Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

Gopro 3+ Black Problem z ostrością rozwiązany !!!!

ostrość problem 3+ plus black

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
412 odpowiedzi w tym temacie

#21

Pabloss

Pabloss

    Newbie

  • Użytkownik
  • 18 postów

    moja jest z sierpnia B0813…. ja najpierw potestuję, a dopiero potem podejmę decyzję co robić. Ale zastanawiam się skąd macie informacje o tym że problem dotyczy kamer wyprodukowanych przez listopadem ???



    #22

    Sebastian

    Sebastian

      Wyjadacz

    • Moderator
    • PipPipPip
    • 1316 postów
    • Miejscowość:Poznań
    • Kamera: 3BE/3BE+
    • Karta pamięci: 16/32/64

    Moja jest z września i problemu nie zauważyłem. Więc myślę że to przed listopadem trochę na wyrost napisane.


    Pozdrawiam

    Sebastian

    MacBooK Retina ME294 15"2.3GHz/16GB/512GB

     

    Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !! 


    #23

    enforces

    enforces

      Użytkownik

    • Użytkownik
    • 148 postów
    • Miejscowość:Kalisz
    • Kamera: GoPro Hero3+ Black
    • Karta pamięci: brak

    Możliwe ze w fabryce zdażało im się nie dokręcić soczewki. Problem może rzeczywiście występować sporadycznie.



    #24

    fropel

    fropel

      Newbie

    • Użytkownik
    • 8 postów
    • Miejscowość:Wrocław
    • Kamera: GP Hero3 Black+
    • Karta pamięci: Goodram microSDHC 32GB UHS-I

    Sorry ale nie mogę odnaleźć tej strony gdzie to było napisane odnośnie tego że po listopadzie kamery są ok. Na pewno było to na jednym z forum amerykańskich gdzie poddali próbie różne modele i trefne okazały się z przed listopada. Przeglądam naprawdę dużo takich tematów i teraz ciężko mi to ondaleźć. Jak znajdę na pewno wrzucę.



    #25

    art80

    art80

      Użytkownik

    • Użytkownik
    • 80 postów
    • Miejscowość:gdansk
    • Kamera: gopro hero 3+ black
    • Karta pamięci: 32 gb lexar class 10

    Z checia bym obejrzal film czy fotke z kamery z wada.Byloby to napewno bardzo pomocne w ocenie wlasnych kamer.


    • mario lubi to

    #26

    Dawid

    Dawid

      Newbie

    • Użytkownik
    • 4 postów
    • Miejscowość:Trójmiasto
    • Kamera: GoProBE+
    • Karta pamięci: Samsung32GB PRO

    Z checia bym obejrzal film czy fotke z kamery z wada.Byloby to napewno bardzo pomocne w ocenie wlasnych kamer.

     

    Sorry ale nie mogę odnaleźć tej strony gdzie to było napisane odnośnie tego że po listopadzie kamery są ok. Na pewno było to na jednym z forum amerykańskich gdzie poddali próbie różne modele i trefne okazały się z przed listopada. Przeglądam naprawdę dużo takich tematów i teraz ciężko mi to ondaleźć. Jak znajdę na pewno wrzucę.

     

    Próby takiego porównania możemy podjąć rówież tutaj. Jeżeli znajdzie się kilku chętnych posiadaczy BE+. Aczkolwiek warunki nagrywania będą różne. 



    #27

    guru

    guru

      Specjalista

    • Użytkownik
    • Pip
    • 164 postów
    • Miejscowość:Wrocław / Lublin
    • Kamera: GoPro Hero 3+ Black
    • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB (10)

    Postaram się dziś zrobić kilka zdjęć w dobrym oświetleniu, support GoPro kazał mi je wysłać w celu oceny czy jest problem z ostrością, na pewno podzielę się informacjami jak mi odpiszą :)


    Korzystaj z Dropboxa aby przechowywać swoje zdjęcia i filmy. Z mojego linku dostaniesz 500MB więcej na start ;)


    #28

    fropel

    fropel

      Newbie

    • Użytkownik
    • 8 postów
    • Miejscowość:Wrocław
    • Kamera: GP Hero3 Black+
    • Karta pamięci: Goodram microSDHC 32GB UHS-I

    Próby takiego porównania możemy podjąć rówież tutaj. Jeżeli znajdzie się kilku chętnych posiadaczy BE+. Aczkolwiek warunki nagrywania będą różne. 

