siema. juz kiedys pisalem ze moja kamera nie pochodzi z dystrybucji freeway wiec mnie olali.
oddalem kamere do sklepu w ktorym kupilem kamere, minal miesiac i kamera wrocila niby nowa nowy numer seryjny itp ale nadal z tą samą wadą, zajrzałem do papierów z naprawy i mam raport w którym zapisany jest przebieg naprawy, dokument wydany przez freeway - oni serwisowali moją kamerkę.
Czyli sklep w ktorym kupowalem po prostu u nich serwisuje , wiec od nich wrocila kamerka z taka sama wadą.
Wiec pomyslalem ze skoro od nich to numery seryjne tej kamerki powinny juz byc z ich dystryucji czyli moge napisac do nich bezposrednio, sprawdzili numery faktycznie pochodzi z ich dystrybucji i teraz zaproponowali mi zebym wyslal kamerke bez zadnych akcesoriów a oni rozpatrza czy jest wada ostrosci (a jest bo zdjecia i filmy wyslalem mejlem do gopro i odpisali ze faktycznie jest wada) i jezeli oni uznaja ze jest problem z ostroscia to wysla mi nowa hero 4 silver edition.
ta 4 silver edition jest lepsza od hero 3+ black edition czy porownywalna? moze ktos doradzic?