Różnice są ogromne...Jak można pisać że nie ma wielkich różnic? Ja dzięki temu forum odesłałem kamerę do serwisu z powodu złej ostrości. To już druga reklamacja! Choć kamera to model 3+silver problem dotyka tak że tych modeli...
#63
Napisano 27 styczeń 2014 - 00:13
Niestety bardzo dużo egzemplarzy nowego Hero było objętych tą skazą. Sporo ludzi pewnie nie jest nawet świadoma posiadania wadliwego modelu. Co ciekawe, wersja silver jak widać po użytkownikach naszego forum również jest narażona na tą wadę. Całe szczęście, że nasz rodzimy dystrybutor, firma Freeway, robi dobrą robotę i wymienia bez mrugnięcia wadliwe egzemplarze na nowe
Korzystaj z Dropboxa aby przechowywać swoje zdjęcia i filmy. Z mojego linku dostaniesz 500MB więcej na start
#64
Napisano 27 styczeń 2014 - 00:24
Trzeba przyznać że po swego czasu nie do końca ciekawych recenzjach firma naprawdę wzięła się za siebie. Choć nie mogę potwierdzić tego na własnej skórze. Tak czy inaczej zachowują się naprawdę wzorowo jak przystało na polskiego dystrybutora.
Guru skąd masz takie info odnośnie tej skazy?
Pozdrawiam
#68
Napisano 27 styczeń 2014 - 04:29
Powiem tak, GoPro ostro dało dupy przy ostatnim modelu, podejrzewam, ze jakby postawić obok siebie kilka egzemplarzy plusika i każdym wykonać zdjęcie, to na każdym wyszło by ono inaczej i licho wie który było by najbardziej poprawne...
Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
Korzystaj z Dropboxa aby przechowywać swoje zdjęcia i filmy. Z mojego linku dostaniesz 500MB więcej na start
#69
Napisano 27 styczeń 2014 - 09:30
Długo testowałem zanim wysłałem do serwisu swoją Gopro 3+ silver. Czekałem na naprawdę słoneczną pogodę, zrobiłem szereg fotek w których w każdej jednej występował zupełny brak ostrości w centralnej i co mnie zdziwiło lewej części kadru Z problemem zwróciłem się do FreeWay. Wysłałem sample fotek. W odpowiedzi napisali żebym przesłał kamerę, bo posiadają testowy model i z nim porównają moją. To już drugi mój model GoPro który ma jakieś problemy...
#70
Napisano 27 styczeń 2014 - 11:56
A co było z pierwszym?
Czyli tym razem w plusach kamerka się nie przegrzewa ani nie zawiesza. A problem sprawa "ulepszona" optyka. Pomijam fakt że znając życie znajdują się pewnie nie świadomi użytkownicy sprzętów którzy dalej będą użytkować swoje kamerki.
#79
Napisano 07 luty 2014 - 15:45
Witam. niestety mnie również trafił sie totalnie "nieostry" egzemplarz. Ostrość nawet nie zbliża sie do tej jaką w wątku prezentujecie jaką złą ;(. gałęzie w tle, odległość powiedzmy 30-40 metrów to jedna wielka "papka" bez szansy na wyostrzenie
w związku z tym pytanie . rozumiem że wadliwe kamerki z polskiej dystrybucji są przez dystrybutora Freeway wymieniane. ale.... wysyłacie swój egzemplarz i ... dostajecie na wymianę nową zapakowaną czy jakąś luzem której historia i "przebieg" mogą być dyskusyjne. pytam bo to jednak nie gadżet za 100 zł i wolę sie podpytać zanim podejmę jakieś działania reklamacyjne.