    Jedyną opcją jest to samo miasto i najlepiej test z kamerą go pro 3 black ( bez plusa ) gdzie nie występuje problem ostrości



    #29

    guru

    guru

      Specjalista

    • Użytkownik
    • Pip
    • 164 postów
    • Miejscowość:Wrocław / Lublin
    • Kamera: GoPro Hero 3+ Black
    • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB (10)

    Ok, na podstawie nadesłanych przeze mnie zdjęć support GoPro stwierdził, że jest problem i proszą o wysłanie im kamery do Holandii wraz z dokumentem RMA. Ktoś ma jakieś doświadczenia co do tego procederu? Interesuje mnie w jaki sposób wysłać, kurierem jakimś zapewne? Jaki to może być koszt i ile trwać? Oraz jak zapakować kamerę aby się nie uszkodziła w transporcie, gdyż każą wysłać bez obudowy przez co kamera będzie narażona na zniszczenie, porysowanie obiektywu itp co mi się mało podoba :(


    Korzystaj z Dropboxa aby przechowywać swoje zdjęcia i filmy. Z mojego linku dostaniesz 500MB więcej na start ;)


    #30

    martinwu

    martinwu

      Newbie

    • Użytkownik
    • 3 postów
    • Miejscowość:Kielce
    • Kamera: GP 3+ BE
    • Karta pamięci: SANDISK 32 GB ULTRA
    @guru mógłbyś wrzucić tu te zdjęcia które im wyslales?

    Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka



    #31

    guru

    guru

      Specjalista

    • Użytkownik
    • Pip
    • 164 postów
    • Miejscowość:Wrocław / Lublin
    • Kamera: GoPro Hero 3+ Black
    • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB (10)

    @guru mógłbyś wrzucić tu te zdjęcia które im wyslales?

    Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka

     

    Oto one

     


    Korzystaj z Dropboxa aby przechowywać swoje zdjęcia i filmy. Z mojego linku dostaniesz 500MB więcej na start ;)


    #32

    enforces

    enforces

      Użytkownik

    • Użytkownik
    • 148 postów
    • Miejscowość:Kalisz
    • Kamera: GoPro Hero3+ Black
    • Karta pamięci: brak

    A co w tych zdjęciach jest nie tak?



    #33

    guru

    guru

      Specjalista

    • Użytkownik
    • Pip
    • 164 postów
    • Miejscowość:Wrocław / Lublin
    • Kamera: GoPro Hero 3+ Black
    • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB (10)

    Obiekty na dalszym planie są nie ostre, GoPro powinien miec infinity focus, więc wszystko powinno być dosyć ostre. Oto email jaki otrzymałem po wysłaniu tych zdjęć:

     

     

    Hi Michal,

    Unfortunately it sounds like there could be a fault with the camera, and we'll need to begin the process of getting you a replacement under warranty.  To get the process started, can you please reply to this e-mail with a copy of your purchase receipt to show you are within the warranty period, and also follow the below link to enter your return shipping info for the replacement camera:


    Additionally, please reply back with your return shipping address in the body of your email.

    Once we hear back and verify that you are within the warranty period, we'll be able to provide you with an RMA (returns authorization) and returns instructions.  

    Our apologies for the inconvenience, but we'll do our best to get you a fully functioning replacement as soon as possible.


    • Tomek Zajdel lubi to

    Korzystaj z Dropboxa aby przechowywać swoje zdjęcia i filmy. Z mojego linku dostaniesz 500MB więcej na start ;)


    #34

    enforces

    enforces

      Użytkownik

    • Użytkownik
    • 148 postów
    • Miejscowość:Kalisz
    • Kamera: GoPro Hero3+ Black
    • Karta pamięci: brak

    Zaraz się okaże, że też mam taki sam problem.

