Tyle co oni zarabiają powinni reklamować bez niczego a nie cisnąć takie kity.
HERO 4 SILVER - Uszkodzony wyświetlacz
Rozpoczęty przez minister23 , 15 lis 2014 17:24
#22
Napisano 31 grudzień 2014 - 12:02
Powołajcie się tam na jakiejś prawa konsumenckie, napiszcie im, że pierwsze sekundy obrazu są najważniejsze (bo po co niby robili tryb QuikCapture) i powinni zareklamować. Musicie ich tylko przycisnąć, bo rzeczywiście tak nie powinno być.
- skiper83 i Priders lubią to
#24
Napisano 07 styczeń 2015 - 14:52
Ja 11 grudnia oddałem na gwarancji do Media Markt i do dziś nie oddali ;-/
Mam czekac na SMS jeśli wróci z freeway, byłem juz dwa razy pytać, tak na wszelki wielki
i jak tam kolego z twoją gwarancją? Bo też kupiłem w Media 4 Silvera i mam ten sam problem i nie wiem czy oddawać do media czy jeszcze trochę poczekać i oddać np. za miesiąc-dwa bo akurat teraz chciałbym mieć kamerkę, a nie czekać miesiąc na nią :/
#25
Napisano 09 styczeń 2015 - 22:20
Hej, dziś dopiero dostałem SMS z informacją o możliwości odebrania kamery z marketu, ale jeszcze nie byłem.
Masakra, miesiąc czasu, wiem że były święta itp, ale co mnie to obchodzi, chyba mają jakiś termin.
Jak ją odbiorę to dam znać co i jak, czy naprawili czy wymienili.
#28
Napisano 17 styczeń 2015 - 20:10
Dostałem kamerę z serwisu.
Wgrali "nowe" oprogramowanie i testowali - ponoć wszystko OK. Zalecili Formatowanie karty z poziomu kamery i stosowanie krt sugerowanych przez producenta.
Tyle !! ale OK, odpalam pod MediaMarktem w samochodzi BEZ KARTY i jest OK.
Przyjeżdżam do domu, wkładam swoją starą karte 32GB klasa 4 i jest OK - przez 20 min.
Któreś z kolei włączeni i jest nalot niebieski na wyświetlaczu - miazga, no ale myslę "zła karta" więc kupiłem nową Kingston klasa 10 UHS 1 (zapis 45Mb/s Odczyt 95Mb/s)
w X-KOM za 170 zł .
Wczoraj przyszła, więc pakuję do kamery i dawaj, jest jeszcze większa masakra, raz jaśniej raz ciemnie i to w przeciągu kilku minut nagrywania, raz niebieski ekran raz różowo czerwony, ale najlepszy był moment jak zaczęły latać poziome pasy (mam to wszystko nagrane komóra)
Dobra niepoddaje się i formatuję kartę (ta nową) - nic, dalej to samo
Dalej, przywracam ustawienia fabryczne - nic dalej to samo i nawet gorzej, kamera nonstop się zawiesza !!
Włącze nagrywanie, wyłącze nagrywanie, wejde w ustawienia przez LCD i jak chce z nich wyjść (nic nie robiąc - nie zmieniając ustawień) zwiecha i tak cały czas !!
Wpadłem na pomysł, że jak wejde na GoPro.com, tam jest upgrade your Camera - więc jade z koksem i wpisuję nr seryjny, pobierma soft instaluje przy użyciu karty i co, i dupa dalej to samo.
Na chwilę obecną jest efekt taki, że nawet jej nie włączam bo zaraz jest zwieszona.
Tyle w temacie, pierwsza GoPro - 1600zł + karta 170 zł i co ??
I od dwóch miesięcy nic nie nagrałem i pewnie w najbliższym czasie też nie nagram.
Porażka.
acha, dodam, że próbowałem też bez karty i efekt taki sam - poruszanie się po menu zwiesza kamere.
#30
Napisano 19 styczeń 2015 - 23:12
Niestety mam podobnie w BE, Panowie powiedzcie mi jak wyglada oddawanie kamerki na gwar. Czy oddaję samą kamerkę czy muszę cały zestaw..??? Oni wysyłają mi jakieś zgłoszenie RMA czy mam im po prostu ja wysłać...?? Ile u nich to trwa standardowe 14 dni..??
#33
Napisano 27 styczeń 2015 - 22:15
A ten szary pasek podczas uruchamiania to nie czasem jakiś błąd oprogramowania ? Jeśli tak to pewnie zostanie usunięty w lutowej aktualizacji.
Wydaje mi się, że tego paska nie miałem od początku.
Moim zdaniem nie jest to błąd oprogramowania bo w mojej 4 silver tego nie ma a mój znajomy ma ten pasek - soft mamy ten sam.... Dopóki później wszystko pracuje ok to niby nie ma problemu ale lekki niedosyt jest bo w końcu to zabawka za 1600zł a nie za 500. Pół biedy gdyby we wszystkich to było to mogą się tak tłumaczyć ale jak widać z wpisów u jednych użytkowników występuje a u innych nie.
Zaczekamy na nowy soft, zobaczymy czy coś poprawią w tej kwestii.
#34
Napisano 28 styczeń 2015 - 08:38
Dla wszystkich (nowych) co reklamują kamery w sklepach typu media markt. Nawet jeśli kupiliście w media markt a taki sklep jest partnerem freeway to reklamujcie prosto do freeway. Powody: szybszy czas realizacji i czasami jakiś gratis dodają (który pracownicy np. media marktu sobie podpierdzielą).
Wysłane z G... S4
Wysłane z G... S4
- Sebastian i qzyra lubią to
Be a HERO.
MacBook Air/ Dji Phantom 2/ Zenmuse H3-3D/ full FPV
#35
Napisano 06 luty 2015 - 08:45
Moim zdaniem nie jest to błąd oprogramowania bo w mojej 4 silver tego nie ma a mój znajomy ma ten pasek - soft mamy ten sam.... Dopóki później wszystko pracuje ok to niby nie ma problemu ale lekki niedosyt jest bo w końcu to zabawka za 1600zł a nie za 500. Pół biedy gdyby we wszystkich to było to mogą się tak tłumaczyć ale jak widać z wpisów u jednych użytkowników występuje a u innych nie.
Zaczekamy na nowy soft, zobaczymy czy coś poprawią w tej kwestii.
A jednak był to błąd oprogramowania. Po nowym update paska już nie ma.
#36
Napisano 29 listopad 2015 - 20:11
paranoja żeby w sprzęcie wartym ponad 2k po paru miesiącach użytkowania działy się takie jaja. W moim blacku4 po 4 miesiącach zaczęły się nagrywać takie filmy z różowym obrazem, albo bardzo ciemnie z zielonym. Owszem nie wszystkie, nie wiem jaki ma to związek, czy z brakiem światła czy co, tak czy inaczej nie powinno tak być!! Napisałem dziś do freeway, ciekawe kiedy odpiszą.
Wróć do GoPro Hero4 · Następny nieczytany temat →