moja jest z sierpnia B0813…. ja najpierw potestuję, a dopiero potem podejmę decyzję co robić. Ale zastanawiam się skąd macie informacje o tym że problem dotyczy kamer wyprodukowanych przez listopadem ???
#24
Napisano 15 grudzień 2013 - 19:47
Sorry ale nie mogę odnaleźć tej strony gdzie to było napisane odnośnie tego że po listopadzie kamery są ok. Na pewno było to na jednym z forum amerykańskich gdzie poddali próbie różne modele i trefne okazały się z przed listopada. Przeglądam naprawdę dużo takich tematów i teraz ciężko mi to ondaleźć. Jak znajdę na pewno wrzucę.
#26
Napisano 18 grudzień 2013 - 00:23
Z checia bym obejrzal film czy fotke z kamery z wada.Byloby to napewno bardzo pomocne w ocenie wlasnych kamer.
Sorry ale nie mogę odnaleźć tej strony gdzie to było napisane odnośnie tego że po listopadzie kamery są ok. Na pewno było to na jednym z forum amerykańskich gdzie poddali próbie różne modele i trefne okazały się z przed listopada. Przeglądam naprawdę dużo takich tematów i teraz ciężko mi to ondaleźć. Jak znajdę na pewno wrzucę.
Próby takiego porównania możemy podjąć rówież tutaj. Jeżeli znajdzie się kilku chętnych posiadaczy BE+. Aczkolwiek warunki nagrywania będą różne.
#27
Napisano 18 grudzień 2013 - 09:08
Postaram się dziś zrobić kilka zdjęć w dobrym oświetleniu, support GoPro kazał mi je wysłać w celu oceny czy jest problem z ostrością, na pewno podzielę się informacjami jak mi odpiszą
Korzystaj z Dropboxa aby przechowywać swoje zdjęcia i filmy. Z mojego linku dostaniesz 500MB więcej na start
#28
Napisano 18 grudzień 2013 - 10:37
Próby takiego porównania możemy podjąć rówież tutaj. Jeżeli znajdzie się kilku chętnych posiadaczy BE+. Aczkolwiek warunki nagrywania będą różne.
Jedyną opcją jest to samo miasto i najlepiej test z kamerą go pro 3 black ( bez plusa ) gdzie nie występuje problem ostrości
#29
Napisano 20 grudzień 2013 - 22:57
Ok, na podstawie nadesłanych przeze mnie zdjęć support GoPro stwierdził, że jest problem i proszą o wysłanie im kamery do Holandii wraz z dokumentem RMA. Ktoś ma jakieś doświadczenia co do tego procederu? Interesuje mnie w jaki sposób wysłać, kurierem jakimś zapewne? Jaki to może być koszt i ile trwać? Oraz jak zapakować kamerę aby się nie uszkodziła w transporcie, gdyż każą wysłać bez obudowy przez co kamera będzie narażona na zniszczenie, porysowanie obiektywu itp co mi się mało podoba
Korzystaj z Dropboxa aby przechowywać swoje zdjęcia i filmy. Z mojego linku dostaniesz 500MB więcej na start
#33
Napisano 21 grudzień 2013 - 08:19
Obiekty na dalszym planie są nie ostre, GoPro powinien miec infinity focus, więc wszystko powinno być dosyć ostre. Oto email jaki otrzymałem po wysłaniu tych zdjęć:
Hi Michal,
Unfortunately it sounds like there could be a fault with the camera, and we'll need to begin the process of getting you a replacement under warranty. To get the process started, can you please reply to this e-mail with a copy of your purchase receipt to show you are within the warranty period, and also follow the below link to enter your return shipping info for the replacement camera:
Additionally, please reply back with your return shipping address in the body of your email.
Once we hear back and verify that you are within the warranty period, we'll be able to provide you with an RMA (returns authorization) and returns instructions.
Our apologies for the inconvenience, but we'll do our best to get you a fully functioning replacement as soon as possible.
- Tomek Zajdel lubi to
Korzystaj z Dropboxa aby przechowywać swoje zdjęcia i filmy. Z mojego linku dostaniesz 500MB więcej na start
#35
Napisano 21 grudzień 2013 - 08:32
Zaraz się okaże, że też mam taki sam problem.
Sadze,ze oni poprostu standardowo wymieniaja kamery z pierwszych partii produkcji.Mial byc obraz 33% ostrzejszy w porownaniu do trojki i kazali Chinczykom krecic obiektywami....ale nie powiedzieli w ktora strone stad ta rozbieznosc wiec wynika z tego ze wiekszosc filmikow porownawaczyc + do zwyklej trojki mozna wyrzucic do kosza.
ps.Rowniez nie mialem zastrzezen do zdjec z mojej gopro.jednak serwis stwierdzil,ze jednak jest problem,wiec moja hero juz udala sie w podroz do serwisu
#36
Napisano 21 grudzień 2013 - 09:13
Też do nich wysłałem maila. Poszedłem zrobić fotki w lepszym świetle.Co do ostrzenia na własną osobę, w pomieszczeniach itd nie mam zastrzeżeń. Ale w przypadku nieskończoności mam coś takiego -
Co myślicie?
Guru - jakim kurierem wysyłasz? Pokrywają koszty wysyłki? Chyba nie ma gwarancji Door2Door
#37
Napisano 21 grudzień 2013 - 09:23
Właśnie nie wiem jak im to wysłać i średnio mi się podoba, że mam ponosić koszty związane z wysyłką przez to, że wypuścili wpadliwe partie. Mam nadzieję, że wypowie się ktoś, kto już wysyłał do nich kamerę na gwarancję i jak to wtedy wyglądało...
Korzystaj z Dropboxa aby przechowywać swoje zdjęcia i filmy. Z mojego linku dostaniesz 500MB więcej na start
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: ostrość, problem, 3+, plus, black
GoPro be a Hero → Kamery → GoPro Hero5 →
GoPro Hero 5 Session problem updateNapisany przez heeeeerman , 20 lip 2017 session, update, problem i 2 więcej |
|
|
|||
GoPro be a Hero → Porady, triki, ulepszenia - wszystkie modele →
GoPro PLUSNapisany przez Przemysław Szaniawski , 02 maj 2017 plus |
|
|
|||
GoPro be a Hero → Kamery → GoPro Hero3+ →
Problem z aktualizacją Gopro hero 3+ silverNapisany przez michal3950 , 04 lut 2017 gopro, problem, aktualizacja i 2 więcej |
|
|
|||
Pozostałe kamery sportowe lub typu POV → SJCam →
Problem z baterią w TRACER SJ4000Napisany przez pixell232 , 05 sty 2017 bateria, problem |
|
|
|||
Pozostałe kamery sportowe lub typu POV → SJCam →
Vlogi kamerką SJCam 5000 PlusNapisany przez AngryFace , 23 lis 2016 Vlogi, Sjcam, 5000, Plus i 6 więcej |
|
|