Priders dziękuje za info. Wysłałem. Zobaczymy co zrobią i ile będę czekał.

HERO 4 SILVER - Uszkodzony wyświetlacz
Rozpoczęty przez minister23 , 15 lis 2014 17:24
#42 
Napisano 01 grudzień 2015 - 07:15
I napisz wprost do Freeway'a. Potem ślij na gwarancję. Daj znać jak poszło.
Pamiętaj że to po prostu sprzęt statystycznie psuje się 3-5% sprzętu. Ale nie mam pojęcia jak to wygląda u GP. Ten temat to jedynie przestroga dla kupujących bez Polskiej 2 letniej gwarancji. A zakup GP to w istocie loteria. Natomiast samo GoPro powinno pójść w jakość. Sprzęt produkuje FoxCon więc z jakością w największej teorii nie powinno być problemu. Co innego jeżeli kamerki zostały zaprojektowane w taki sposób by się psuć lub zrobiono coś by celowo pogorszyła się ich jakość użytkowania po pewnym czasie. A swoją stroną pisząc takimi sprawami pogarszania produktów powinni zając się niemal jak wolkswagenem - choć akurat tam łamano bardzo konkretne przepisy.
#45 
Napisano 03 grudzień 2015 - 23:20
Czy ktoś się spotkał z tym problemem co ja? (kropka na ekranie)
EDIT: Jak myślicie, wysyłać na gwarancję czy to po prostu olać?
Bad pixelki ;/ . Ja na twoim miejscu bym wysłał. Mi też się zrobił bad pixel, co prawda na tylnym wyświetlaczu ale był tak mały, że prawie w ogóle nie widoczny. No chyba ze pod lupą. Zdecydowałem się zareklamować bo nie po to wydałem tyle kasiory żeby po 3 miesiącach użytkowania bad pixele się robiły. Kamerkę wymienili mi na nową. W końcu płacimy grubą kase to chyba mamy prawa wymagać...
Wróć do GoPro Hero4 · Następny nieczytany temat →