     

    Edit. Mnie się wydaje ze na twoich fotkach jest wszystko ok. Tak wygląda schrzaniony obiektyw -



    #35

    art80

    art80

      Użytkownik

    • Użytkownik
    • 80 postów
    • Miejscowość:gdansk
    • Kamera: gopro hero 3+ black
    • Karta pamięci: 32 gb lexar class 10

    Zaraz się okaże, że też mam taki sam problem.

    Sadze,ze oni poprostu standardowo wymieniaja kamery z pierwszych partii produkcji.Mial byc obraz 33% ostrzejszy w porownaniu do trojki i kazali Chinczykom krecic obiektywami....ale nie powiedzieli w ktora strone stad ta rozbieznosc :wink: wiec wynika z tego ze wiekszosc filmikow porownawaczyc + do zwyklej trojki mozna wyrzucic do kosza.

    ps.Rowniez nie mialem zastrzezen do zdjec z mojej gopro.jednak serwis stwierdzil,ze jednak jest problem,wiec moja hero juz udala sie w podroz do serwisu



    #36

    enforces

    enforces

      Użytkownik

    • Użytkownik
    • 148 postów
    • Miejscowość:Kalisz
    • Kamera: GoPro Hero3+ Black
    • Karta pamięci: brak

    Też do nich wysłałem maila. Poszedłem zrobić fotki w lepszym świetle.Co do ostrzenia na własną osobę, w pomieszczeniach itd nie mam zastrzeżeń. Ale w przypadku nieskończoności mam coś takiego -

     

    Co myślicie?

     

    Guru - jakim kurierem wysyłasz? Pokrywają koszty wysyłki? Chyba nie ma gwarancji Door2Door



    #37

    guru

    guru

      Specjalista

    • Użytkownik
    • Pip
    • 164 postów
    • Miejscowość:Wrocław / Lublin
    • Kamera: GoPro Hero 3+ Black
    • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB (10)

    Właśnie nie wiem jak im to wysłać i średnio mi się podoba, że mam ponosić koszty związane z wysyłką przez to, że wypuścili wpadliwe partie. Mam nadzieję, że wypowie się ktoś, kto już wysyłał do nich kamerę na gwarancję i jak to wtedy wyglądało...


    Korzystaj z Dropboxa aby przechowywać swoje zdjęcia i filmy. Z mojego linku dostaniesz 500MB więcej na start ;)


    #38

    enforces

    enforces

      Użytkownik

    • Użytkownik
    • 148 postów
    • Miejscowość:Kalisz
    • Kamera: GoPro Hero3+ Black
    • Karta pamięci: brak

    Poszukałem troche info.

     

    Najtańszy kurier to

    Pocztex do Holandii - wysyłka 56 zł ekonomiczna, 59 zł wysyłka z potwierdzeniem odbioru ekonomiczna, Priorytet 60 zł

    Z zadeklarowaną wartością 82 zł.

     

    DPD do Holandii - 84,87 zł



    #39

    guru

    guru

      Specjalista

    • Użytkownik
    • Pip
    • 164 postów
    • Miejscowość:Wrocław / Lublin
    • Kamera: GoPro Hero 3+ Black
    • Karta pamięci: Samsung Pro 64GB (10)

    Freeway nam tego nie przyjmie? Koniecznie trzeba to do Holandii słać? Mam z polskiej dystrybucji


    Korzystaj z Dropboxa aby przechowywać swoje zdjęcia i filmy. Z mojego linku dostaniesz 500MB więcej na start ;)


    #40

    enforces

    enforces

      Użytkownik

    • Użytkownik
    • 148 postów
    • Miejscowość:Kalisz
    • Kamera: GoPro Hero3+ Black
    • Karta pamięci: brak

    Freeway nam tego nie przyjmie? Koniecznie trzeba to do Holandii słać? Mam z polskiej dystrybucji

     

    Ja mam z USA. Więc mojej nie wezmą. Jeśli masz niby znak CE na opakowaniu to podobno przyjmą. Ale kto ich tam wie.







    Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: ostrość, problem, 3+, plus, black