Napisano 04 styczeń 2013 - 20:22
Napisano 05 styczeń 2013 - 00:09
Napisano 14 styczeń 2013 - 15:16
Napisano 14 styczeń 2013 - 20:29
Napisano 16 styczeń 2013 - 15:29
Napisano 16 styczeń 2013 - 16:29
Napisano 16 styczeń 2013 - 16:32
Napisano 16 styczeń 2013 - 16:34
Napisano 20 styczeń 2013 - 21:19
Oceńcie sami.Witam,
Reprezentuję firmę Freeway OMT sp. z o.o. i chciałbym sprostować zarzut dotyczący tego, iż powiedzieliśmy, że program CineForm Studio nie współpracuje z HERO3. Nigdy czegoś takiego nie powiedzieliśmy, tylko napisaliśmy , że program CineForm Studio w okienku Device Window nie widzi kamer HEro3, tylkoe HERO2. To okienko jest do aktualizacji kamer, którą w przypadku HERO3 dokonuje się przez stronę gopro.com. Program CineForm Studio bez problemu powinien czytać pliki z kamery HERO3.
W tym przypadku problem z zacinaniem się obrazu i dzwięku leży po stronie zbyt słabego sprzętu komputerowego.
Napisano 20 styczeń 2013 - 22:09
Czuję tu właśnie styl jednego z orłów FreeWay. Arogancja w czystej formie. Ten super handlowiec powinien zaproponować producentowi nową kampanię reklamową.Kolega odparł jak widać zarzut sam ... "problem z zacinaniem się obrazu i dzwięku leży po stronie zbyt słabego sprzętu komputerowego" polecam do filmów mac'a
Napisano 20 styczeń 2013 - 23:31
Napisano 22 styczeń 2013 - 10:07
Ja nie chcę nic mówić ale to głównie freeway wprowadził "aferę" o niedoinformowaniu klientów. Zamawiając GoPro byłem zapewniany że kupując wersję black dostanę akcesoria serii outdoor z hero 2. Czyli headstrap i inne pierdoły. Informacje takie dostałem dzwoniąc na jakąś ich infolinie, oraz w Vobisie (gdzie ostatecznie kupiłem kamerę)
Napisano 22 styczeń 2013 - 17:00
Napisano 22 styczeń 2013 - 17:23
Rozmawiałem z Waszą infolinią w połowie grudnia - nie pamiętam kto ale na pewno taką informację mi podał. Mieliście mieć dostawę 7-10 stycznia.
Napisano 22 styczeń 2013 - 17:37
Napisano 25 styczeń 2013 - 11:08
Nie wiem gdzie to wkleić, więc dałem tutaj. Dostałem dzisiaj nowe Gopro, ale na szkiełku kamery jest jakby rysa można zobaczyć na zdjęciu. Czy będzie to widać na filmach, ewentualnie jak zrobić test czy jest to widoczne (może na jakimś tle czarnym)
Napisano 23 kwiecień 2013 - 11:29
Napisano 23 kwiecień 2013 - 11:37
Nie wiem gdzie to wkleić, więc dałem tutaj. Dostałem dzisiaj nowe Gopro, ale na szkiełku kamery jest jakby rysa można zobaczyć na zdjęciu. Czy będzie to widać na filmach, ewentualnie jak zrobić test czy jest to widoczne (może na jakimś tle czarnym)
Napisano 22 sierpień 2013 - 16:04
Napisano 22 sierpień 2013 - 16:27
czesc, jestem nowy na forum.
niestety od razu musze napisac ze kontakt z dystrybutorem to koszmar. gdybym wiedzial ze tak to bedzie wygladac nigdy nie kupilbym gopro. kupilem jednak hero 3 black. po dwoch miesiacach latania zaliczylem glebe. do gimbala nie da sie zalozyc obudowy wiec latalem bez i raz - ten jeden raz ... i mam mocno zarysowana soczewke.
zadzwonilem do dystrybutora. oddwonili od razu ale z informacja ze:
nie da sie kupic obiektywu do wymiany, - zart - jak siego produkuje i wklada w kamere to fizycznie musi istniec !!!
ze nie da sie wymienic, - bzdura - wystarczy zerknac na YT
ze serwis nie zrobi nic!!!
pozdrowienia
olek