Skocz do zawartości

"); //]]>
Zdjęcie

Optymalna karta pamięci do Hero 4 Silver

karta pamięci hero 4 silver hero 4 sandisk samsung

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1

plastuś

plastuś

    Newbie

  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Miejscowość:Radom/Kraków
  • Kamera: GoPro Hero2+ Hero4 Silver

Witam wszystkich!

Pierwszy mój post na forum, mam nadzieję nie ostatni, od razu na wstępie powiem wprost- potrzebuję Waszej rady :)

 

Leci do mnie właśnie Hero 4 Silver, robię przesiadkę z Hero 2 i tym samym potrzebuję nowej karty.

Nie lubię wyrzucać pieniędzy w błoto, zawsze staram się wybrać jak najlepiej, ale z zachowaniem stosunku cena-jakość.

 

Wpadły mi w oko dwie karty, czy któraś z nich wystarczy? Są testy na forum, ale jestem trochę laikiem i nie potrafię sam zdecydować, która wykazuje lepsze właściwości.

 

 

Tutaj w mojej głowie się jeszcze rodzi dodatkowe pytanie, czy może bez dwóch zdań warto dołożyć do wyższego modelu: Sandisk'a Ultra, bądź Samsung'a Pro? Średnio cena wtedy wzrasta dwukrotnie..



#2

ropa2

ropa2

    Ekspert

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 415 postów
  • Miejscowość:Janikowo
  • Kamera: H3B,H4S,yi,ghost S
  • Karta pamięci: transcend 64GB i inne
Jeśli ma być 32gb to te karty są w zupełności wystarczające do gp4silver.
Kupuj i ciesz się nagraniami;-)

#3

Priders

Priders

    Alpha i Omega

  • Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 2545 postów
  • Miejscowość:Śrem
  • Kamera: BMPCC, Gopro H3+B
  • Karta pamięci: SanDisk, Samsung
Ja posiadam sandiska, żadnych problemów z nimi nie miałem, mogę szczere polecić. Jednak nie wiem, czy do nowego blacka wystarczy ultra, może być ciężko z 120fps w 1080p. Jeśli masz trochę więcej pieniędzy możesz zainwestować w extreme, ta napewno wystarczy ;)

Wysłane z telefonu, za błędy przepraszam.


Pozdrawiam,

 

 

Używaj funkcji Szukaj na forum, nie stosowanie się do wskazania będzie karane !! 


#4

plastuś

plastuś

    Newbie

  • Użytkownik
  • 4 postów