Skocz do zawartości


"); //]]>
Zdjęcie

HERO 4 SILVER - Uszkodzony wyświetlacz


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
48 odpowiedzi w tym temacie

#41

wiras

wiras

    Newbie

  • Użytkownik
  • 15 postów
  • Miejscowość:Kraków
  • Kamera: GoPro4Black
  • Karta pamięci: Sandisk Extreme 32GB

Priders dziękuje za info. Wysłałem. Zobaczymy co zrobią i ile będę czekał. 



#42

Michal

Michal

    Alpha i Omega

  • Senior Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 5247 postów
  • Miejscowość:Polska
  • Kamera: Hero 3
  • Karta pamięci: SanDisk Ultra 16GB (10)

I napisz wprost do Freeway'a. Potem ślij na gwarancję. Daj znać jak poszło. 

 

Pamiętaj że to po prostu sprzęt statystycznie psuje się 3-5% sprzętu. Ale nie mam pojęcia jak to wygląda u GP. Ten temat to jedynie przestroga dla kupujących bez Polskiej 2 letniej gwarancji. A zakup GP to w istocie loteria. Natomiast samo GoPro powinno pójść w jakość. Sprzęt produkuje FoxCon więc z jakością w największej teorii nie powinno być problemu. Co innego jeżeli kamerki zostały zaprojektowane w taki sposób by się psuć lub zrobiono coś by celowo pogorszyła się ich jakość użytkowania po pewnym czasie. A swoją stroną pisząc takimi sprawami pogarszania produktów powinni zając się niemal jak wolkswagenem - choć akurat tam łamano bardzo konkretne przepisy. 



#43

wiras

wiras

    Newbie

  • Użytkownik
  • 15 postów
  • Miejscowość:Kraków
  • Kamera: GoPro4Black
  • Karta pamięci: Sandisk Extreme 32GB

Czytając różne przypadki ludzi - widząc ich ilość - mogę mieć tylko nadzieje, że wysłałem sprzęt na serwis pierwszy i ostatni raz. Dam znać jak poszło.



#44

Micheł

Micheł

    Ekspert

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 414 postów
  • Miejscowość:Jastrzębie Zdrój
  • Kamera: Gopro H4S / H6B
  • Karta pamięci: Sandisk Extreme+,Samsung Pro+

Czy ktoś się spotkał z tym problemem co ja? (kropka na ekranie)

 

 

EDIT: Jak myślicie, wysyłać na gwarancję czy to po prostu olać?


Użytkownik Micheł edytował ten post 03 grudzień 2015 - 21:59


#45

Pablowv

Pablowv

    Newbie

  • Użytkownik
  • 21 postów
  • Kamera: GoPro Hero 4 SILVER
  • Karta pamięci: Sandisk 32GB EXTREME

Czy ktoś się spotkał z tym problemem co ja? (kropka na ekranie)

 

 

EDIT: Jak myślicie, wysyłać na gwarancję czy to po prostu olać?

Bad pixelki ;/ . Ja na twoim miejscu bym wysłał. Mi też się zrobił bad pixel, co prawda na tylnym wyświetlaczu ale był tak mały, że prawie w ogóle nie widoczny. No chyba ze pod lupą. Zdecydowałem się zareklamować bo nie po to wydałem tyle kasiory żeby po 3 miesiącach użytkowania bad pixele się robiły. Kamerkę wymienili mi na nową. W końcu płacimy grubą kase to chyba mamy prawa wymagać...



#46

Micheł

Micheł

    Ekspert

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 414 postów
  • Miejscowość:Jastrzębie Zdrój
  • Kamera: Gopro H4S / H6B
  • Karta pamięci: Sandisk Extreme+,Samsung Pro+
Okey, dzięki za info, napiszę maila i zobaczymy co powiedzą.

#47

wiras

wiras

    Newbie

  • Użytkownik
  • 15 postów
  • Miejscowość:Kraków
  • Kamera: GoPro4Black
  • Karta pamięci: Sandisk Extreme 32GB

reklamacja uwzględniona. Wysłali nową kamerę :) paczunia właśnie doszła. W prezencie dostałem otwarte drzwiczki, kabel usb, dwie różne podstawki klejące, dwie szybkozłączki, biała gumka antywstrząsowa  i co najfajniejsze.... bateria :) 



#48

wiras

wiras

    Newbie

  • Użytkownik
  • 15 postów
  • Miejscowość:Kraków
  • Kamera: GoPro4Black
  • Karta pamięci: Sandisk Extreme 32GB

niestety nowa kamerka nie jest idealna. Dobrze znana użytkownikom wada mianiowice wifi on - dźwięk helikoptera, wifi off - czysty dźwięk. I co odsyłać z powrotem? Może przeżyje to jakoś.  



#49

Micheł

Micheł

    Ekspert

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 414 postów
  • Miejscowość:Jastrzębie Zdrój
  • Kamera: Gopro H4S / H6B
  • Karta pamięci: Sandisk Extreme+,Samsung Pro+

Dzisiaj kurier zawitał. Jestem mile zaskoczony. Nowa kamera wraz z podstawowymi akcesoriami :)




Wróć do GoPro Hero4 · Następny nieczytany temat →