                  • Użytkownik
                  • 6 postów

                    Napisano 22 styczeń 2013 - 17:23

                    Rozmawiałem z Waszą infolinią w połowie grudnia - nie pamiętam kto ale na pewno taką informację mi podał. Mieliście mieć dostawę 7-10 stycznia.



                    A może Pan podać numer telefonu pod który Pan dzwonił? My nie mamy infolinii , więc możliwe, że to nie my wprowadziliśmy Pana w błąd.

                    #15 Filonnet

                    Filonnet

                      Administrator

                    • Admin
                    • 546 postów
                    • Miejscowość:Poznań
                    • Kamera:
                      GoPro Hero3 Black Edition
                    • Karta pamięci:
                      Sandisk, 64GB, (10)

                    Napisano 22 styczeń 2013 - 17:37

                    Panowie, takie tematy na PW !

                    Nie twórzmy niepotrzebnego bałaganu. Off topic będzie kasowany.


                     


                    #16 darko1212

                    darko1212

                      Newbie

                    • Użytkownik
                    • 26 postów

                      Napisano 25 styczeń 2013 - 11:08

                      Nie wiem gdzie to wkleić, więc dałem tutaj. Dostałem dzisiaj nowe Gopro, ale na szkiełku kamery jest jakby rysa można zobaczyć na zdjęciu. Czy będzie to widać na filmach, ewentualnie jak zrobić test czy jest to widoczne (może na jakimś tle czarnym)


                      Kamerka wróciła, obiektyw został wyczyszczony i rysy nie ma :D , w końcu mogę zacząć się bawić kamerką. Do urlopu muszę ją opanować. (19dni)
                      GO PRO 3 na razie poszło

                      #17 gumpinoga

                      gumpinoga

                        Użytkownik

                      • Użytkownik
                      • 62 postów

                        Napisano 23 kwiecień 2013 - 11:29

                        i to jest miedzy innym powod dla ktorego przestalem kupowac elektronike w polsce, bulki moge kupic ale nie elektronike !!! wole kupic na ebayu,czy w niemieckim mediamarket,nie mylic z polskim czerownym sklepem bo to sa rozne sklepy !!! ,nigdy nie mam problemow z wymiana czy reklamacja , jeszcze mi sie nie zdazylo zeby mnie ktos odprawil z kwitem ! wrecz przeciwnie ,przepraszaja ,w pas sie klaniaja bo traktuja mnie jak KLIENTA a nie natreta ! :D

                        #18 gumpinoga

                        gumpinoga

                          Użytkownik

                        • Użytkownik
                        • 62 postów

                          Napisano 23 kwiecień 2013 - 11:37

                          Nie wiem gdzie to wkleić, więc dałem tutaj. Dostałem dzisiaj nowe Gopro, ale na szkiełku kamery jest jakby rysa można zobaczyć na zdjęciu. Czy będzie to widać na filmach, ewentualnie jak zrobić test czy jest to widoczne (może na jakimś tle czarnym)


                          sprobuj delikatnie wymyc szklo,czyms miekkim do aparatow sa specjalne srodki do mycia jak nie zejdzie reklamuj niech wymieniaja obiektyw
                          ja bym tak zrobil :mrgreen:

                          #19 rabijki

                          rabijki

                            Newbie

                          • Użytkownik
                          • 6 postów

                            Napisano 22 sierpień 2013 - 16:04

                            czesc, jestem nowy na forum.

                            niestety od razu musze napisac ze kontakt z dystrybutorem to koszmar. gdybym wiedzial ze tak to bedzie wygladac nigdy nie kupilbym gopro. kupilem jednak hero 3 black. po dwoch miesiacach latania zaliczylem glebe. do gimbala nie da sie zalozyc obudowy wiec latalem bez i raz - ten jeden raz ... i mam mocno zarysowana soczewke.

                            zadzwonilem do dystrybutora. oddwonili od razu ale z informacja ze:
                            nie da sie kupic obiektywu do wymiany, - zart - jak siego produkuje i wklada w kamere to fizycznie musi istniec !!!
                            ze nie da sie wymienic, - bzdura - wystarczy zerknac na YT
                            ze serwis nie zrobi nic!!!

                            wiem ze moja wina ale co z tego? nie chce naprawy gwarancyjnej tylko platnej i podania jakiejs wyceny.

                            powiem wprost - jak mozna sprzedawac towar ktorego nie ma sie zamiaru naprawic?

                            mam telefon solid samsunga. w czasie gwarancji upuscilem go i rozbilem szybke. samsung po prostu wymienil mi telefon bo powiedzieli, ze choc z mojej winy to przeciez nie moga zostawic klienta w potrzebie.
                            mam 30 letni statyw manfrotto z serii juz nie produkowanej. kiedy pekla zapinka zawiozlem go do przedstawiciela. nie produkowano juz takich zapinek ale manfrotto zrobilo w ciagu 2 tygodni specjalnie dla mnie i wymienilo - za darmo!!!

                            go pro zalatwia sprawe inaczej - kup od nas kamere a my cie olejemy przy najblizszym problemie. kamera jest nowa i moge ja polozyc na polce.

                            mam quadcopter i gimbala pod go pro 3 ale sprzedam wszystko w cholere jesli jakos nie zalatwie tej sprawy. zyje z robienia zdjec i nie moge sobie pozwolic na niepowaznego producenta w mojej torbie.

                            gopro juz u mnie przegralo - moga wypuscic cokolwiek, ale wszystkim moim uczniom bede zawsze powtarzal ze maja sie trzymac jak najdalej od tej firmy. swietny sprzet i zupelnie koszmarni ludzie zajmujacy sie tym sprzetem. wystarczy byle wypadek i cie oleja.

                            pozdrowienia
                            olek

                            #20 Guest__*

                            Guest__*
                            • Guests

                            Napisano 22 sierpień 2013 - 16:27

                            czesc, jestem nowy na forum.

                            niestety od razu musze napisac ze kontakt z dystrybutorem to koszmar. gdybym wiedzial ze tak to bedzie wygladac nigdy nie kupilbym gopro. kupilem jednak hero 3 black. po dwoch miesiacach latania zaliczylem glebe. do gimbala nie da sie zalozyc obudowy wiec latalem bez i raz - ten jeden raz ... i mam mocno zarysowana soczewke.

                            zadzwonilem do dystrybutora. oddwonili od razu ale z informacja ze:
                            nie da sie kupic obiektywu do wymiany, - zart - jak siego produkuje i wklada w kamere to fizycznie musi istniec !!!
                            ze nie da sie wymienic, - bzdura - wystarczy zerknac na YT
                            ze serwis nie zrobi nic!!!

                            pozdrowienia
                            olek


                            Zgłoś problem bezpośrednio przez stronę , tam mają lepsze podejście do klienta, może coś uda Ci się załatwić. Ja też tak załatwiałem gdy miałem problem i wiele innych osób z tego forum.


                            Wróć do GoPro Hero3 · Następny nieczytany temat →